• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Micra Vs 208 Vs Polo

Διαβάστηκε από 11755 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/7/2017

1.400, 1.500 ή 1.600; Ο λόγος για τα κυβικά των VW Polo, Peugeot 208 και Nissan Micra, τα οποία αποτελούν τρία από τα πιο δημοφιλή μικρά μοντέλα της αγοράς, με τις diesel εκδόσεις τους, να προσφέρονται για αυτούς που κάνουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο.

 
Η κατηγορία των μικρών μοντέλων αποτελεί τη δημοφιλέστερη της ελληνικής αγοράς, κάτι που αποδεικνύεται άλλωστε από τις ταξινομήσεις νέων μοντέλων. Φυσικά ανάμεσα στα προσφερόμενα μοντέλα υπάρχει πληθώρα επιλογών, ικανές να καλύψουν κάθε ανάγκη και προτίμηση των αγοραστών. Στο θέμα μας θα εστιάσουμε κυρίως σε αυτούς που κάνουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως, εντός και εκτός των πόλης. Γι αυτό επιλέξαμε εκδόσεις με κινητήρες πετρελαίου, με διαφορετικό κυβισμό, από 1,4 λτ. έως 1,6 λτ., που αποδίδουν κοντά στους 100 ίππους.
 
Ο λόγος για το ολόφρεσκο Nissan Micra 1,5 dCi 90 ίππων, το Peugeot 208 1,6 BlueHDI με τα 100 άλογα, καθώς και το VW Polo 1,4 TDI με 5 ίππους περισσότερους, τα οποία μάλιστα βρίσκονται και πολύ κοντά στις πωλήσεις (περιλαμβάνεται και η προηγούμενη γενιά Mιcra), σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων).

Σχεδίαση: Το νέο Micra κλέβει την παράσταση
Το πιο εντυπωσιακό από τα τρία μοντέλα είναι αναμφίβολα το νέο Nissan Micra, που στην τελευταία του γενιά μεταμορφώθηκε από «χαριτωμένο» σε ένα από τα πιο δυναμικά μοντέλα της κατηγορίας. Το μήκους 3.999 χλστ. νέο Micra λοιπόν, ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στην αιχμηρή του σχεδίαση, με το μυώδες καπό και τις νευρώσεις πάνω σε αυτό, την επιθετική μάσκα με το μεγάλο «V» και τα «αγριεμένα» φώτα, αλλά και κυρίως χάρη στο έντονο πλαϊνό νεύρο που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω για να καταλήξει στα πίσω φώτα. Δυναμική σχεδίαση διαθέτει και το Peugeot 208, το οποίο ωστόσο τη συνδυάζει με ένα πιο εκλεπτυσμένο και κομψό στυλ, δείχνοντας το πιο ισορροπημένο από τα τρία. Το γαλλικό μικρό θα τραβήξει τα βλέμματα με το μυώδες καπό που κατεβαίνει προς τα εμπρός, τα LED φανάρια και τη μεγάλη μάσκα με το περίγραμμα από χρώμιο. Από την άλλη, το VW Polo ακολουθεί «γερμανική λογική», η οποία θέλει τη σχεδίαση να έχει μια ακολουθία σε όλα τα μοντέλα της φίρμας, όπου το design είναι πιο ουδέτερο και αυστηρό αποφεύγοντας τις «trendy» λεπτομέρειες, που θα αλλοίωναν το σοβαρό του ύφος, το οποίο χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • mike

    To Micra το ειδα προσφατα απο κοντα και σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο το αδιαφορο παρελθον του.Μου εκανε ομως εντυπωση που και στην ποιο πλουσια εκδοση του απουσιαζουν τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα(νομιζω το ιδιο ισχυει και στο corsa) και το κεντρικο υποβραχιονιο,σε συνδυασμο με τους αδυναμους κινητηρες και την ακριβη τιμη του το βαζουν πολυ χαμηλα στις προτιμησεις μου.Το Polo μαλλον ειναι ποιοτικοτερο σαν αυτοκινητο(το νεο ibiza ειναι ομορφοτερο για μενα και με φοβερο εσωτερικο) αλλα τα θεματα αξιοπιστιας του ομιλου που ελπιζω να λυθουν με τους νεους κινητηρες το βαζουν και αυτο χαμηλα στα γουστα μου.Νομιζω η ποιο ολοκληρωμενη λυση ειναι το 208 και το νεο fiesta τα οποια εχω οδηγησει και ειναι πολυ στιβαρα για την κατηγορια αυτοκινητα και το κυριοτερο fun to drive.

      15
  • jimeta anti-vw

    Τι γίνεται ρε παιδιά υπάρχουν και δοκιμάζονται diesel αυτοκίνητα; βάση νόμου δεν τα έχουν καταδικάσει σε θάνατο εις το πύρ το εξώτερον;κατά τα άλλα 2 αμάξια υπάρχουν σε αυτή και καλά δοκιμή όπως τα είπε ο αναγνώστης France.

      5
  • France

    Μου είναι πραγματικά δύσκολο να διαλέξω ένα ....από τα δύο. Υπάρχει και τρίτο;Δεν το πρόσεξα καν

      3
  • Jimmys

    Καλά ακόμα για diesel θα μιλάμε; Diesel τέλος! Από τα μικρά μόνο τα βενζινοκίνητα Suzuki Swift ή Mitsubishi Spacestar.

      3