ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά οι Ιάπωνες είναι μπροστά σε τεχνολογία ή μήπως ξεπεράστηκαν από Ευρωπαίους κατασκευαστές;

Τελικά οι Ιάπωνες είναι μπροστά σε τεχνολογία ή μήπως ξεπεράστηκαν από Ευρωπαίους κατασκευαστές;

Made in Japan

12.420 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2015)

Θυμάστε τις εποχές που κοιτούσαμε τα κουτιά των τηλεοράσεων αν γράφουν «Made in Japan»; Σημαίνει σήμερα το «Made in Japan» τεχνολογία και αξιοπιστία στην αυτοκινητοβιομηχανία;

autotriti team

Πόσο μπροστά είναι σήμεραη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Είναι μπροστά ήμήπως ξεπεράστηκε από την μαζική παραγωγή ποιοτικών αυτοκινήτων κυρίως από τουςΓερμανούς αλλά και τους άλλους Ευρωπαίους και τους Κορεάτες κατασκευαστές;

Δείτε ακόμη: Όλα τα μοντέλα του Τόκιο 2015

Αλήθεια είναι πως στοθέμα του τούρμπο, που θεωρήθηκε από μεγάλο μέρος της αγοράς η τεχνολογία αιχμήςτης δεκαετίας που πέρασε, οι Ιάπωνες άργησαν αν το υιοθετήσουν και φάνηκε πωςεπέμειναν σε μία «παλιότερη» τεχνολογία, τα ατμοσφαιρικά.

Μια ματιά όμως στην φετινήέκθεση του Τόκιο που μόλις ολοκληρώθηκε, δείχνει μία εικόνα που θυμίζει λίγοκάτι από τα παλιά. Από τις εποχές που κοιτούσαμε στην Ιαπωνία για να δούμε τιέρχεται. Και δεν ήταν μόνο η επόμενη γενιά του Prius που μας θύμισε πόσο μπροστάείναι ακόμη η Toyota στα υβριδικά, παρότι πλέον υβριδικά μοντέλα έχουν οι περισσότεροικατασκευαστές.

Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το Toyota Mirai

Είναι η επίδειξη τουυδρογόνου, αφού πλέον και η Honda μπήκε ενεργά στο παιχνίδι της μαζικής παραγωγής μετο νέο Clarity, αν και όχι τόσο τολμηρά όσο η Toyota με το Miraii που ήδηπωλείται. Αν το υδρογόνο είναι το νέο καύσιμο, τότε η απαρχή της απεξάρτησηςαπό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως η Toyota οραματίζεται για το 2050, έχειξεκινήσει από την Ιαπωνία με την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία να βρίσκεταιδεκαετίες πίσω. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως εταιρείες όπως η BMW, κορυφαίες μάρκες δηλαδή, προτιμούν να συνεργαστούν με τους Ιάπωνες για νααποκτήσουν πρόσβαση σε τέτοιες καινοτομίες, παρά να επενδύσουν δικούς τουςπόρους για να τους «προλάβουν».

Και δεν είναι μόνο τουδρογόνο. Η Nissan έδειξε και την αυτόνομη έκδοση του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλουπαραγωγής, του Leaf. Ακόμη ένας τομέας που οι Ιάπωνες βρίσκονταιμπροστά, αφού και η Mitsubishi μεταμορφώνει την γκάμα της σε υβριδική/ηλεκτρική.

Πέρα από τους κινητήρεςοι Ιάπωνες υπενθύμισαν ακόμη μία φορά με μία σειρά πρωτοτύπων αλλά και μοντέλωνπαραγωγής της εγχώριας κατηγορίας Κ, τα σούπερ-μικρά αυτοκίνητα πόλης, τηνεξέλιξη της τεχνολογίας σχεδιασμού αλλά και χρήσης υλικών που επιτρέπει τηνκαλύτερη δυνατή εκμετάλλευση χώρων με τις ελάχιστες δυνατές διαστάσεις. Τηνστιγμή που στην Ευρώπη τα μικρά μοντέλα σπρώχνουν τα 4,0 μέτρα για να γίνουνευρύχωρα, οι Ιάπωνες ανταγωνιστές από την Toyota, τη Honda, τη Nissan, τη Mitsubishi, τη Suzuki και τη Mazda παίζουν στα 3,75 και με καλύτερους χώρους.

Τι λέτε λοιπόν; Βρίσκεταιη Ιαπωνία ακόμη στην αιχμή του δόρατος της τεχνολογίας; Παραμένει το «Made in Japan» η καλύτερη εγγύηση για την τεχνολογία ενός αυτοκινήτου; Πόσοανταγωνιστικά είναι σήμερα τα ιαπωνικά μοντέλα;

elk test
NISSAN