ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Honda Jazz έρχεται με τιμή... τζαζ, κινητήρα... τζαζ, αλλά και χώρους... τζαζ! Μπορεί να τα καταφέρει στη σκληρή κατηγορία των μικρών;

Το νέο Honda Jazz έρχεται με τιμή... τζαζ, κινητήρα... τζαζ, αλλά και χώρους... τζαζ! Μπορεί να τα καταφέρει στη σκληρή κατηγορία των μικρών;

Jazz σε τιμή τζαζ;

9.177 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2015)

Το νέο Honda Jazz έρχεται με τιμή... τζαζ, κινητήρα... τζαζ, αλλά και χώρους... τζαζ! Μπορεί να τα καταφέρει στη σκληρή κατηγορία των μικρών;

autotriti team

Στις δύο προηγούμενες γενιές του και στα 14 χρόνια της μέχρι σήμερα εμπορικής του καριέρας, το Honda Jazz έχει γίνει συνώνυμο με την πρακτικότητα και την ευρυχωρία στην μικρή κατηγορία. Είναι όμως αυτά τα δύο στοιχεία αρκετά, ώστε το ιαπωνικό μοντέλο να ανταγωνιστεί με αξιώσεις στην σκληρότερη κατηγορία της ελληνικής αγοράς, όταν μάλιστα από την γκάμα του απουσιάζει μία diesel έκδοση και ταυτόχρονα η τιμή εκκίνησής του ξεκινά από τα 16.030 ευρώ, δηλαδή 3.000 ή ακόμη και 4.000 ευρώ επιπλέον από την τιμή εκκίνησης των best seller μοντέλων ή όσο κάνει ένα μικρομεσαίο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σίγουρα αυτή η τιμή συνοδεύεται από ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, αφού η αρχική έκδοση Trend, διαθέτει πέραν των βασικών που συναντάμε στις βασικές εκδόσεις cruise control, αυτόματα φώτα, ηλεκτρικά παράθυρα και πίσω και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Ωστόσο και πάλι η απόσταση είναι μεγάλη, ενώ επιπλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν συστήματα που θα ισορροπούσαν λίγο τα πράγματα, όπως το σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, το έξυπνο cruise control, ή το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας.

Σε αυτήν τιμή των 16.030 ευρώ, στην αγορά υπάρχουν είτε μοντέλα με πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό, είτε diesel μοντέλα, τα οποία όπως φαίνεται από τις πωλήσεις είναι ιδαίτερα δημοφιλή, καθώς κατέχουν το 66,7 των πωλήσεων της κατηγορίας. Αντιθέτως, το Jazz δεν διαθέτει κάποιον πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό, ή έστω μία υβριδική έκδοση όπως συνέβαινε στην προηγούμενη γενιά. Κινείται μόνο από έναν 1.300άρη βενζινοκινητήρα 102 ίππων ο οποίος εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις και υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,0 λτ./100 χλμ. ή 4,6 με το CVT το οποίο ξεκινά από τα 20.030 ευρώ (!), στην πλούσια ωστοσο έκδοση Comfort).

Έτσι, το βασικό πλεονέκτημα του Honda Jazz, και το στοιχείο που το κάνει να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό είναι η τεράστια ευρυχωρία για το compact εξωτερικό του μέγεθος (354 λτ. χώρος αποσκευών και μήκος 4,0 μέτρα), και η πρακτικότητα – πολυχρηστικότητα στην καμπίνα χάρη στο έξυπνο σύστημα καθισμάτων. Πραγματικά, οι χώροι του μπορούν να συγκριθούν με μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας και να χωρέσουν πράγματα που δεν το βάζει ο νους. Σε δεύτερο χρόνο έρχεται η ιδιαίτερη σχεδίασή του, ή το ψυχολογικό πλεονέκτημα ότι θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία...

Μετά λοιπόν από όλα αυτά, εσείς τι λέτε; Μπορεί το νέο Jazz με αυτήν την τιμή και κινητήρα να κατέβει με αξιώσεις στη σκληρή κατηγορία των μικρών; Είναι αρκετά η ευρυχωρία και η πολυχρηστικότητά του; Ή είναι εκτός παιχνιδιού; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN