Να γιατί το νέο Volvo XC40 είναι το χειρότερο στην αποφυγή κινδύνου
32.262 Επισκέψεις στο άρθρο
Να γιατί το νέο Volvo XC40 είναι το χειρότερο στην αποφυγή κινδύνου. Συγκρίνουμε 38 SUV. Δείτε τον πίνακα!
2 λόγια για το «Test Αποφυγής Κινδύνου»
Το Test Αποφυγής Κινδύνου (ή αλλιώς Test Αποφυγής Ταράνδου) γίνεται σε στεγνή επιφάνεια. Το αυτοκίνητο έχει ένα άτομο σε κάθε κάθισμα και βάρος στο πορτ μπαγκάζ για να έχουμε το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο. Στόχος να πραγματοποιήσει «σλάλομ» ανάμεσα σε κορύνες που προσομοιώνουν το εμπόδιο, χωρίς να τις ρίξει. Το τεστ επαναλαμβάνεται κάθε φορά με μεγαλύτερη ταχύτητα μέχρι το αυτοκίνητο να γλιστρήσει, να ρίξει κώνους ή να βγει εκτός πορείας. Η συνήθης ταχύτητα είναι 70-80 χλμ./ώρα.
To χειρότερο που έχει μετρηθεί είναι το 3κυκλο Reliant Rialto με 42,5 χλμ./ώρα και το καλύτερο Citroen Xantia Activa V6 με 85 χλμ./ώρα.
Με 235/50-19 λάστιχα το XC40 απέτυχε στα 70 χλμ/ώρα και χρειάστηκε να κατέβει στα 67 χλμ/ώρα για να ολοκληρώσει το test.
Την ίδια στιγμή η κατηγορία είναι πάνω από τα 70 χλμ/ώρα: Grandland 72 χλμ/ώρα, Stelvio 74 χλμ/ώρα, Q5 75 χλμ/ώρα, XC60 76 χλμ/ώρα, ενώ το Fiesta έκανε 76 χλμ/ώρα, με βροχή.
Γιατί το νέο Volvo XC40 είναι τόσο βαρύ;
Το σχόλιο του chief designer της Volvo, όταν ρωτήθηκε γιατί είναι τόσο βαρύ το XC40, ήταν ότι «δεν έγινε χρήση αλουμινίου στη νέα πλατφόρμα και έτσι η πλατφόρμα αυτή δεν μπορεί να δώσει ελαφρύτερα αμαξώματα». Δεν βρήκε κάποιο πλεονέκτημα να πει, για την επιλογή αυτή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έγινε για λόγους κόστους.
Το πραγματικό βάρος του diesel XC40 είναι 1.810 κιλά και όχι 1.733 που λέει το επίσημο site, αφού στο βάρος που ανακοινώνουν όλοι οι κατασκευαστές, πρέπει να περιλαμβάνεται και το βάρος του οδηγού (όλοι οι άλλοι κατασκευαστές το τηρούν). Αντίστοιχα η βενζινοκίνητη έκδοση ζυγίζει 1.759 κιλά.
Μοντέλο
Έκδοση
Καύσιμο
Βάρος
Μήκος
Renault Kadjar
1,2 Tce 130PS
BENZINH
1.306
4.449
Peugeot 3008
1,2 PureTech 130 PS
BENZINH
1.325
4.447
Skoda Karoq
1,0 TSI 116 PS
BENZINH
1.340
4.382
Opel Grandland X
1,2 130 PS
BENZINH
1.350
4.477
Peugeot 3008
1,6 THP 165 PS
BENZINH
1.375
4.447
Peugeot 3008
1,6 BlueHDI 120 PS
DIESEL
1.375
4.447
Skoda Karoq
1,5 TSI 150 PS
BENZINH
1.378
4.382
Opel Grandland X
1,6 d 120 PS
DIESEL
1.392
4.477
Renault Kadjar
1,6 dCi 130 PS
DIESEL
1.415
4.449
Skoda Karoq
1,6 TDI 116 PS
DIESEL
1.426
4.382
Mercedes GLA
250 211 PS
BENZINH
1.435
4.417
Audi Q3
1.4 TFSI 150 PS
BENZINH
1.460
4.388
VW Tiguan
1,4 TSI 150 PS
BENZINH
1.490
4.486
Mercedes GLA
250 4matic 211 PS
BENZINH
1.505
4.417
Nissan Qashqai
1,2 DiG-T 115 PS
BENZINH
1.531
4.394
Renault Kadjar
1,6 dCi 130 PS
DIESEL
1.536
4.449
Mercedes GLA
220 d 177 PS
DIESEL
1.540
4.417
Peugeot 3008
2,0 BlueHDI 180PS
DIESEL
1.540
4.447
BMW X1
sDrive 20d 190 PS
DIESEL
1.555
4.439
Audi Q3
2.0 TDI Manual 150 PS
DIESEL
1.560
4.388
BMW X1
sDrive 20i 192 PS
BENZINH
1.560
4.439
Skoda Karoq
2,0 TDI 150 PS
DIESEL
1.561
4.382
VW Tiguan
2,0 TDI 150 PS
DIESEL
1.568
4.486
Nissan Qashqai
1,6 DiG-T 163 PS
BENZINH
1.569
4.394
Ford Kuga
1,5 Ecoboost 150 PS
BENZINH
1.579
4.531
Nissan Qashqai
1,5 dCi 110 PS
DIESEL
1.582
4.394
Mercedes GLA
220 d 4matic 177 PS
DIESEL
1.595
4.417
Ford Kuga
2,0 TDCi 150 PS
DIESEL
1.614
4.531
BMW X1
xDrive 25i 231 PS
BENZINH
1.615
4.439
BMW X1
xDrive 20d 190 PS
DIESEL
1.615
4.439
Audi Q3
2.0 TFSI Quattro 220 PS
BENZINH
1.640
4.388
VW Tiguan
2,0 TSI 180 PS
BENZINH
1.640
4.486
Ford Kuga
1,5 Ecoboost 180 PS
BENZINH
1.686
4.531
Nissan Qashqai
1,6 dCi 130 PS
DIESEL
1.689
4.394
Audi Q3
2.0 TDI Quattro 184 PS
DIESEL
1.700
4.388
VW Tiguan
2,0 TDI 190 PS
DIESEL
1.723
4.486
Volvo XC40
2.0 AWD T5 247 PS
BENZINH
1.759
4.425
Volvo XC40
2.0 D4 AWD 190 PS
DIESEL
1.808
4.425
Το XC40 είναι αρκετά βαρύτερο από τα στάνταρ της κατηγορίας και σαν αποτέλεσμα, έχει τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας στο test αποφυγής κινδύνου (elk test) ενώ θα καίει και περισσότερο.
Καλό θα είναι να μπει φρένο στην ιδέα του να κατεβάσουμε τα ευρωπαϊκά στάνταρτ ποιότητας και κυρίως ασφάλειας, στο πολύ χαμηλότερο επίπεδο των κινέζικων-αμερικάνικων, ειδικά για μοντέλα που θέλουν να πουληθούν πανάκριβα.
Έχουν δίκιο πάντως που κάποιοι σχολιαστές σας καταλογίζουν προκατάληψη για το XC40.. Δεν χρειάζεται, επαγγελματίες είστε.. Κάποια στιγμή, όταν θα πωλείται στην Ελλάδα, θα σας καλέσουν να το δοκιμάσετε και βγάλτε του την ψυχή τότε και πείτε μας "να, δίκιο είχαμε!". Εκτός αυτών, εγώ να ρωτήσω και το άλλο: Το XC60 που πέρασε το test, πόσα κιλά είναι; Πως το πέρασε το test αυτό; Μήπως δηλαδή θέλει καλύτερο στήσιμο το XC40;
o πίνακας απλα αναφερει ολη σχεδόν τη γκαμα της κατηγοριας
το Volvo οντως είναι το βαρυτερο και με διαφορα το αμεσως λιγοτερο βαρυτερο ντιζελ και με τετρακινηση είναι 100 κιλα λιγοτερο(Tiguan,Q3 2.0TDI).
Ακομα και στα δικινητα να προσθεσεις την τετρακινηση (100-150 κιλα το πολυ) πανε στα 1500- 1600 κιλα.
Δε νομιζω ότι το αρθρο σ αυτή την περιτωση ότι μεροληπτεί.Δεν εγινε από το autotriti το test.
