
Eίσαι από αυτούς που κολλάνε στον μπροστινό τους;
Δεν υπάρχει πιο ενοχλητικό πράγμα να κοιτάς τον καθρέφτη σου και να βλέπεις μέχρι και τα δόντια του πίσω οδηγού. Και δεν είναι μόνο ενοχλητικό. Είναι και πολύ επικίνδυνο. Το κάνεις;
Το ήξερες ότι εκτός από εκνευριστικό & επικίνδυνο, είναι και παράνομο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Είναι τόσο συνηθισμένη η συνήθεια αυτή που στους ΚΟΚ πολλών χωρών προβλέπεται ποινή αν το πίσω όχημα είναι πολύ κοντά στο εμπρός όσο κινούνται. Στην Ελλάδα στον ΚΟΚ περιγράφεται ως «απόσταση από το προπορευόμενο» και υπάρχει και εδώ ποινή, όμως δεν πρέπει να έχει κοπεί ποτέ πρόστιμο για κάτι τέτοιο. Κυρίως λόγω του τρόπου με τον οποίο στην Ελλάδα γίνεται ο έλεγχος του ΚΟΚ, δηλαδή το μπλόκο, που έτσι στερεί την τροχαία από την ευκαιρία να διαπιστώσει παραπτώματα πέραν αυτών που «πέφτουν» στην αγκαλιά της.
Παρόλα αυτά πρόκειται για πολύ κακή συνήθεια. Προφανώς γιατί χωρίς την σωστή απόσταση, δεν υπάρχει περίπτωση το πίσω όχημα, του «έξυπνου» που δημιουργεί το πρόβλημα εξ`αρχής, να προλάβει να ανταποκριθεί σε μείωση ταχύτητας του μπροστινού, ή ακόμη χειρότερα σε φρενάρισμα. Και μπορεί ο υπεύθυνος να πληρώνει τα σπασμένα, αφού εμφανώς ο πίσω φταίει πάντα όταν πέσει στον μπροστινό, όμως το πρόβλημα δεν λύνεται έτσι.
Γιατί ακόμη χειρότερο από την πιθανότητα μιας σύγκρουσης, είναι η ψυχολογική πίεση που ασκείται στον εμπρός οδηγό, που συχνά αναγκάζεται να επιταχύνει, ενδίδοντας στην πίεση. Και η υψηλή ταχύτητα είναι ο νούμερο ένα λόγος συγκρούσεων, και μάλιστα με σοβαρούς τραυματισμούς. Ένας οδηγός που επιταχύνει για να αποφύγει τον πίσω του, μπορεί να έχει λόγο που δεν θέλει να πάει πιο γρήγορα. Και μπορεί κάποιες φορές να κλείνει τη γρήγορη λωρίδα εκνευρίζοντας τους πίσω, όμως το να κολλήσεις πάνω του είτε για να αλλάξει λωρίδα, είτε για να πάει πιο γρήγορα, είναι ο χειρότερος τρόπος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Οταν ο αλλος σερνεται στην αριστερη λωριδα με 50 και 60(μιλαμε για κεντρικες λεωφορους με 3 λωριδες) και ο μπροστινος του ειναι 50 μετρα πιο κατω εγω τι πρεπει να κανω, να κατσω απο πισω του και να σπασω τα νευρα μου η να τον εχω υπο πιεση μηπως και ο εγκεφαλος του ξυπνηση και κανει δεξια.Και επειδη οι περισσοτεροι δεν κουνιουνται με τιποτα(και μιλαμε για νεα παιδια)αναγκαζεσαι και τους περνας απο δεξια.Απο οτι εχω καταλαβει τοσα χρονια που οδηγαω ο καθενας πηγαινει με οποια ταχυτητα θελει και σε οποια λωριδα θελει αδιαφοροντας για τους αλλους οδηγους και αμα δουνε λεωφορειο η φορτηγο στη δεξια λωριδα πανε ολοι στο κεντρο και αριστερα λες και το λεωφορειο εχει χολερα.
Εντάξει, νομίζω πως σε ότι αφορά την συγκεκριμένη κατάσταση, οι περισσότεροι έχουμε υπάρξει και "θύτες" και "θύματα" κι αυτό γιατί πάντα θα υπάρχει αυτός που οδηγάει πιο γρήγορα από σένα και αυτός που οδηγάει πιο αργά. Στην εθνική τα πράγματα είναι απλά. Αν ο άλλος θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα, απλά κάνεις δεξιά. Τώρα σε μονή λωρίδα, δυσκολεύει το πράγμα γιατί η προσπέραση είναι δύσκολη (και συνήθως παράνομη), και από την άλλη, δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλο να πάει πιο γρήγορα αν δεν το θέλει. Οπότε εδώ πάει αυτό που λένε "χαλάρωσε και απόλαυσέ το". Με άλλα λόγια, κανείς υπομονή. Είναι προτιμότερο από το να ρισκάρεις την ζωή σου και του μπροστινού σου για να φτάσεις λίγο πιο γρήγορα στον προορισμό σου. Α και κάτι άλλο! Το να κάνουμε δεξιά στην εθνική όταν ο άλλος θέλει να πάει πιο γρήγορα ακόμα και πάνω από το όριο ταχύτητας, είναι ΥΠΟΧΡΕΟΤΙΚΟ! Δεν είναι στην διακριτική μας ευχέρεια. Γιατί έτσι και αναγκάσετε τον άλλον να προσπεράσει από δεξιά και προκληθεί ατύχημα, βάσει νόμου είστε συνυπεύθυνοι. Το διευκρινίζω γιατί πολλοί δεν το ξέρουν και έχουν βρεθεί μπλεγμένοι...
Δεν πάει έτσι! Πολλες φορές ο μπροστινός σε αναγκάζει να τον κολλήσεις, να του ασκήσεις ψυχολογική πίεση. Ολα ειναι σχετικά και μη καταδικαστέα!
Να προσθέσω σ' αυτά που αναφέρει εύστοχα ο Χρήστος πως το να "κολλάς" στο προπορευόμενο όχημα, πέρα από επικίνδυνο και στεσογόνο, είναι και ...ασύμφορο μιας κι επιταχύνεις ή επιβραδύνεις απότομα επιβαρύνοντας φρένα-αναρτήσεις-κατανάλωση. Προτιμήστε γραμμική, προνοητική επίδοση προσαρμοσμένη στις εκάστοτε συνθήκες από το να προσπαθείτε να επιβάλλετε το δικό σας ρυθμό.
...επειδή διαβάζω όλες τις γνώμες και τις σέβομαι δεν σημαίνει όμως ότι και συμφωνώ... ακούω τα πάντα, κ.τ.λ. Στην χώρα μας δηλαδή πρέπει να υπάρχει στο οτιδήποτε ΘΑΝΑΤΟΣ για να είμαστε 2-3-4... μήνες 'ΣΩΣΤΟΙ' και μετά ξανά τα ίδια;;; Κίνδυνος-δολοφόνος, κ.τ.λ. είναι ο όποιος σε πολλά ρεύματα κυκλοφορίας κάθεται στο πιο 'γρήγορο' επειδή έτσι γουστάρει λόγω εγωισμού, αμετροέπειας, μεγαλοϊδεατισμού, κ.τ.λ. ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΟΣΟΙ ΠΙΝΟΥΝ-ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ.- Στα παλιότερα χρόνια σε μεγάλες χώρες τις Ευρώπης, μικρότερες της Γερμανίας, Γαλλίας, Αγγλίας, κ.τ.λ. αυτό δεν γινόταν πουθενά... ακόμα και αν ο άλλος από πίσω είναι βλαμμένος, κ.τ.λ. κάνεις στην άκρη για να μην δημιουργηθεί ατύχημα, όχι μένεις στο ρεύμα σου για να σε σώσει ποιός; Η αστυνομία εν κινήσει; Έχω και προσωπικά παραδείγματα, ακόμα και για πριν 1 μέρα!!! Ναί, όσοι είναι μεγαλύτερης ηλικίας 70-80-90-... να δείχνουμε κατανόηση δεν μπορούν σε 1 λεπτό να αντιδράσουν, οι υπόλοιπες ηλικίες;;; Να πω για τους μεγάλους οδηγούς αγώνων... σε πολιτικούς δρόμους, ότι αφήνουν να τους περάσει και πατίνι και ας έχουν περισσότερη ιπποδύναμη!!! Για τους αγώνες ταχύτητας μην το πιάσουμε θα γελάσει και το κάθε πικραμένο χείλη!!! Τα ξέρεις ποιος είμαι εγώ 'ρε', ξέρεις πόσα βγάζω, τι κονέ έχω, κ.τ.λ. απλά σε κάνουν πιο γελοίο απ'ότι είσαι=ότι έχεις μέσα σου και είσαι το βγάζεις.- Σε μονό ρεύμα κυκλοφορίας και πάλι κάνουμε δεξιά αν ο πίσω θέλει να περάσει, είναι βλαμμένος, κ.τ.λ. βοηθάμε στο να μην υπάρξει ατύχημα και όλα να πάνε ήρεμα... Είναι υποχρεωτικό να κάνουμε δεξιά... επίσης μπορούμε σε όποιο ρεύμα κυκλοφορίας και να βρισκόμαστε να κάνουμε επιτάχυνση... Αν εν ώρα οδήγησης υπάρχουν ευτράπελα και είμαστε μόνοι, το να πάρουμε αστυνομία είναι μία λύση, όμως αποσπάται η συγκέντρωση στην οδήγηση μας... το νομικό κομμάτι μετά είναι άλλο πάλι και παίρνει καιρό... έχω προσωπικές εμπειρίες... γενικά το νομικό κομμάτι έχει πολλές αποφάσεις... Όχι ότι και με την αυτόνομη οδήγηση τα πράγματα θα είναι καλύτερα...
O οδηγικός εγωισμός και τσαμπουκάς σε όλο το μεγαλείο του......νομίζουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου και όλοι οι άλλοι πρέπει να κάνουν στην άκρη αυτομάτως με το που μας βλέπουν......ακόμη και στους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτων που το περιβάλλον οδήγησης είναι σχεδόν 100% προστατευμένο υπάρχουν κανόνες για την εν λόγω οδηγική συμπεριφορά.....το γεγονός ότι ο προπορευόμενος είτε δεν τρέχει αντίστοιχα με την λωρίδα του είτε οδηγάει επικίνδυνα δεν μας δίνει το δικαίωμα να συμπεριφερόμαστε οδηγικά έτσι.....άλλωστε το να κόψουμε ταχύτητα δεν είναι και τόσο τρομερό από το να βάλουμε σε κίνδυνο τόσο την ζωή μας είτε οποιοδήποτε άλλου .....δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.....και για να τελειώνω οι εθνικές οδοί δεν είναι πίστες αγώνων και επί των πλείστων ο μέσος Έλληνας οδηγός δεν είναι και κανά Ayrton Senna όποιος θέλει να οδηγήσει έτσι καλύτερα να το κάνει σε μια πίστα....καί όσο για τους επικίνδυνους (αργούς) οδηγούς καλύτερα να λάβει τα μέτρα του το αρμόδιο όργανο (τροχαία) για να ζήσουμε εμείς καλά και οι άλλοι καλύτερα