ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan & Honda δε συγχωνεύτηκαν, αλλά ετοιμάζονται για νέα συνεργασία

 Σχολιάστε 
1.474 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2025)
Nissan & Honda δε συγχωνεύτηκαν, αλλά ετοιμάζονται για νέα συνεργασία

Nissan και Honda θα συνεργαστούν στα οχήματα νέας γενιάς.
Ετοιμάζουν νέο δικό τους λογισμικό και μία πλατφόρμα ψυχαγωγίας.
Θέλουν επίσης να τυποποιήσουν και βασικά εξαρτήματα των επερχόμενων μοντέλων τους.
Θα μπορούν να αναβαθμίζουν συνεχώς τα αυτοκίνητά τους και να έχουν έσοδα απ' αυτό.

autotriti team

Nissan και Honda συνεργάζονται στα οχήματα που θα καθορίζονται από λογισμικό

Η προσπάθεια που έκαναν πριν από λίγους μήνες η Honda και η Nissan προκειμένου να συγχωνευτούν δεν ευοδώθηκε, ωστόσο όπως φαίνεται οι δύο ιαπωνικές μάρκες προετοιμάζονται για νέα συνεργασία. Όπως αναφέρεται στα Μέσα του εξωτερικού, οι δύο εταιρείες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους πάνω στη δημιουργία νέου λειτουργικού συστήματος για τα οχήματα νέας γενιάς, που θα μπορούσε να αρχίσει να εμφανίζεται στις γκάμες τους προς το τέλος της δεκαετίας.

Ετοιμάζουν νέο λογισμικό και μία πλατφόρμα ψυχαγωγίας

Η συνεργασία των Honda - Nissan θα αφορά τα αυτοκίνητα νέας γενιάς που θα καθορίζονται από λογισμικό, αλλά και μια νέα πλατφόρμα ψυχαγωγίας που θα χρησιμοποιηθεί σε αυτά. Να σημειώσουμε πως ο όρος «αυτοκίνητα που καθορίζονται από λογισμικό», αφορά τα αυτοκίνητα τα οποία έχουν τη δυνατότητα να εξελίσσονται συνεχώς και να παραμένουν προσαρμόσιμα μέσω συνεχών ενημερώσεων λογισμικού, όπως για παράδειγμα ισχύει σήμερα στα smartphones. Με την κίνηση αυτή οι Honda - Nissan στοχεύουν στο να φτάσουν το επίπεδο των Κινέζων κατασκευαστών, αλλά και της Tesla.  

Οι δύο μάρκες θέλουν να τυποποιήσουν και βασικά εξαρτήματα των επερχόμενων μοντέλων τους

Σύμφωνα με την Nikkei Asia, οι δύο μάρκες θέλουν επίσης να τυποποιήσουν και κάποια βασικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένων των ημιαγωγών (μικροτσίπ) και των κινητήρων.

Διασφαλίζοντας ότι το λογισμικό τους αναπτύσσεται εσωτερικά, η Nissan και η Honda όχι μόνο θα εξοικονομήσουν χρήματα, αλλά το σύστημα θα επιτρέψει στις μάρκες να συλλέγουν όλα τα δεδομένα, κάτι που θα αποκτήσει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία σε όλα τα οχήματα που θα καθορίζονται από λογισμικό.

Θα μπορούν να αναβαθμίζουν τα αυτοκίνητά τους και να έχουν έσοδα απ' αυτό

Εάν είχαν επιλέξει τρίτους παρόχους, η χρήση δεδομένων πιθανότατα θα συνοδευόταν από περιορισμούς. Κατέχοντας το οικοσύστημα, η Nissan και η Honda αποκτούν μεγαλύτερο έλεγχο, όχι μόνο στην τεχνολογία αλλά και στις πληροφορίες που ρέουν μέσω αυτής. Η προσπάθεια θα είναι δαπανηρή και θα μπορούσε τελικά να κοστίσει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, η αρχική επένδυση θα μπορούσε να αποφέρει σημαντικά κέρδη στο μέλλον, καθώς η Honda και η Nissan θα μπορούσαν να χρεώνουν τους πελάτες τους για ενημερώσεις και αναβαθμίσεις λογισμικού, δημιουργώντας μια νέα μορφή εσόδων για αυτούς.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Ranger phev