Κινητήρες: Αστικοί… ήρωες

    35.619 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2019)

    Είναι σαφές κοιτάζοντας τους πίνακες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου πως κανένα δεν εστιάζει στις δυναμικές επιδόσεις, αφού ο αστικός προσανατολισμός τους απαιτεί πρωτίστως οικονομικές μετακινήσεις, κάτι που επιτυγχάνεται σε όλα σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό.

    Ο μεγαλύτερος σε απόδοση κινητήρας του Toyota Aygo έχει πιο εύκολο έργο να επιτελέσει χαρίζοντας στο ελαφρύτερο μοντέλο συγκριτικά, καλύτερες επιδόσεις αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ διακρίνεται για την «ζωντάνια» που παρουσιάζει ανεβάζοντας ικανοποιητικά στροφές από χαμηλά. Αντίθετα παρουσιάζει «τραχιά» χαρακτηριστικά λειτουργίας ιδιαίτερα όσο ανεβαίνουν οι στροφές που φτάνουν στα αυτιά των επιβατών.

    Το i10 εφοδιάζεται και αυτό με 3κύλινδρο μοτέρ 1,0 λίτρου που αποδίδει 67 ίππους και εφοδιάζεται με 5τάχυτο αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο (μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ.), ενώ το Fiat Panda έχει το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα κινητήρα 1,2 λτ., ενώ αν και 4κύλινδρος δεν διακρίνεται για την ήσυχη λειτουργία του. 

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    VW LEASEPRO
    test center