
Τελικά οι Ιάπωνες είναι μπροστά σε τεχνολογία ή μήπως ξεπεράστηκαν από Ευρωπαίους κατασκευαστές;
Made in Japan
Θυμάστε τις εποχές που κοιτούσαμε τα κουτιά των τηλεοράσεων αν γράφουν «Made in Japan»; Σημαίνει σήμερα το «Made in Japan» τεχνολογία και αξιοπιστία στην αυτοκινητοβιομηχανία;
autotriti team
Πόσο μπροστά είναι σήμεραη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Είναι μπροστά ήμήπως ξεπεράστηκε από την μαζική παραγωγή ποιοτικών αυτοκινήτων κυρίως από τουςΓερμανούς αλλά και τους άλλους Ευρωπαίους και τους Κορεάτες κατασκευαστές;
Δείτε ακόμη: Όλα τα μοντέλα του Τόκιο 2015
Αλήθεια είναι πως στοθέμα του τούρμπο, που θεωρήθηκε από μεγάλο μέρος της αγοράς η τεχνολογία αιχμήςτης δεκαετίας που πέρασε, οι Ιάπωνες άργησαν αν το υιοθετήσουν και φάνηκε πωςεπέμειναν σε μία «παλιότερη» τεχνολογία, τα ατμοσφαιρικά.
Μια ματιά όμως στην φετινήέκθεση του Τόκιο που μόλις ολοκληρώθηκε, δείχνει μία εικόνα που θυμίζει λίγοκάτι από τα παλιά. Από τις εποχές που κοιτούσαμε στην Ιαπωνία για να δούμε τιέρχεται. Και δεν ήταν μόνο η επόμενη γενιά του Prius που μας θύμισε πόσο μπροστάείναι ακόμη η Toyota στα υβριδικά, παρότι πλέον υβριδικά μοντέλα έχουν οι περισσότεροικατασκευαστές.
Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το Toyota Mirai
Είναι η επίδειξη τουυδρογόνου, αφού πλέον και η Honda μπήκε ενεργά στο παιχνίδι της μαζικής παραγωγής μετο νέο Clarity, αν και όχι τόσο τολμηρά όσο η Toyota με το Miraii που ήδηπωλείται. Αν το υδρογόνο είναι το νέο καύσιμο, τότε η απαρχή της απεξάρτησηςαπό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως η Toyota οραματίζεται για το 2050, έχειξεκινήσει από την Ιαπωνία με την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία να βρίσκεταιδεκαετίες πίσω. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως εταιρείες όπως η BMW, κορυφαίες μάρκες δηλαδή, προτιμούν να συνεργαστούν με τους Ιάπωνες για νααποκτήσουν πρόσβαση σε τέτοιες καινοτομίες, παρά να επενδύσουν δικούς τουςπόρους για να τους «προλάβουν».
Και δεν είναι μόνο τουδρογόνο. Η Nissan έδειξε και την αυτόνομη έκδοση του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλουπαραγωγής, του Leaf. Ακόμη ένας τομέας που οι Ιάπωνες βρίσκονταιμπροστά, αφού και η Mitsubishi μεταμορφώνει την γκάμα της σε υβριδική/ηλεκτρική.
Πέρα από τους κινητήρεςοι Ιάπωνες υπενθύμισαν ακόμη μία φορά με μία σειρά πρωτοτύπων αλλά και μοντέλωνπαραγωγής της εγχώριας κατηγορίας Κ, τα σούπερ-μικρά αυτοκίνητα πόλης, τηνεξέλιξη της τεχνολογίας σχεδιασμού αλλά και χρήσης υλικών που επιτρέπει τηνκαλύτερη δυνατή εκμετάλλευση χώρων με τις ελάχιστες δυνατές διαστάσεις. Τηνστιγμή που στην Ευρώπη τα μικρά μοντέλα σπρώχνουν τα 4,0 μέτρα για να γίνουνευρύχωρα, οι Ιάπωνες ανταγωνιστές από την Toyota, τη Honda, τη Nissan, τη Mitsubishi, τη Suzuki και τη Mazda παίζουν στα 3,75 και με καλύτερους χώρους.
Τι λέτε λοιπόν; Βρίσκεταιη Ιαπωνία ακόμη στην αιχμή του δόρατος της τεχνολογίας; Παραμένει το «Made in Japan» η καλύτερη εγγύηση για την τεχνολογία ενός αυτοκινήτου; Πόσοανταγωνιστικά είναι σήμερα τα ιαπωνικά μοντέλα;
Εδώ είμαι γιωργάκη, κομπλεξικέ με τις βλακείες σου, θέλεις κάτι;
Στον τόρνο θα σε βάλω γιωργάκη, μιας ούτε για σκραπ δεν κάνεις, ούτε για ανακύκλωση.-
Mαζικη παραγωγη ποιοτικων αυτοκινητων απο τους γερμανους???? ΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΟ! Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε?
Να τη πάλι, η σύγκριση μιας μόνο χώρας με μία ήπειρο. Ακόμα και έτσι, όταν έχεις τη δυνατότητα να βγάζεις σε κανονική παραγωγή υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα (που οι ευρωπαίοι θα παράγουν μετά από 15-20 χρόνια), παράγεις ήδη 4 γενιές υβδιδικών (που οι ευρωπαίοι παράγουν σήμερα την πρώτη γενιά) και συγχρόνως βγάζεις και τούρμπο κινητήρες μικρού κυβισμού, ενώ έχεις υποστεί α) ένα κραχ στα τέλη της δεκαετίας του '90 και β) μία φυσική καταστροφή με οικονομικές επιπτώσεις πριν από λίγα χρόνια, τότε μάλλον κάτι "σκαμπάζεις" από τεχνολογία. Και είναι η μόνη τεχνολογια που δουλεύει κανονικά ακόμα και μετά από ένα τέταρτο του αιώνα, ώστε να την αγοράζουν ακόμα και οι βούλγαροι, με τις λιγοστές οικονομίες τους. Γιατί αν έπαιρναν ευρωπαϊκό 25ετίας, θα το είχαν για έπιπλο δρόμου.
Τα Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα ήταν είναι και θα είναι αξιόπιστα πάντα, τα ευρωπαϊκά είναι πιό ποιοτικά στην καμπίνα επιβατών αλλά μέχρι εκεί. Ηλεκτρικά μηχανή και σασμάν είναι η χαρά του συνεργείου τα περισσότερα ευρωπαϊκά. Όσο για τεχνολογία η Ιαπωνία στους κινητήρες αυτοκινήτου είναι υψηλού επιπέδου, υβριδικά κυκλοφορήσαν οι Ιάπωνες εδώ και χρόνια οι Ευρωπαίοι ακόμη είναι στο στάδιο ερευνών,ανυπομονώ να δώ αυτόνομα αυτοκίνητα στους δρόμους αλλά να κάνει την αρχή Ευρωπαίος και μετά Ιάπωνας θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
AN KAI TA ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ. ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ (ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ)...
ο πατέρας μου έχει ακομη μαζντα 323 1,6 σενταν του 1990 μοντελο, με 450.000 . βεβαια τα τελευταια χρονια δεν κανει πανω από 5000 χιλ το χρονο, και βρισκεται σε κλειστο χωρο, όμως τοσα χρονια δεν τον αφησε ποτε και πουθενα...εκανε τα σερβις του, άλλαξε 3 φορες ιμαντες, δυο φορες δικο πλατω, τρεις φορες αμορτισέρ με τα μαουντεν , μια φορα δικοπλακες και ταμπουρα, 3 φορες μπαταριες , από μια φορα αντλιες νερου και βανζινης, μια φορα την κρεμαριερα και μια φορα το ψυγειο.... και όλα τα αλλα ψιλα..αναλογα με την χρηση του..μπουζι φιλτρα αερα...κτλ.....δεν ξερω αν είναι λιγα η πολλα η αν ένα γερμανικο θα ζουσε ακομη με φτηνοτερη συντηρηση....παντως το αμαξι δεν καει πανω από 8 λιτρα σε εκατο χιλιόμετρα με καρμπιρατερ..δεν εχει αιρ κοντιτιον και ζυγιζει σκαρτα έναν τονο...είναι ευκολοοδηγητο ασφαλες ακομη και τωρα...το οδηγει η γυναικα μου ανετα....δεν βλεπέις διαφορα με τα νεα αμαξια που οδηγω.....καει και αμολυβδη , ο κινητήρας είναι πεντακάθαρος , δεν καταναλωνει σταγονα λαδι....στο ΚΤΕΟ με ρωτάνε συνεχεια αν εχω αλλαξει την μηχανη.....οι σωληνώσεις του ακομη είναι της μανας του..και είναι καιινουργιες...
Japan for ever! Μάθετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να δίνετε τα πολύτιμα χρήματά σας σε κατασκευαστές που τα σέβονται!!! Το γούστο είναι ότι όταν αγοράζεις Γερμανό έχεις υψηλές απαιτήσεις και στην πορεία διαπιστώνεις ότι ούτε τις βασικές (πήγαινε με από το Α στο Β μια φορά χωρίς πρόβλημα ρε πολυτελές σαράβαλο!) δεν έχεις, ενώ με τον Ιάπωνα ξεκινάς με βασικές απαιτήσεις και στην πορεία ξαφνιάζεσαι ευχάριστα όταν διαπιστώνεις ότι έχεις αγγίξει και πιο υψηλές που δεν φανταζόσουν!!!
Οι Ευρωπαίοι είναι έτη φωτός μπροστά σε τεχνολογία (απίστευτη τεχνολογία η ψευτοβάγκεν που κλέβει ρύπους και δεν το μυρίστηκε κανείς έως σήμερα)
Κακή λύσσα με τους Γερμανούς! Οι Ιάπωνες είναι και θα είναι οι ηγέτες και οι άλλοι θα ακολουθούν στο βάθος κήπος και καταιδρωμένοι... Δεν χρειάζεται να κλέψουν για να φανούν καλύτεροι ούτε να αποδείξουν ότι έιναι τεχνολογικά μπροστά όταν οι υπόλοιποι τους αντιγράφουν. Και το ποιο ωραίο; Κατασκευάζουν και αυτοκίνητα διαμάντια που βασίζονται σε παραδοσιακή φιλοσοφία ενώ οι άλλοι πασάρουν φρου φρου και αρώματα και δεν τους πλησιάζουν καν... Περαστικούλια στα Γερμανάκια.
ειναι κορυφη στην τεχνολογια,ετη φωτος μακρια, και ακολουθουν και οι κορεατες.
ΛΙΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ MADE IN JAPAN ΠΛΕΟΝ. ΚΥΡΙΩΣ Η SUBARU, LEXUS, INFINITI, TOYOTA RAV4, NISSAN MURANO, HONDA LEGEND KAI ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΗ ΑΚΡΙΒΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΟΝΤΕΛΑ. NAI, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
Μαλλον αγαπητό autotriti θέτετε λάθος ερώτημα.Θαταν καλύτερο να ρωτουσατε γιαπωνέζικο αλλά ποιο να διαλέξουμε.Το ένα καλύτερο από το άλλο.Εγώ..scooby,κι ας μην είναι το καλύτερο δε με νοιάζει...μεράκια είναι αυτά πως να το κάνουμε
νομιζω η ερωτηση που τιθεται δεν εχει νοημα μετα απο τα οσα γραφονται στο αρθρο. οι πρωτοπορες αυτοκινητοβιομηχανιες ηταν και ειναι οι ιδιες και ειναι ιαπωνικες ασχετως αν καποιες αλλες ιαπωνικες δεν συμβαδιζουν. αυτο συμβαινει γιατι δεν εχουν ολες την ιδια δυναμικη στην παγκοσμια αγορα. και σε συγκριση με την τεχνολογια των τουρμπο των ευρωπαικων αυτοκινητων που επικρατησε την περασμενη δεκαετια δεν ειδα ποτε τοση διαφορα στην καταναλωση η στις επιδοσεις σε σχεση με τα ιαπωνικα που να δικαιολογει τον ντορο (μιλωνστας παντα για μεσαια και κατω αυτοκινητα.) αντιθετως οι ιαπωνικες μαρκες καταφεραν να κρατησουν τον πηχη της ποιοτητας και της αξιοπιστιας ψηλα χωρις να περνουν ρισκα απο νωρις.
Και η mazda έχει τα καλύτερα αυτοκίνητα, τα βλέπουμε κάθε μέρα στην Χαλκιδική με Βουλγάρικες και Σκοπιανές πινακίδες. Επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει αντιπροσωπία, όπως και με την Daihatsu. Για την Subaru δεν ξέρω. Η Mitsubishi δεν έχει αντιπροσωπία στην Θεσσαλονίκη. Για την Honda λένε τα χειρότερα για τον εισαγωγέα της. Κι εσείς μας διαφημίζετε τα mx5 και τους κινητήρες wankel. Για μένα Japan δεν υπάρχει. (στην Ελλάδα).
Θα συμφωνήσω απόλυτα με το Γιώργο. Αλλά ρε παιδιά δεν είναι μόνο η αξιοπιστία με το αυτοκίνητο. Κι αυτό όμως τώρα σηκώνει συζήτηση. Περισσότερο σημαντική είναι για παράδειγμα η ασφάλεια. Τα ιαπωνικά σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία χρόνια άρχισαν να γίνονται ανταγωνιστικά. Από φινέτσα (βράσε ρύζι) , κρατήματα, απόλαυση....... Οδηγήστε πρώτα ένα καλό γερμανικό και θα διαπιστώσετε πόσο μπροστά είναι από κάτι ιαπωνικά καρυδότσουφλα.
Πρωτοι σε αξιοπιστια, ναι. Πρωτοι σε τεχνολογια γενικοτερα, οχι. Και ακριβως επειδη οι τεχνολογιες που εχουν τα αυτοκινητα τους ειναι λιγο πιο παλιες απο αλλα στην κατηγορια, ειναι και πιο αξιοπιστα. Αν θες ενα απλο αμαξι που θα το χεις χρονια και θα θελει λιγα για συντηρηση παιρνεις Ιαπωνικο. Αν θες αμαξι που να σου προσφερει πολυτελειες και περισσοτερη απολαυση πιστευω οτι τα ιταλικα , τα γερμανικα και τα αγγλικα υπερτερουν(με το αναλογο κοστος παντα).
@loukia.ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΕΙ ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΒΡΑΖΕΙΣ ΤΑ ΝΕΡΑ ΑΠ'ΤΗ ΤΑΠΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ! ΤΡΑΒΑ ΓΙΑ ΣΚΡΑΠ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΤΕΡ ΠΑΝ? ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΗΞΕΙ ΤΑ ''ΤΡΥΦΕΡΑ'' ΜΕ ''ΣΕΝΤΟΝΙΑ'' ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑΣ?