Το μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί πριν το τέλος του 2019.

Δεν βασίζεται πάνω σε κάποια ηλεκτρική πλατφόρμα.

Το σπριντ από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα θα γίνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Nέο Audi e-tron Sportback

1.947 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)

To e-tron Sportback παίζει «κρυφτούλι» στην Έκθεση της Γενεύης. Διαβάστε τι μαθαίνουμε και πότε πρέπει να περιμένουμε την έκδοση παραγωγής.

Το πρωτότυπο Ε-Τron Sportback έφερε μαζί η Αudi στο περίπτερο της  στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, δίπλα στα υπόλοιπα αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά της μοντέλα με τα οποία δίνει δυνατό παρών.

Το μοντέλο παρουσιάστηκε στην Έκθεση με βαρύ καμουφλάζ με χρώματα πορτοκαλί και μαύρο και αντίθετα με όσα θα περίμενε κανείς, δεν βασίζεται πάνω σε κάποια ηλεκτρική πλατφόρμα αλλά σε μια έκδοση τoυ MLB δαπέδου του VW Group  και έχει σκοπό να αποτελέσει μια σπορ coupe έκδοση του e-tron SUV.
 
Ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου δεν έχουν ακόμα αποκαλυφθεί, ωστόσο κυκλοφορούν μια σειρά από φήμες για το τι πρέπει να περιμένουμε. Γίνεται λόγος λοιπόν πως το μοντέλο θα έχει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, συνολικής απόδοσης 407 ίππων και 664 Νm ροπής ενώ η μπαταρία του θα έχει χωρητικότητα 95 kWh και θα προσφέρει αυτονομία 417 χιλιομέτρων. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το σπριντ από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα θα γίνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η φόρτιση έως το 80% χρειάζεται περίπου 30 λεπτά με τον φορτιστή των 150kW.

Όσον αφορά την εμφάνισή του, λίγα είναι τα συμπεράσματα που μπορούν βγουν με σιγουριά. Πολλές φαίνεται πως είναι οι ομοιότητες με το A7 Sportback στον τομέα της σχεδιαστικής γλώσσας, ωστόσο η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι εδώ αρκετά μεγαλύτερη. Τα LED φώτα είναι εμπνευσμένα από τα νέα Α7 και Α8 ενώ το μάτι πέφτει στις κάμερες που βρίσκονται τοποθετημένες πάνω στις θύρες και ουσιαστικά αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς καθρέπτες.

Το μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί πριν το τέλος του 2019, πιθανώς στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Hyundai
vw