Τις πιο σβέλτες επιδόσεις, ειδικά εν κινήσεις, προσφέρει το Toyota Yaris.

Το Yaris είναι το μόνο εκ των τριών με 6τάχυτο κιβώτιο.

Ο 16βάλβιδος 1.300άρης turbodiesel κινητήρας του Opel Corsa εμφανίζει το μεγαλύτερο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας.

Κινητήρες: Υπερέχει το Toyota Yaris

169.157 Επισκέψεις στο άρθρο (15/8/2018)

Το πολιτισμένο και αθόρυβο, 8βάλβιδο, 1,4 D-4D turbodiesel σύνολο του Yaris με τα 90 άλογα και τα 205 Nm ροπής (1.800-2.800 σ.α.λ.) συνδυάζεται ιδανικά με ένα «έξυπνα» διατεταγμένο 6τάχυτο κιβώτιο (εξαιρετικός ο επιλογέας), που στην πράξη «ακυρώνει» μια μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές και βοηθά το ιαπωνικό μικρό να επιταχύνει και να προσπερνά σαφώς πιο σβέλτα. Ίδια πάνω-κάτω απόδοση εμφανίζει το καταγωγής Renault, 8βάλβιδο, 1,5 dCi turbodiesel μηχανικό σύνολο του Micra: 90 άλογα και 220 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Αν και δεν ζορίζεται χαμηλά, πείθει περισσότερο κοντά στις 2.000 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με το μακρύ 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ο οδηγός θα καταφύγει πιο συχνά στον ακριβή και ευχάριστο επιλογέα ταχυτήτων. Ο μικρότερος σε κυβισμό κινητήρας του Corsa έχει ιταλική καταγωγή (FIAT), όντας ο μόνος 16βάλβιδος εδώ. Μάλιστα καταφέρνει 95 άλογα με 190 Nm ροπής. Χαμηλά δεν είναι τόσο ζωηρός και το 5άρι κιβώτιο, με τον κάπως λαστιχένιο σε αίσθηση επιλογέα, δεν τον κολακεύει. Ωστόσο είναι αρκετά πολιτισμένος σε λειτουργία και έχει το μεγαλύτερο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
NISSAN