2 φωτογραφίες »

Κινητήρες - οδική συμπεριφορά & άποψη

32.915 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2020)

Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με κινητήρες τούρμπο 1,0 λίτρου και απόδοση 117 και 115 ίππων, για το Nissan και το VW αντίστοιχα. Η ροπή είναι λίγο υψηλότερη στην περίπτωση του VW και του επιτρέπει καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει. Στο σπριντ από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα οι διαφορές είναι ελάχιστες. Σε παραπλήσιο επίπεδο βρίσκονται οι δύο μονομάχοι και στην κατανάλωση, με ελάχιστο προβάδισμα ξανά υπέρ του VW. 

Οδική συμπεριφορά: Λίγο πιο σπορτίφ το Juke  
Λίγο με τη βελτίωση της θέσης οδήγησης, την ελαφρώς πιο σφικτή ανάρτηση και το σχετικό «στήσιμο» που παρουσιάζει το πλαίσιό του, το Juke δείχνει να είναι αρκετά εστιασμένο στην ευχαρίστηση του οδηγού. Από την πλευρά του, το T-Roc ενώ δίνει πολλή προσοχή στην άνεση και την ποιότητα κύλισης παραμένει απόλυτα αποτελεσματικό και στον τομέα της σβέλτης οδήγησης, χωρίς ωστόσο να διεκδικεί σπορτίφ «παράσημα».  

Η άποψή μας
Πιο έντονο ταπεραμέντο έχει το Nissan Juke, πιο «νηφάλιο» και χρηστικό είναι το T-ROC. Με οικονομικά κριτήρια, η επιλογή είναι το Nissan.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center