Τεχνολογίες κινητήρων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τεχνολογίες κινητήρων

15.749 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2022)

Κλείνοντας αξίζει να αναφερθούμε στις τεχνολογίες και τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά που διαθέτουν οι βενζινοκινητήρες της Mazda, με τους οποίους εφοδιάζει το CX-30. Ο e-Skyactiv G 2.0 διαθέτει βελτιστοποιημένους αυλούς εισαγωγής και σχήμα εμβόλων, ψεκασμό πολλαπλών σταδίων, βαλβίδα ελέγχου ψυκτικού και απενεργοποίηση κυλίνδρων, που επιτυγχάνουν σύμφωνα με την εταιρεία υψηλότερα επίπεδα δυναμικής απόδοσης, χαμηλότερη κατανάλωση και φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0, έχει βελτιωμένη την απόκριση του ήχου εισαγωγής όταν ο οδηγός πατάει το πεντάλ του γκαζιού, ενώ η δύναμη βηματισμού του ίδιου του πεντάλ έχει αυξηθεί για ακριβέστερο έλεγχο της ροπής του κινητήρα. Επιπλέον, η λειτουργία Sport του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Skyactiv-Drive έξι σχέσεων του κινητήρα e-Skyactiv X έχει λάβει μια αναβάθμιση στο GVC Plus (G-Vectoring Control Plus), το οποίο αποτελεί μια εξέλιξη στην απόδοση δυναμικής με ρυθμική και ενιαία αίσθηση χάρη στην άμεση αίσθηση του τιμονιού.
 
Ίσως το πιο σημαντικό απ' όλα να είναι η ήπια υβριδική τεχνολογία που διαθέτουν οι βενζινοκινητήρες του Mazda CX-30. Ονομάζεται Mazda M Hybrid και αποτελείται από ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24V. Χάρη σε αυτό το σύστημα επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου λόγω ανάκτησης της ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, και την τροφοδοσία του ISG, που λειτουργεί ως ηλεκτροκινητήρας, για την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
 
Το ISG μετατρέπει σε ηλεκτρική, την κινητική ενέργεια που ανακτήθηκε και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη συνέχεια το σύστημα χρησιμοποιεί ένα μετατροπέα DC-DC (συνεχούς ρεύματος) για να προσαρμόσει κατάλληλα την τάση και να τροφοδοτήσει έτσι τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.
 
Η υιοθέτηση του ISG που παίρνει κίνηση με ιμάντα, προσφέρει μία εκλεπτυσμένη αίσθηση οδήγησης που εξασφαλίζει τον απαραίτητο βαθμό υποβοήθησης στον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και βοηθά στην ταχύτερη και πιο ήρεμη εκκίνησή του μετά το σβήσιμο και την κατάσταση αναμονής σε κάθε σταμάτημα του αυτοκινήτου. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους τροχούς, ελαχιστοποιώντας έτσι την επίδραση στον εσωτερικό χώρο, και βελτιώνοντας ταυτόχρονα την κατανομή του βάρους διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ασφάλεια σε περιπτώσεις σύγκρουσης.
 
Μέρος του συστήματος Mazda M Hybrid είναι η τεχνολογία «brake-by-wire» που συνδυάζει την ηλεκτρική ενέργεια με τη δύναμη της τριβής ώστε να μεγιστοποιήσει τόσο τη δύναμη φρεναρίσματος όσο και την αποτελεσματικότητα της ανάκτησης ενεργείας. Το σύστημα δεν επιτυγχάνει μόνο μικρές αποστάσεις πέδησης με υψηλά επίπεδα σταθερότητας, αλλά και - μέσω της μετατροπής της ηλεκτρικής δύναμης πέδησης σε χρησιμοποιήσιμη ενέργεια - περαιτέρω μειώσεις των εκπομπών CO2. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα «brake-by-wire» είναι επίσης σχεδιασμένο για να επιστρέφει σε πλήρως μηχανικό φρενάρισμα στην περίπτωση αστοχίας ή βλάβης του ηλεκτρικού συστήματος.
 
Όλες οι εκδόσεις του CX-30 προσφέρονται με το σύστημα Mazda M Hybrid και για το λόγο αυτό κυκλοφορούν ελεύθερα στο Δακτύλιο.

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda