ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιο από αυτά τα μοντέλα θα αγόραζες;

Mοντέλα που θα θέλαμε πολύ στην Ελλάδα

2.276 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2019)

Ποια πέντε μοντέλα που δεν εισάγονται στην Ελλάδα θα θέλαμε πολύ να έχουμε;

autotriti team

Ποια μοντέλα δεν έρχονται στην Ελλάδα; Κυρίως αυτά που είναι μόνο για Αμερική, μόνο για Κίνα και μόνο για Ιαπωνία. Και μερικά ακόμη. Ανάμεσα σε αυτά και μερικά «διαμάντια». Ποια θα θέλαμε να δούμε και στην Ελλάδα;

Ας βγάλουμε πρώτα τον ελέφαντα από το δωμάτιο. Δεν μπορεί να αρχίσει κανένα άρθρο για το τι θα θέλαμε να έχουμε στην Ελλάδα, χωρίς να κάνουμε αναφορά στη Mazda. Μας λείπει. Ειδικά όταν ξέρουμε τι χάνουμε βλέποντας τα Mazda 2, Mazda 3 αλλά και τα SUV της μάρκας CX-3 και CX-5. Ας μην δούμε κανένα από τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρουμε παρακάτω, αρκεί να δούμε ξανά τα μοντέλα της Mazda στην Ελλάδα.

Από κει και πέρα, το πράγμα γίνεται λίγο ειδικό. Γιατί όταν βάλει κανείς στην ίδια πρόταση τις λέξεις κεντρομήχανο, πισωκίνητο και φθηνό, το θέλουμε αμέσως. Και αν σκεφτείς πως είναι και Honda, το πράγμα γίνεται καλύτερο.

Πρόκειται για ένα K-car με μοτέρ 660 κυβικών και το όχι και τόσο ευφάνταστο όνομα S660. Με μικρές διαστάσεις, λίγα κυβικά, το μοτέρ στο κέντρο και την κίνηση πίσω, το S660 θα ήταν ιδανικό για την Ελλάδα. Η τιμή θα ήταν χαμηλή, κάτω από 18.000 ευρώ, και το χαμόγελο στα χείλη τεράστιο. Δυστυχώς όμως αποκλείεται να το δούμε.

Εξίσου ειδικό είναι και το επόμενο μοντέλο. To Citroen E-Mehari είναι ένα κάμπριο-μπάγκι μοντέλο με σχέδιο που παραπέμπει στο παλιό ανοιχτό τζιποειδές της μάρκας της δεκαετίας του 70-80. Είναι φυσικά ηλεκτρικό και κυκλοφορεί βασικά στη Γαλλία. Δεδομένου του ελληνικού τερέν, το Ε-Mehari θα ήταν τέλειο για τη χώρα μας ως πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο, τόσο για ιδιωτική χρήση, όσο και για ενοικίαση ή εταιρική χρήση. Ποιος ξέρει; Μπορεί και να το δούμε.

Μένοντας στα ειδικά, άλλο ένα μοντέλο, αυτή τη φορά από την Αμερική. Όχι, δεν μιλάμε για κάποιο muscle-car, αν και ένα Dodge Challenger σε τιμή «χώμα» όπως στις ΗΠΑ θα ήταν τέλειο. Μιλάμε για τον μικρό πύραυλο της Hyundai με το όνομα Veloster στην έκδοση Ν. Το Veloster είναι ένα κουπέ/χάτσμαπκ, κοντά στη λογική του Scirocco, με ενδιαφέρουσες πόρτες (μία μόνο για τους πίσω επιβάτες) και επιδόσεις αντίστοιχες του i30Ν. Δεν ακούγεται άσχημα, όμως ακόμη ένα δίλιτρο Hyundai είναι μάλλον δύσκολο για την Ελληνική αγορά.

Για το τέλος έχουμε ένα γερμανικό μοντέλο από τη Βραζιλία. Το VW Saveiro είναι ότι πιο κοντά στο Fiat Fiorino που τόσο αγαπήθηκε στο παρελθόν στην χώρα μας. Ένα φθηνό ελαφρύ pickup για επαγγελματίες και ιδιώτες με ενδιαφέροντα χόμπι, χωρίς τον όγκο, την κατανάλωση, τα τέλη, την φορολογία, και τα κυβικά ενός Amarok. Το Saveiro θα ήταν ιδανικό για τη χώρα μας, όμως είναι τελείως απίθανο να το δούμε να εισάγεται.

Ποιο από αυτά τα μοντέλα σας ανοίγει την όρεξη; Θα αγοράζατε κάποιο; Ή μήπως έχετε κάποιο άλλο μοντέλο που δεν εισάγεται που θα θέλατε να δείτε στη χώρα μας; Ποιο;

elk test
NISSAN