• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι πόρτες είναι από τα πιο περίεργα χαρακτηριστικά του μοντέλου καθώς χρησιμοποιούνται τρεις διαφορετικοί τρόποι για να ανοίξουν.

Εξωτερικά έχει έναν σχεδιασμό που ξεχωρίζει. Ένα στοιχείο που τραβάει τα βλέμματα είναι τα κάθετα τοποθετημένα εμπρός φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό του είναι ευδιάκριτο το ανθρακονημάτινο σασί ενώ η καμπίνα κυριαρχείται από οθόνες καθώς υπάρχουν τρεις.

Ακόμα και το καπό του είναι εντυπωσιακό καθώς ένα σημαντικό ποσοστό του είναι διαφανές.

Koenigsegg-Qoros μαζί

Διαβάστηκε από 1734 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/4/2017

Η Qoros σε συνεργασία με την Koenigsegg παρουσίασαν στην έκθεση της Σαγκάης ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων το οποίο θα επιτυγχάνει το 0-100 σε λιγότερο από 2.7 δλ. και θα έχει τέσσερις κινητήρες.

 
Τα τελευταία χρόνια το κοινό ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων. Βλέποντας αυτό το ενδιαφέρον, η Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Qoros παρουσίασε το K EV στην έκθεση της Σαγκάης.

Το αυτοκίνητο δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Koenigsegg η οποία τον περασμένο χρόνο παρουσίασε ένα σύστημα χωρίς εκκεντροφόρο που ανέπτυξε, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο της Qoros. Βέβαια, το K EV δε χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά είναι πλήρως ηλεκτρικό και χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε τροχό.

Η Qoros λέει ότι η απόδοση του μοντέλου φτάνει τους 870 ίππους και ότι θα επιτυγχάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2.7 δλ. Η τελική του φτάνει τα 260 χλμ. ενώ η αυτονομία του θα είναι 482 χλμ.

Η βάση του  Qoros K EV είναι ένα monocoque ανθρακονημάτινο πλαίσιο και η εξωτερική του σχεδίαση δε θυμίζει τίποτα από ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Το μπροστινό μέρος κυριαρχείται από τα κάθετα τοποθετημένα φώτα, ένα κομμάτι του καπό είναι διαφανές και υπάρχουν και δύο εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα. Ίσως το πιο περίεργο χαρακτηριστικό του είναι οι πόρτες του οι οποίες ανοίγουν ως εξής: οι πίσω (οι οποίες είναι γυάλινες) είναι συρόμενες όπως σε ένα MPV. Η πόρτα του συνοδηγού ανοίγει κανονικά όμως η πόρτα του οδηγού είναι τύπου Gullwing (ανοίγει προς τα επάνω).

Η καμπίνα είναι εξ` ίσου περίεργη αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα μπορούσε να προχωρήσει σε παραγωγή. Το ανθρακονημάτινο σασί είναι ορατό παντού, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη για τον έλεγχο του infotainment, ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία Τρίτη οθόνη η οποία είναι για τον έλεγχο παραμέτρων του αυτοκινήτου.