• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διπλή αποκάλυψη για τις Mercedes-AMG GT Roadster και AMG GT C Roadster λίγο πριν το λανσάρισμά τους στο παριζιάνικο σαλόνι αυτοκινήτου.

Η Mercedes-AMG GT C Roadster την οποία και βλέπετε στη εικόνα έχει το ίδιο εμπρός μέρος με την AMG GT R.

Το ίδιο ακριβώς "δάνειο" στο μπροστά μέρος έχει λάβει και η Mercedes-AMG GT Roadster, που βλέπετε στην εικόνα, από την AMG GT R.

Οι περισσότερες αλλαγές της "ανοιχτής" AMG GT C Roadster εμφανίζονται στο πίσω μέρος, που έχει διαμορφωθεί ώστε να φιλοξενήσει την soft top οροφή.

Η Mercerdes-AMG GT C Roadster εξοπλίζεται με ζάντες 20 ιντσών πίσω και 19 ιντσών μπροστά, κατασκευασμένες από την AMG.

Η μόνη εμφανής αλλαγή στον προφυλακτήρα της AMG GT C Roadster σε σχέση με εκείνον της AMG GT R είναι το μονό φιλέτο στους αεραγωγούς -διπλό στην GT R-.

Εντυπωσιακό το εσωτερικό της AMG GT C Roadster με τα δερμάτινα καθίσματα και τις λεπτομέρειες σε δέρμα και alcantara να εκτείνονται σε όλο το ταμπλό.

Εξίσου εντυπωσιακό και το εσωτερικό σε κρεμ απόχρωση με τις λευκές ραφές να κάνουν μεγάλη αντίθεση με το μαύρο δερμάτινο ταμπλό.

Νέα Mercedes-AMG GT Roadster

3.081 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2016

Οι νέες Mercedes-AMG GT Roadster και GT C Roadster παρουσιάστηκαν επίσημα από τη Mercedes-Benz, λίγες μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο τους στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες.

 
Πριν δυο μέρες σας παρουσιάσαμε το teaser της Mercedes-AMG GT C Roadster και σήμερα έγινε η επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου, συνοδευόμενο μάλιστα από την AMG GT Roadster. Ποια είναι όμως η διαφορά τους;

Βασική και ειδοποιός διαφορά αποτελεί η ιπποδύναμη των μοντέλων, οι οποίες προέρχονται από τον ίδιο V8 twin turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ. που έχουμε συναντήσει πρόσφατα και στην Mercerdes-AMG GT. Πιο συγκεκριμένα η AMG GT Roadster αποδίδει 476 ίππους ισχύος με 630 Nm ροπής, σε αντίθεση με την πιο ισχυρή AMG GT C Roadster που έρχεται με 557 ίππους ισχύος και 680 Nm ροπής.

Στο σχεδιαστικό κομμάτι και τα δυο νέα μοντέλα της γερμανικής φίρμας έχουν δεχτεί αρκετά δάνεια από την AMG GT R, καθώς όπως παρατηρούμε το εμπρός μέρος εκτός κάποιων μικροδιαφορών, όπως τα μονά φιλέτα στους αεραγωγούς του προφυλακτήρα τα οποία είναι διπλά στην AMG GT R, είναι ίδιο.


Μια ακόμη διαφορά μεταξύ των δυο «ανοιχτών» εκδόσεων της AMG GT εντοπίζεται στο πίσω μέρος, όπου οι ώμοι της AMG GT C Roadster εμφανίζονται πιο μυώδεις, προκειμένου να φιλοξενήσουν στο εσωτερικό τους το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης του πίσω άξονα, που έχει λάβει ως δάνειο από την AMG GT R. Όπως ήταν αναμενόμενο οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο διαμορφώθηκε κατάλληλα προκειμένου να φιλοξενήσει την υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή.

Για να μιλήσουμε με τη γλώσσα των αριθμών τέλος, η οποία είναι και ο απόλυτος κριτής σε μοντέλα με τέτοιες επιδόσεις η γερμανική μάρκα υπόσχεται ότι η νέα AMG GT C Roadster είναι ικανή για το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 316 χλμ./ώρα, ενώ η AMG GT Roadster κάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4 δλ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 302 χλμ./ώρα.