Οικονομία στην κατανάλωση
Νέα Toyota GR Corolla: 4κίνητη με 304 άλογα και εμφάνιση «τούμπανο»
18 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα Toyota GR Corolla: 4κίνητη με 304 άλογα και εμφάνιση «τούμπανο»

35.979 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2022)

Η κορυφαία GR Corolla παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και είναι έτοιμη να κλέψει τις καρδιές των φίλων της Toyota χάρη στην ακραία και επιθετική της σχεδίαση και το ικανότατο 1.600άρι μοτέρ της.

Με 304 άλογα και 4κίνητη

Μετά από αρκετά teaser η Toyota παρουσίασε και επίσημα τη νέα GR Corolla, ένα σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έρχεται να βάλει φωτιά στην κατηγορία των hot hatch χάρη στην  «πρησμένη» εξωτερική του εμφάνιση και το βαρβάτο κινητήριο σύνολο με το οποίο εξοπλίζεται. Η GR Corolla είναι το νέο μέλος της γκάμας της Gazoo Racing μετά την Supra, το GR Yaris και το GR 86 και όπως συνέβη και υπόσχεται μεγάλες συγκινήσεις σε όποιον έχει την τύχη να βρεθεί πίσω από το τιμόνι της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Τούμπανο» σε εμφάνιση με πρησμένους θόλους & 2 μπούκες

H Toyota GR Corolla αποκτά πιο αθλητικό κορμί με συγκεκριμένες παρεμβάσεις στους προφυλακτήρες και τις καμπύλες της. To «παρών» δίνει ένας νέος προφυλακτήρας με μεγάλους αεραγωγούς και το λογότυπο GR στην μάσκα, που σε συνδυασμό με τα λεπτά LED φώτα δίνουν ένα επιθετικό look. Οι θόλοι των τροχών εμπρός και πίσω έχουν «πρηστεί» περισσότερο, στα μαρσπιέ δεσπόζει το λογότυπο «GR-FOUR» ενώ το πολεμοχαρές στυλ δένει με ζάντες 18 ιντσών που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν τα δυνατά δισκόφρενα δια χειρός Gazoo Racing. Στο πίσω μέρος, η μαύρη αεροτομή στο τέλος της οροφής είναι μεγάλη, πιο χαμηλά και πλάι υπάρχει το έμβλημα GR, ενώ ο προφυλακτήρας είναι «φουσκωμένος» με δύο στρογγυλές απολήξεις και επιθετικότατο διαχύτη που κλέβει την παράσταση.

Με δύο ψηφιακές οθόνες και τρία mode τετρακίνησης

Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, ο οδηγός θα συναντήσει μια 12,3 ιντσών ψηφιακή οθόνη για τον πίνακα οργάνων που ενημερώνει τον οδηγό για την ταχύτητα, την πίεση του turbo, την επιλεγμένη σχέση και το mode τετρακίνησης που έχει επιλεχτεί (υπάρχουν τρεις επιλογές (60:40, 50:50 και 30:70). Δίπλα, στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται μια οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment της φίρμας με όνομα Toyota Audio Multimedia που προσφέρει το σύστημα Intelligent Assistant που μπορεί να ακούει στις εντολές του οδηγού, αφού πρώτα αυτός πει τις λέξεις «Hey, Toyota».

304 ίπποι με 6άρι μηχανικό και σύστημα τετρακίνησης GT-FOUR

Όπως σωστά είχαμε προβλέψει, «καρδιά» της GR Corolla είναι το 3κύλινδρο 1.600άρι  τουρμπάτο μοτέρ του GR Yaris με κωδικό G16E-GTS που τώρα είναι σε θέση να αποδίδει 304 άλογα και 370 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Η κορυφαία Corolla θα είναι τετρακίνητη μέσω του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR (σ.σ. η ονομασία παραπέμπει στην τετρακίνηση GT-FOUR της Celica) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ. Μέχρι αυτή την στιγμή, η Toyota δεν έχει ανακοινώσει πληροφορίες για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Οι Ιάπωνες δεν αύξησαν απλά την ιπποδύναμη του μοτέρ αλλά φρόντισαν να ενισχύσουν την GR Corolla σε κάθε τομέα. Για αυτό, για βάση του αυτοκινήτου χρησιμοποιήθηκε μια τροποποιημένη έκδοση της TNGA-C πλατφόρμας που είναι «δεμένη» σε περισσότερα σημεία αλλά και νέο σύστημα ανάρτησης (MacPherson  μπροστά, διπλά ψαλίδια πίσω) ώστε να βελτιωθεί η ακαμψία του αυτοκινήτου και να γίνει πιο σταθερό και ευέλικτο σε κάθε συνθήκη. Επιπλέον, το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης μπροστά και πίσω, ενώ όσον αφορά τα φρένα, οι δαγκάνες μπροστά είναι 4πίστονες και οι δίσκοι έχουν μέγεθος 356 χιλιοστά μπροστά, ενώ πίσω είναι 2πίστονες με το μέγεθος των δίσκων να είναι μικρότερο στα 297 χιλιοστά.

Στο εργοστάσιο της Lexus LFA και της Supra A80

Για να γιορτάσει το λανσάρισμα της GR Corolla, η Toyota θα προσφέρει και μια ειδική Circuit έκδοση που θα είναι ακόμη πιο ακραία καθώς θα εξοπλίζεται με μυώδες καπό με λειτουργικούς αεραγωγούς, ανθρακονημάτινη οροφή που μειώνει το βάρος και χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, τεράστια αεροτομή, κόκκινες δαγκάνες στα φρένα, σπορ καθίσματα με ειδική επένδυση από suede και συνθετικό δέρμα με κόκκινες ραφές, επιλογέα «Morizo» ως αναφορά στον πρόεδρο της Toyota Akio Toyoda, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι κ.α.

H Toyota GR Corolla δεν θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια που συναρμολογούνται οι απλές εκδόσεις του αυτοκινήτου αλλά στις εγκαταστάσεις της φίρμας στο Motomachi της Ιαπωνίας, στις γραμμές όπου παλιότερα κατασκευάζονται η Lexus LFA και η Supra A80.

Αμάξι-πειρασμός!
- «Τούμπανο» σε εμφάνιση με πρησμένους θόλους & 2 μπούκες
- Το 1.600άρι τουρμπάτο μοτέρ του GR Yaris έφτασε τα 304 άλογα
- Με δύο ψηφιακές οθόνες και τρία mode τετρακίνησης
- Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Lexus LFA και της Supra A80
Εσύ θα προτιμούσες το Golf R με τα 320 άλογα ή την GR Corolla με τους 304 ίππους και την πιο βαρβάτη εμφάνιση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
NEXEN 4 SEASONS
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel