Λιτές καμπίνες α λα ΙΚΕΑ: Μίνιμαλ ή απλά φτηνιάρικο;

Λιτές καμπίνες α λα ΙΚΕΑ: Μίνιμαλ ή απλά φτηνιάρικο;

6.222 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2023)

- Τον δρόμο τον άνοιξε η Tesla.
- Τώρα το «βαφτίσανε» minimal.
- Η σχεδίαση εσωτερικού με ελάχιστα στοιχεία, έγινε μόδα.
- Οι εταιρείες όμως γλιτώνουν πολλά λεφτά.

Πρώτα η Tesla, τώρα η Volvo φέρνει καμπίνες με απλά μια οθόνη!

Όποιος έχει μπει σε ένα Tesla έχει προσέξει πόσο διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Μια οθόνη στο κέντρο, και ελεύθερες επιφάνειες παντού. Κλινικό, μινιμάλ ή όπως αλλιώς θες να το πεις, η σχεδίαση αυτή δημιούργησε μια μόδα, όμως όσο και να θέλει να δείξει πως πρόκειται για «φιλοσοφία» σχεδιασμού, δεν μπορεί τελικά να κρύψει τη φτήνια της.

Και πάλι, όποιος έχει μπει σε ένα Tesla μπορεί να δει και αυτό. Πέρα από την λιτή, απλή, απέριττη σχεδίαση, είναι εμφανές πως το σαλόνι αυτό δεν κοστίζει. Πως η Tesla βρήκε στο μινιμάλ τη λύση που έψαχνε για χαμηλό κόστος. Και αυτό φαίνεται. Και φαίνεται και σε όλα τα άλλα μοντέλα που αποφάσισαν να το αντιγράψουν.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
KIA