Ο νέος προφυλακτήρας και οι LED προβολείς ξεχωρίζουν στο εμπρός μέρος.
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νέος προφυλακτήρας και οι LED προβολείς ξεχωρίζουν στο εμπρός μέρος.

Νέα Porsche Cayenne

5.974 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2017)

Η Porsche ενισχύει τον σπορτίφ χαρακτήρα στη νέα τρίτη γενιά της Cayenne με τη μείωση του βάρους, την αύξηση της ιπποδύναμης και την εισαγωγή νέων συστημάτων διεύθυνσης και ανάρτησης να παίζουν βασικό ρόλο.

Η γερμανική φίρμα παρουσίασε τη νέα Porsche Cayenne λίγες μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Το μεγάλο SUV της Porsche έχει δεχτεί αλλαγές εντός και εκτός με κύριο γνώμονα την περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της μάρκας.

Τα νέα οπίσθια φωτιστικά σώματα ενώνονται με μια φάσα που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών θυμίζοντας εν πολλοίς τις 911 και Panamera.

Τα νέα οπίσθια φωτιστικά σώματα ενώνονται με μια φάσα που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών θυμίζοντας εν πολλοίς τις 911 και Panamera.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στο πεδίο των εξωτερικής σχεδίασης συναντούμε πληθώρα αλλαγών από τις οποίες ξεχωρίζουν οι ολοκαίνουργιοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, οι νέοι LED προβολείς εμπρός και τα οπίσθια φωτιστικά σώματα, τα οποία πλέον ενώνονται με μια φάσα που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών και έρχεται ως δάνειο από τις 911 και Panamera.

Ακόμη, η νέα Cayenne εξοπλίζεται με ζάντες 19 έως 21 ιντσών με μεγαλύτερα ελαστικά στον πίσω άξονα για πρώτη φορά, που εκτός του σπορτιφ αισθητικού αποτελέσματος βοηθούν στη συμπεριφορά του ογκώδους SUV στο δρόμο. Οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας μάλιστα επιστράτευσαν το σύστημα τετραδιεύθυνσης που συναντούμε στις 911 και Panamera προκειμένου να βελτιώσουν περαιτέρω την αποτελεσματικότητα του μεγαλού SUV στις στροφές.
 

Πέραν τούτου, περνώντας στην ουσία των αλλαγών η ναυαρχίδα των SUV της Porsche πατάει πάνω σε ελαφρύτερο πλαίσιο, το οποίο σε συνδυασμό με το εξ ολοκλήρου αλουμινένιο αμάξωμα ρίχνει το βάρος κατά 65 κιλά (1.985 κιλά) σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Όσον αφορά στις διαστάσεις του μοντέλου, η Cayenne είναι μεγαλύτερη σε μήκος κατά 63 χλστ., φτάνοντας τα 4.918 χλστ., ενώ το μεταξόνιο έχει παραμείνει αμετάβλητο στα 2.895 χλστ. Η αύξηση του μήκους έχει ως αποτέλεσμα και την χωρητικότητα μεγαλύτερου όγκου αποσκευών κατά 100 λτ., με το πορτμπαγκάζ να αγγίζει συνολικά τα 770 λτ.

Περνώντας στο εσωτερικό, εντύπωση προκαλεί η νέα κονσόλα με την Full HD οθόνη αφής 12,3 ιντσών του συστήματος infotainment να δεσπόζει στο κέντρο. Έπειτα, παρατηρούμε το τριάκτινο τιμόνι και το συνδυασμό αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων με τις δύο οθόνες 7 ιντσών. Οι δερμάτινες επενδύσεις αποτελούν προεξάρχον χαρακτηριστικό, όπως συνηθίζεται άλλωστε στα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.

Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, η νέα Cayenne θα διατίθεται αρχικά με δύο εξακύλινδρα μοτέρ. Πρώτη επιλογή είναι ο V6 turbo diesel κινητήρας χωρητικότητας 3,0 λτ. με απόδοση 340 ίππων και 450 Nm ροπής, με τον twin turbo βενζινοκινητήρα των 2,9 λτ. με 440 άλογα και 550 Nm να εξοπλίζει την έκδοσης Cayenne S. Το σύνολο και στις δύο περιπτώσεις ολοκληρώνεται με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic S 8 σχέσεων και σύστημα ενεργής τετρακίνησης, που επιτρέπει στην Cayenne S να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ. έχοντας το πακέτο Sport Chrono, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα. Αργότερα αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα και μια υβριδική έκδοση για την οποία δεν υπάρχουν πληροφορίες προς το παρόν.

Τέλος, για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε πως η Cayenne αποτελεί ένα εκ των εμπορικότερων μοντέλων της Porsche με περισσότερες από 760.000 πωλήσεις από το 2002 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, ενώ η τιμή του νέου μοντέλου στην αγορά της Γερμανίας θα ξεκινά από τις 74.828 ευρώ (91.964 για την Cayenne S).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto