
Το νέο Honda Jazz έρχεται με τιμή... τζαζ, κινητήρα... τζαζ, αλλά και χώρους... τζαζ! Μπορεί να τα καταφέρει στη σκληρή κατηγορία των μικρών;
Jazz σε τιμή τζαζ;
9.177 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2015)
Το νέο Honda Jazz έρχεται με τιμή... τζαζ, κινητήρα... τζαζ, αλλά και χώρους... τζαζ! Μπορεί να τα καταφέρει στη σκληρή κατηγορία των μικρών;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σίγουρα αυτή η τιμή συνοδεύεται από ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, αφού η αρχική έκδοση Trend, διαθέτει πέραν των βασικών που συναντάμε στις βασικές εκδόσεις cruise control, αυτόματα φώτα, ηλεκτρικά παράθυρα και πίσω και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Ωστόσο και πάλι η απόσταση είναι μεγάλη, ενώ επιπλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν συστήματα που θα ισορροπούσαν λίγο τα πράγματα, όπως το σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, το έξυπνο cruise control, ή το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας.
Σε αυτήν τιμή των 16.030 ευρώ, στην αγορά υπάρχουν είτε μοντέλα με πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό, είτε diesel μοντέλα, τα οποία όπως φαίνεται από τις πωλήσεις είναι ιδαίτερα δημοφιλή, καθώς κατέχουν το 66,7 των πωλήσεων της κατηγορίας. Αντιθέτως, το Jazz δεν διαθέτει κάποιον πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό, ή έστω μία υβριδική έκδοση όπως συνέβαινε στην προηγούμενη γενιά. Κινείται μόνο από έναν 1.300άρη βενζινοκινητήρα 102 ίππων ο οποίος εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις και υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,0 λτ./100 χλμ. ή 4,6 με το CVT το οποίο ξεκινά από τα 20.030 ευρώ (!), στην πλούσια ωστοσο έκδοση Comfort).
Έτσι, το βασικό πλεονέκτημα του Honda Jazz, και το στοιχείο που το κάνει να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό είναι η τεράστια ευρυχωρία για το compact εξωτερικό του μέγεθος (354 λτ. χώρος αποσκευών και μήκος 4,0 μέτρα), και η πρακτικότητα – πολυχρηστικότητα στην καμπίνα χάρη στο έξυπνο σύστημα καθισμάτων. Πραγματικά, οι χώροι του μπορούν να συγκριθούν με μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας και να χωρέσουν πράγματα που δεν το βάζει ο νους. Σε δεύτερο χρόνο έρχεται η ιδιαίτερη σχεδίασή του, ή το ψυχολογικό πλεονέκτημα ότι θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία...
Μετά λοιπόν από όλα αυτά, εσείς τι λέτε; Μπορεί το νέο Jazz με αυτήν την τιμή και κινητήρα να κατέβει με αξιώσεις στη σκληρή κατηγορία των μικρών; Είναι αρκετά η ευρυχωρία και η πολυχρηστικότητά του; Ή είναι εκτός παιχνιδιού;
Ηταν το αυττοκινιτο που περιμενα να αγορασω αλλα... Πανακριβο στην ελλαδα 16030 Euro για το Jazz Τrend αν σκεφτεις πως στην Ισπανια η τιμη ειναι 13400 Ευρο στην Ιταλια και Πορτογαλια 14040 Ευρο η τιμες απο τα επισημα site της Ηonda, και στην γερμανια για μετρητα με το κλειδι στο χερι με γερμανικες πινακιδες μου δοσανε τιμη 14040 Ευρο. Επομενος στην Ελλαδα ειναι 2000-2500 ευρω πιο ακριβο, βγαλτε τα σημπερασματα σας.
Όσο υπάρχει Σαρακάκης άπατο θα πάει... Ξυπνάτε εκεί στη Honda. Κρίμα τα αυτοκινητά σας να πηγαίνουν άπατα εξαιτίας του αντιπροσώπου!
ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ !! ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ???
το καλύτερο αυτοκίνητο στη χειρότερη τιμή
Κλασσικη τιμολογηση Σαρακακη!Ελαχιστα νουμερα πωλησεων προβλεπω...
Καλά, είναι Jazz όλοι εκεί στη Honda; Πανάκριβο!!!
Συμφωνώ με τον nolian και εκτός αυτού η honda είναι κορυφαία μηχανολογικά και δεν σε απασχολεί η λέξη συνεργείο εφ όρου ζωής!!!!! Συμπέρασμα: αν σου αρέσει η honda και γενικά ο Ιάπωνας, τον πληρώνεις μια φορά και καθάρισες για πάντα!!!! Με τους Ευρωπαίους τους πληρώνεις συνέχεια, φίλος με τα συνεργεία γίνεσαι και στο τέλος αγανακτείς .
Το περίμενα έξι μήνες για να το πάρω σαν οικογενειακό παρακαλώ. Η τιμή είναι σκέτη απογοήτευση και έχω ήδη στείλει γράμμα διαμαρτυρίας στο σαρακακη. Είναι τραγικοί. Στην Αμερική το ίδιο μοντέλο με 1500 κινητηρα έχει αρχικη στα 14500δολαρια. Επίσης. Να μας πει ο κ.Σαρακακης που θα κατασκευάζεται αυτό που πουλάνε εδώ. Προσωπικά οδεύω σε μεγαλύτερο ανταγωνιστικό με τα ίδια χρήματα. Αυτά. Αγανάκτηση
ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ
Αυτο που γινεται με τη Honda ειναι απιστευτο.. Εχω κανει παραπονα στον σαρακακη,μιλησα με πωλητη και μου ειπε οτι του κατεβαινε.... Εκανα επικοινωνια και με Honda UK και εξεφρασα τα παραπονα... Αν δειτε τιμες σε Γερμανια και Ιταλια για το HRV,εδω το εχουν 3000 περιπου πιο ακριβο... Το civic ομως το δινουν σχεδον ιδια...Επομενως μας εχουν για κοροιδα.... Τι για capital controls μου ειπαν, οτι κατασκευαζεται μεξικο και εχει δασμους απο τριτη χωρα,εχουμε υψηλοτερη φορολογια....μονο για τον αναδρομο ερμη δεν μου ειπαν.... εμαιλ στη honda UK και σαρακακη να παρει γραμμη...
Μπράβο ρε Σαρακάκη!!!Γι αυτό θα σκίζει το Nissan Note πάντα!
εκτός πραγματικότητας η αντιπροσωπία
αν ειναι ακομα καλυτερο απο το προηγουμενο τοτε ειναι σιγουρα το καλυτερο μικρο με διαφορα, στις 14000 θα ηταν ακριβουτσικο αλλα θα γινοταν αναρπαστο, τωρα στις 16000 δεν ξερω. οσο για την ελειψη diesel οσοι εχουν οδηγησει το προηγουμενο jazz θα ξερουν πως δεν ειναι ελειψη γιατι το μοτερ αυτο ειναι υπεροχο και δεν καιει τιποτε
Το Honda Jazz εκτός Ευρώπης κυκλοφορεί με μια αλλαγή στην εμπρός μάσκα, σαφώς μακράν καλύτερη , και διαφορετικούς κινητήρες...π.χ στην Ινδία υπάρχει ο diesel 1.5 i-dtec με 99 άλογα !!!Στην Αμερική υπάρχει o βενζινοκίνητος 1,5 i-vtec με 130 άλογα. Με ποιο σκεπτικό δεν τους φέρνουνε εδώ δεν ξέρω, αλλά αν ο 1,3 βενζινοκίνητος αρχίζει από 16,000 άστα βράστα !!Με αυτά τα χρήματα ή λίγο παραπάνω παίρνεις diesel και δεν τα δίνεις για βενζίνη...Αυτοί που αποφάσισαν για αυτές τις τιμές πρέπει να πίνουν τρελά !!!!
Τι να πρωτοπει κανείς? Honda crv 1.6 diesel 160 hp. Κορυφαιος κινητήρας αλλά... 36000 το χειροκίνητο, 46000 το αυτόματο!!! Τι αυτόματο είναι ρε παιδιά αυτο που τιμολογείται 10000??? Δεν κάνω πλάκα δείτε το στο site. Είναι δηλαδη τοοοοσο καλύτερο από το steptronic της bmw που κάνει 2500? Μας δουλεύουν κανονικά...
panakrivo.an to aytokinito forouse to diesel kinitira ton 1600 cc me 120 aloga tote tha itan diaforetika
Η τιμές που δίνουν είναι 3000€ πιο ακριβες από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.το civic το δίνουν ίδια τιμή όμως.καταρρίπτεται το επιχείρημα για άλλη φορολογία εδώ.έκανα παράπονα στον σαρακακη.
Δε βλεπω το λογο να μην αγορασω civic !
στην Ισπανια 12650 το jazz trend Pop και το cvt 13650 προσφορα...
τις "καλες εποχες" που υπηρχε χρημα στην αγορα,πηγαινες να μαζεψεις χρημα και οχι κερδος,τωρα πας για κερδος γιατι δεν υπαρχει χρημα.
προς ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ πιθανό δεν τους κατέστρεψε γιατί τους προστάτευε οικονομικά (μεγάλο περιθώριο κέρδους)
To τι τιμή θα σου δώσει το εργοστάσιο εξαρτάτε από την ποσότητα της παραγγελίας.Στην Ελλάδα αυτήν την στιγμή στην κατηγορία του JAZZ το 80% των πωλήσεων είναι diesel.Επομένως δεν μπορείς και βέβαια λόγο capital control να κάνεις μεγάλη παραγγελία(τα αυτ/τα πρώτα πληρώνονται και μετά φεύγουν απο το εργοστασιο!!!!).Τώρα γατί ποτέ δεν ειναι ακριβα ένα YARIS η ενα POLO αυτό ειναι θέμα των αναγνωστών του AYTOTRITI.Oσο για τον όμιλο ΣΑΡΑΚΑΚΗ ενα πράγμα να ξέρετε ειναι ο μοναδικός που δεν κατάστρεψε (οικονομικά τους αντιπροσώπους του ανά την Ελλαδα).
Paidia to kainourgio honda jazz kataskevazete mono sti IAPONIA pouthena allou
αγοραστες για το Α3 σενταν,δε θα βρεθουν για το jazz?
Τοσο το type r οσο και το jazz κατασκευαζονται στην Αγγλια. Οποτε δεν παιζει ρολο η ισοτιμια. Επισης το νεο 308 Gti θα ερθει κοντα στα 40.000. Θα μου εξηγησει καποιος πως και αυτο ειναι +10.000 απο το Leon τη στιγμη που σε ολη την Ευρωπη ειναι σχεδον στα ιδια χρηματα;
Δεν θελω σε καμια περιπτωση να δικαιολογησω τον εδω αντιπροσωπο αλλα το jazzaki ειναι made in japan....λογικα ειναι η επιβαρυνση των φορων που ανεβαζουν την τιμη...οπως και στο new type-r....τα 30+ χιλιαρικα ειναι μονο οι φοροι...κατα τ'αλλα κατα τη γνωμη μου ειναι το πιο ισορροπημενο αυτοκινητο που μπορει να αγορασει καποιος απο πολλες αποψεις. Βασικη εκδοση και καθαρισες.
Δεν ξερω εαν πραγματικα φταιει ο αντιπροσωπος ή αν κατι αλλο συμβαινει.Τωρα τελευταια παρατηρω πολυ περιεργες τιμες...Πως ειναι για παραδειγμα δυνατον το Leon Cupra να ειναι στο εξωτερικο στην ιδια περιπου τιμη με το Type R και εδω αυτο να ερχεται +30.000€ πιο ακριβο; Ομοιως και για το Jazz. Επισης παρατηρω και κατι αλλο: Για παραδειγμα το cooper works κοστιζει τωρα γυρω στα 30.000 και ειναι διλιτρο ενω το προηγουμενο μοντελο (1.6 λιτρα) ξεκινησουμε απο 34.000. Μηπως τελικα υπαρχει καποιο ειδος ειδικης φορολογια για τα Γερμανικα;;
Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει ή όχι ο Σαρακάκης ή είναι τελικά η ισοτιμία Ευρώ-Γιέν που ανεβάζει την τιμή. Πάντως ότι και να είναι, αυτό που θα πρέπει να ζυγίσει κανείς είναι ότι πρώτον είναι Honda, δεύτερον ότι είναι Made in Japan και τρίτον ότι έχει μακράν τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία.
ειναι πιο ακριβό από το civic- μάλλον δεν θα τσουλάει και καλύτερα,xωρίς περισσότερα μπιχλιμπίδια ή καλύτερη εμφάνιση ( εχει χώρους όμως και κατασκευή japan? ή μαλαισία?)- μάλλον κάτι καλύτερο θα ξέρουν εκεί στην Αθηνών -η πλάκα είναι ότι πριν το φέρουν ανέβασαν και την τιμή του civic για να μην είναι μεγάλη η διαφορά- ακρίβυναν ακόμη και τα λίγα παλιά jazz που τους είχαν μείνει.