Εξαλλου στο ιδιο αρθρο αναφέρεται το αποτέλεσμα του XC60 που είναι καλυτερο από Q5 και stelvio !!!
Συμφωνώ απόλυτα με τα άρθρα του autotriti κατά του XC40 ! Κατ´αρχάς ποιός ο λόγος να μην κληθεί το περιοδικό στην παρουσίαση ; Είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο δραστήριο περιοδικό μηχανοκίνησης (και όχι μονο) στην Ελλάδα. Για το εγκυρότερο βέβαια δεν θα το έλεγα γιατί έχω δει και εγώ να προωθεί συμφέροντα κλείνοντας τα μάτια στην αντικειμενική πληροφόρηση ενίοτε (σπάνια πάντως). Ομως στο θέμα με τη Volvo έχουν δίκιο. Η Volvo σήμερα ειναι όντως κινέζο αμερικανική εταιρία (κινεζική δηλ. με ενδιαφέρον για πωλήσεις στις ΗΠΑ) που θέλει να λέγεται premium και να τα βάζει με το διεθνή ανταγωνισμό, κοροϊδεύοντας... αγοράζει τα πάντα απο τρίτους και μονο συναρμολογεί, σε λίγο καιρό θα συναρμολογεί αποκλειστικά σην Κίνα. Κάνει τεράστια ζημιά στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, την ίδια στιγμή που Ιάπωνες φέρνουν την παραγωγή σην Ευρώπη. Κοιτάει να έχει σχεδιασμό κ παραβλέπει πράγματι στοιχεία ουσιώδη όπως το βάρος, βλ XC60 δυο τόνους ενώ το Xtrail (ίδιο μήκος) μονο 1650 περίπου με οδηγό. Έκανα text drive XC90 με 5000 χλμ και στο σαλόνι άκουγα τριγμούς. Βγάζει αξιοπιστία στο πληρωμένο test των Άγγλων εμφανιζοντας τα καινούρια της μοντέλα ενώ η αξιοπιστία θα πρέπει να αναφέρεται στα μοντέλα 5ετιας τουλάχιστον και άνω. Βγάζει compact SUV με τόσο βάρος ; Μικρός diesel ποτέ ; Σην Ελλάδα τι τύχη εχει μικρό SUV μόνο με 2 λίτρα και αυτόματη (δηλ. δήθεν) 4κινηση ; Επειδή δεν ήθελε να πληρώσει την προσθήκη ουρίας στην Peugeot για να εξακολουθήσει να φοράει τον hdi που φορούσε μέχρι το 2015...
Καλα το 2λιτρο με την 4κινηση ειναι λιγο βαρύτερο απ τα Q3/Tiguan. Γι αυτά τότε γιατι δεν έγινε τόσος ντόρος; Το 1500 με κίνηση στους 2 τροχούς μόνο γιατι δεν υπάρχει στη λίστα άραγε;
Όταν λέγαμε ότι οι Γάλλοι την πήραν χαμπάρι και φεύγουν μπροστά, κάποιοι φωστήρες κράζανε... Ξερά κοφτά : όποιος δεν νοιάζεται για 4κίνηση πέρνει γαλλικό crossover και χαίρεται !
Προς Αρτζιμπούρτζι:
Παρατηρώ αγαπητέ μία απαξίωση διότι η Volvo κατασκευάζει πλεον στη Κίνα.Δεν έχω παρατηρήσει όμως την ίδια στάση προς την VW και την Audi οι οποίοι είναι οι πρώτοι που άρχισαν να κατασκευάζουν στην Κίνα αποκλειστικά απο τα τέλη της δεκαετίας του 90.Αυτοί δεν έκαναν κακό στην οικονομία και στο εργατικό δυναμικό της Ευρώπης? Γνωρίζουν άραγε τη χώρα κατασκευής οι ιδιοκτήτες των VW Passat των Audi Α4,Α6,Q5...για τα οποία πληρώνουν τρελλά ποσά προκειμένου να τα αποκτήσουν πιστεύοντας εσφαλμένα το Made in Germany???
Αγαπητέ φιλε Βασίλειε θα ελεγα να τα ξανά ελέγξεις αυτά που λες... κ γενικότερα οι Γερμανοί φέρανε πίσω ακόμη και την παραγωγή της adidas σε γερμανικά εργοστάσια, διότι έχουν τέτοιο ρόλο στην παγκόσμια παραγωγή που τους επιτρέπει να καταλάβουν την απειλή της παγκοσμιοποίησης που λέγεται Κίνα (κ ήταν ακόμη ο Κολ στην εξουσία όταν ασχολούνταν με αυτή την τεράστια μηχανή παραγωγής). Διότι χώρες σαν την Κίνα θα έχουν πάντα παραγωγικό πλεονέκτημα έναντι των πολιτισμένων χωρών που αναγνωρίζουν ωράρια εργασίας και γενικότερα εργασιακά δικαιώματα και σεβασμό σε ανθρώπινες αξίες. Εκει σκοτωνονται κανα δυο εκατομμύρια το χρόνο στις γαλέρες και δεν τρέχει κ τίποτα ...
Mπορώ να δεχτώ τα πάντα αλλά όχι το σχόλιο του φίλου που λέει ότι σε SUV πας σε γαλλικό. Τα γαλλικά έχουν πολλά υπέρ αλλά ένα μεγάλο κατά, την αξιοπιστία. Τί να τα κάνω τα καλούδια όταν οι περισσότεροι φίλοι μου στο fb θα είναι τα μαστόρια και οι οδηγοί ταξί και λεωφορείων?
Έχουν δίκιο πάντως που κάποιοι σχολιαστές σας καταλογίζουν προκατάληψη για το XC40.. Δεν χρειάζεται, επαγγελματίες είστε.. Κάποια στιγμή, όταν θα πωλείται στην Ελλάδα, θα σας καλέσουν να το δοκιμάσετε και βγάλτε του την ψυχή τότε και πείτε μας "να, δίκιο είχαμε!". Εκτός αυτών, εγώ να ρωτήσω και το άλλο: Το XC60 που πέρασε το test, πόσα κιλά είναι; Πως το πέρασε το test αυτό; Μήπως δηλαδή θέλει καλύτερο στήσιμο το XC40;
Ολόκληρη αυτή η κατηγορία έχει φτιαχτεί για να πατάει τον καημένο τον τάρανδο, όχι να τον αποφεύγει..
o πίνακας απλα αναφερει ολη σχεδόν τη γκαμα της κατηγοριας το Volvo οντως είναι το βαρυτερο και με διαφορα το αμεσως λιγοτερο βαρυτερο ντιζελ και με τετρακινηση είναι 100 κιλα λιγοτερο(Tiguan,Q3 2.0TDI). Ακομα και στα δικινητα να προσθεσεις την τετρακινηση (100-150 κιλα το πολυ) πανε στα 1500- 1600 κιλα. Δε νομιζω ότι το αρθρο σ αυτή την περιτωση ότι μεροληπτεί.Δεν εγινε από το autotriti το test. Εξαλλου στο ιδιο αρθρο αναφέρεται το αποτέλεσμα του XC60 που είναι καλυτερο από Q5 και stelvio !!!
Συμφωνώ απόλυτα με τα άρθρα του autotriti κατά του XC40 ! Κατ´αρχάς ποιός ο λόγος να μην κληθεί το περιοδικό στην παρουσίαση ; Είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο δραστήριο περιοδικό μηχανοκίνησης (και όχι μονο) στην Ελλάδα. Για το εγκυρότερο βέβαια δεν θα το έλεγα γιατί έχω δει και εγώ να προωθεί συμφέροντα κλείνοντας τα μάτια στην αντικειμενική πληροφόρηση ενίοτε (σπάνια πάντως). Ομως στο θέμα με τη Volvo έχουν δίκιο. Η Volvo σήμερα ειναι όντως κινέζο αμερικανική εταιρία (κινεζική δηλ. με ενδιαφέρον για πωλήσεις στις ΗΠΑ) που θέλει να λέγεται premium και να τα βάζει με το διεθνή ανταγωνισμό, κοροϊδεύοντας... αγοράζει τα πάντα απο τρίτους και μονο συναρμολογεί, σε λίγο καιρό θα συναρμολογεί αποκλειστικά σην Κίνα. Κάνει τεράστια ζημιά στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, την ίδια στιγμή που Ιάπωνες φέρνουν την παραγωγή σην Ευρώπη. Κοιτάει να έχει σχεδιασμό κ παραβλέπει πράγματι στοιχεία ουσιώδη όπως το βάρος, βλ XC60 δυο τόνους ενώ το Xtrail (ίδιο μήκος) μονο 1650 περίπου με οδηγό. Έκανα text drive XC90 με 5000 χλμ και στο σαλόνι άκουγα τριγμούς. Βγάζει αξιοπιστία στο πληρωμένο test των Άγγλων εμφανιζοντας τα καινούρια της μοντέλα ενώ η αξιοπιστία θα πρέπει να αναφέρεται στα μοντέλα 5ετιας τουλάχιστον και άνω. Βγάζει compact SUV με τόσο βάρος ; Μικρός diesel ποτέ ; Σην Ελλάδα τι τύχη εχει μικρό SUV μόνο με 2 λίτρα και αυτόματη (δηλ. δήθεν) 4κινηση ; Επειδή δεν ήθελε να πληρώσει την προσθήκη ουρίας στην Peugeot για να εξακολουθήσει να φοράει τον hdi που φορούσε μέχρι το 2015...
Καλα το 2λιτρο με την 4κινηση ειναι λιγο βαρύτερο απ τα Q3/Tiguan. Γι αυτά τότε γιατι δεν έγινε τόσος ντόρος; Το 1500 με κίνηση στους 2 τροχούς μόνο γιατι δεν υπάρχει στη λίστα άραγε;
Όταν λέγαμε ότι οι Γάλλοι την πήραν χαμπάρι και φεύγουν μπροστά, κάποιοι φωστήρες κράζανε... Ξερά κοφτά : όποιος δεν νοιάζεται για 4κίνηση πέρνει γαλλικό crossover και χαίρεται !
Προς Αρτζιμπούρτζι: Παρατηρώ αγαπητέ μία απαξίωση διότι η Volvo κατασκευάζει πλεον στη Κίνα.Δεν έχω παρατηρήσει όμως την ίδια στάση προς την VW και την Audi οι οποίοι είναι οι πρώτοι που άρχισαν να κατασκευάζουν στην Κίνα αποκλειστικά απο τα τέλη της δεκαετίας του 90.Αυτοί δεν έκαναν κακό στην οικονομία και στο εργατικό δυναμικό της Ευρώπης? Γνωρίζουν άραγε τη χώρα κατασκευής οι ιδιοκτήτες των VW Passat των Audi Α4,Α6,Q5...για τα οποία πληρώνουν τρελλά ποσά προκειμένου να τα αποκτήσουν πιστεύοντας εσφαλμένα το Made in Germany???
Διαβασα οτι το πιο "γρηγορο" εχει μετρηθει το Χ-trail.
Αγαπητέ φιλε Βασίλειε θα ελεγα να τα ξανά ελέγξεις αυτά που λες... κ γενικότερα οι Γερμανοί φέρανε πίσω ακόμη και την παραγωγή της adidas σε γερμανικά εργοστάσια, διότι έχουν τέτοιο ρόλο στην παγκόσμια παραγωγή που τους επιτρέπει να καταλάβουν την απειλή της παγκοσμιοποίησης που λέγεται Κίνα (κ ήταν ακόμη ο Κολ στην εξουσία όταν ασχολούνταν με αυτή την τεράστια μηχανή παραγωγής). Διότι χώρες σαν την Κίνα θα έχουν πάντα παραγωγικό πλεονέκτημα έναντι των πολιτισμένων χωρών που αναγνωρίζουν ωράρια εργασίας και γενικότερα εργασιακά δικαιώματα και σεβασμό σε ανθρώπινες αξίες. Εκει σκοτωνονται κανα δυο εκατομμύρια το χρόνο στις γαλέρες και δεν τρέχει κ τίποτα ...
Το 77km είναι το μόνο site με σλαλομ για πολλά αυτοκίνητα.. Πήρα kodiaq γιατί πέρασε το test..
Mπορώ να δεχτώ τα πάντα αλλά όχι το σχόλιο του φίλου που λέει ότι σε SUV πας σε γαλλικό. Τα γαλλικά έχουν πολλά υπέρ αλλά ένα μεγάλο κατά, την αξιοπιστία. Τί να τα κάνω τα καλούδια όταν οι περισσότεροι φίλοι μου στο fb θα είναι τα μαστόρια και οι οδηγοί ταξί και λεωφορείων?