Στην βενζίνη, το πρώτο βήμα γίνεται με τον 1.000άρη EcoBoost στα 125 άλογα.

Έχει κατά 34 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στο πίσω μέρος.

H παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από τρεις επιλογές στην βενζίνη και άλλες δύο στο πετρέλαιο.

Οι νέας σχεδίασης ζάντες.

Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει μεταφερθεί ατόφιος από το Focus Active hatch.

Nέο Ford Focus Active wagon

5.984 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2018)

H Ford επεκτείνει ακόμα περισσότερο την γκάμα του νέου Focus με την Active wagon έκδοση. Δείτε τι προσφέρει, με τι μοτέρ θα διατίθεται και ποιες είναι οι διαφορές με τις «απλές» εκδόσεις του δημοφιλούς μικρομεσαίου.

Στην επίσημη παρουσίαση του Focus Active wagon προχώρησε μόλις η Ford. Το wagon θα κληθεί μαζί με την hatchback έκδοση θα καλύψει το κενό ανάμεσα στο «απλό» Focus και τα SUV της μάρκας, με την Ford να προσφέρει στα δύο μοντέλα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ελαφρώς διαφοροποιημένο σασί για να μπορούν να ανταποκρίνονται καλύτερα σε off-road διαδρομές και SUV χαρακτηριστικά στην εμφάνιση τους.

Σχεδιαστικά, το Focus Active wagon είναι ίδιο με το «απλό» Focus wagon με εξαίρεση το γεγονός ότι έχει, όπως προαναφέραμε, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ. μπροστά και 34 χλστ. πίσω, περισσότερα μαύρα προστατευτικά χαμηλά στο αμάξωμα, μοναδικούς προφυλακτήρες, ράγες στην οροφή, ασημί λεπτομέρειες στις εμπρός και πλαϊνές ποδιές και μοναδικής σχεδίασης ζάντες.
 
Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει μεταφερθεί ατόφιος από το Focus Active hatch και εξοπλίζεται με «Active» ύφασμα σε συνδυασμό με μπλε ραφές, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, μοναδικά πατάκια κ.α. Τέλος, και στις δύο Active εκδόσεις, η Ford προσφέρει δύο ακόμα oδηγικά modes (Slippery και Τrail) που δίνουν στα μοντέλα καλύτερη πρόσφυση σε λάσπη και χιόνι.

H παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δύο επιλογές στην βενζίνη και άλλες δύο στο πετρέλαιο. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στην βενζίνη, το πρώτο βήμα γίνεται με τον 1.000άρη EcoBoost στα 125 άλογα, η δεύτερη επιλογή αποτελείται από τον 1.500άρη των 150 ίππων ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας με μεγαλύτερη ισχύ που φτάνει τα 182 άλογα. Στο πετρέλαιο,  υπάρχει αρχικά ο 1.500άρης EcoBlue με απόδοσης 120 ίππους, ενώ η δεύτερη επιλογή είναι ο δίλιτρος EcoBlue με 150 άλογα και 370 Νm ροπής. Σύμφωνα με την Ford, όλοι οι παραπάνω κινητήρες συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το καινούριο αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων.
 

Toyota
test center