" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέους προφυλακτήρες βλέπουμε εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα.

Εντύπωση προκαλεί στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.

Οι μαύρες πολυάκτινες BBS ζάντες 17 ιντσών φιλοξενούν στο εσωτερικό τους τα μεγάλων διαστάσεων δισκόφρενα.

Στο εσωτερικό κλέβει την παράσταση το νέο τριάκτινο τιμόνι μικρότερης διαμέτρου, που παραπέμπει στο «αδελφό» μοντέλο GT86, με το λογότυπο GR στο κάτω μέρος.

Τα bucket καθίσματα με το λογότυπο GR στην πλάτη, αποσκοπούν στην καλύτερη πλευρική υποστήριξη οδηγού και συνοδηγού.

«Καυτό» Toyota Yaris με 210 PS

Διαβάστηκε από 10607 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/3/2017

Αποκαλύφθηκε και επίσημα το ισχυρό Toyota Yaris GRMN στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο κρύβει κάτω από το καπό του 205 άλογα. Μάθετε τώρα όλες τις λεπτομέρειες.

 
Η νέα κορυφαία έκδοση του Toyota Yaris για την οποία είχαν δοθεί στη δημοσιότητα οι πρώτες πληροφορίες τις προηγούμενες ημέρες, λανσαρίστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο ισχυρό Yaris GRMN ολοκληρώνει τη γκάμα του μοντέλου, όντας το αυτοκίνητο παραγωγής που βρίσκεται πιο κοντά στην αγωνιστική του έκδοση.

Το νέο «καυτό» Yaris θα διατίθεται αποκλειστικά ως τρίθυρο, ενώ κάτω από το καπό του θα κρύβει έναν μηχανικά υπετροφοδοτούμενο(κομπρέσορας) βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 210 ίππων. Επιπλέον, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης παρατηρούνται αναβαθμίσεις στην κορυφαία έκδοση του μικρού ιαπωνικού με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, αλλά και με τις μαύρες BBS ζάντες 17 ιντσών. Εντύπωση προκαλεί επίσης, στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.
 

Περνώντας στο εσωτερικό οι κυριότερες αλλαγές σε σχέση με το «απλό» Yaris εντοπίζονται στο νέο τριάκτινο τιμόνι μικρότερης διαμέτρου, που παραπέμπει στο «αδελφό» μοντέλο GT86, με το λογότυπο GR στο κάτω μέρος αλλά και τα bucket καθίσματα, που αποσκοπούν στην πλευρική στήριξη οδηγού και συνοδηγού. Επιπλέον, το Yaris της Gazoo Racing εξοπλίζεται με πεντάλ αλουμινίου, ενώ όσον αφορά το σύστημα infotainment, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η συνηθισμένη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Όσον αφορά τις επιδόσεις του «καυτού» ιαπωνικού μικρού η Toyota υπόσχεται για το 0-100 χλμ./ώρα τον καλύτερο χρόνο στην κατηγορία, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει τον ακριβή χρόνο. Υπενθυμίζουμε πως το μοντέλο ονομάζεται Yaris GRMN, με το αρκτικόλεξο να μεταφράζεται ως «Gazoo Racing Masters of the Nurburgring».

 
  • Πειραιωτης

    Εχει την απαραιτητη δυναμη φορτωμενο με βοηθηματα σπορ εσωτερικο με δυναμικο ντιζαιν στην μορφη και αξιοπιστια toyota...ερχεται με γκολ απο τα αποδυτηρια!

      10
  • L_IROC

    ΚΡΙΜΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ - ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ. ΤΕΤΟΙΑ ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ 90 - 93 ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΕΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ, ΑΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΧΡΩΜΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ........ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΤΣΟΦΛΙΑ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ............ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ, ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΓΟΥΣΤΟ, ΟΥΣΤ....... Υ.Γ. ΠΡΟΣ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΧΑ ΤΟ STARLET 1.0 ΤΟΥ 1988 MOD. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ STARLET ΜΕ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ 1.3, ΜΕ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ, ROLL-BAR ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΥΚΛΙΑ, ΜΕΤΑ ΤΟ 1992 ΗΡΘΕ ΤΟ ΧΑΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ TOYOTA. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ, ΜΕ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΤΑ ΠΟΥΜΕ, ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΟΧΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ TOYOTA, (ΠΑΡΕΛΘΟΝ), ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ (ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ) ΚΟΥΒΑΣ, ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ, ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΟΥΣΤ ΓΕΛΟΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.................. ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ.........ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

      1
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    μα καλα,που πηγαν τα 220+ hp που ανεφεραν διαφοροι εδω ?? μονο 205hp απο 1.8 lt ? ? καλα οσο για την εμφανιση,χειροτερο κ απο τον χειροτερο που ασχολειται με το tuning..2 αυτοκολλητα ακυρα χρωματικα και αεροτομη απλωστρα τυπου star trek καγκουριστικη !! ερε σκονη που εχει να φαει απο κατι st - 208 gti κλπ κλπ !!! το κορυφαιο για το τελος,αρχικα GR οπως λεμε ΕΛΛΑΔΑ ????

      1

Τα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής

Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι;

Χρειάζονται τελικά τα χημικά πρόσθετα;

Τι ξέρεις για το ABS;

Η κίνηση στους δρόμους

Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Η «μαυροφορούσα» έκδοση του Velar

Η Νο.1 χώρα σε πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »