O 1,6 λίτρων BlueHDi κινητήρας του Peugeot 208 αποδεικνύεται με διαφορά ο οικονομικότερος από τους τρεις, ενώ δεν πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O 1,6 λίτρων BlueHDi κινητήρας του Peugeot 208 αποδεικνύεται με διαφορά ο οικονομικότερος από τους τρεις, ενώ δεν πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας

Κινητήρες: Πιο γρήγορο το Polo, πιο οικονομικό το 208

169.444 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2017)

Στην πράξη και τα τρία μοντέλα έχουν ραφιναρισμένη και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς λειτουργία κινητήρων, με επαρκές τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. «Πρωταθλητής» στην οικονομία και στην οικολογία αναδεικνύεται ο τετρακύλινδρος 1,6 λίτρων BlueHDi κινητήρας του 208, με απόδοση 100 ίππων και 254 Nm ροπής, μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων C02 79 γρ./χλμ, που σημαίνει πως δεν πληρώνει τέλη. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας μάλιστα, το 208 υπερτερεί και στο 0-100 χλμ./ώρα, ενώ αναφορικά με τις ρεπρίζ βρίσκεται στη μέση. Εκεί νικητής αποδεικνύεται το VW Polo, όπου ο τρικύλινδρος 1,4 TDI κινητήρας του είναι αρκετά πιο σβέλτος στην εν κινήσει επιτάχυνση, ενώ διαθέτει και την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα με 194 χλμ./ώρα, απόρροια των 5 παραπάνω ίππων, παρόλο που υστερεί ελάχιστα στη ροπή με 250 Nm., με την κατανάλωση να φτάνει τα 5,4 λτ/100 χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ίδια κατανάλωση έχει και ο γνωστός 1.500άρης dCi κινητήρας της Renault που φοράει το Micra, αν και διαθέτει μικρότερη ιπποδύναμη κατά 15 άλογα (90 ίπποι και 220 Nm ροπής), με τη δύναμή του έρχεται πιο πειστικά προς τις 2.000 σ.α.λ. και να παραμένει εκμεταλλεύσιμος μέχρι ένα υψηλό πεδίο των στροφών. Στις εκδόσεις με ελαστικά 16 ιντσών μάλιστα το Micra απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας (το μοντέλο δοκιμής είχε 17 ζάντες ιντσών).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL