
Κριτίκαρε αρνητικά το Panoramic Vision της BMW iX3.
Δεν χαίρει της εκτίμησής του ούτε το εσωτερικό του Concept C της Audi.
Η Μercedes ακολουθεί και αυτή νέα στρατηγική με τη νέα GLC.
Δηλώσεις που θα συζητηθούν από τον αρχισχεδιαστή Gorden Wagener
Ο Gorden Wagener, επικεφαλής σχεδίσης της Mercedes προχώρησε σε δηλώσεις που θα συζητηθούν, αφού ουσιαστικά κριτίκαρε ιδιαίτερα αρνητικά και έντονα τη νέα κατεύθυνση που φαίνεται να παίρνουν η BMW και η Audi σε ό,τι έχει να κάνει με την σχεδίαση του εσωτερικού των αυτοκινήτων τους.
Κριτίκαρε αρνητικά το Panoramic Vision της BMW iX3
Με αφορμή την νέα BMW iX3 και το Panoramic Vision σύστημα που μετατρέπει όλο το παρμπρίζ σε «οθόνη», ο αρχισχεδιαστής της Mercedes δήλωσε ότι μόνο ενθουσιασμένος δεν είναι με αυτό που είδε. «Πρέπει να πω ότι δεν είμαι μεγάλος οπαδός του συστήματος επειδή είναι τόσο μακριά που είναι δύσκολο ο οδηγός να «διαβάσει» τις πληροφορίες. Όλα θα φαίνονται μικρότερα, οπότε αποσπούν την προσοχή και ο οδηγός χρειάζεται μια συσκευή για να το χειριστεί επειδή είναι πολύ μακριά, οπότε πρέπει να μπει μια οθόνη αφής εκεί μέσα, κάτι που έκαναν. Θέλω να πω, πιστεύουν ότι είναι προοδευτικό και πρέπει να το λατρεύουν αλλιώς δεν θα το είχαν κάνει, αλλά δεν είμαι πεπεισμένος γι' αυτό».
Δεν χαίρει της εκτίμησής του ούτε το εσωτερικό του Concept C της Audi
Ο Wagener δεν θαυμάζει ιδιαίτερα ούτε την κατεύθυνση που ακολουθεί η Audi με το Concept C. Ο ίδιος είπε ότι «το εσωτερικό μοιάζει σαν να σχεδιάστηκε το 1995. Είναι λίγο πολύ γνωστό και υπάρχει πολύ λίγη τεχνολογία» και πρόσθεσε ότι οι μικρές οθόνες έχουν νόημα μόνο σε πιο μικρά αυτοκίνητα. Η Audi επέλεξε μια οθόνη 10,4 ιντσών, η οποία, ας είμαστε ειλικρινείς, δεν είναι ακριβώς μικρή, ακόμη και με τα πρότυπα του 2025, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας του Concept C διπλώνει και κρύβεται στο ταμπλό όταν δεν χρησιμοποιείται, ένα χαρακτηριστικό που είχαμε να το δούμε στην αγορά αρκετά χρόνια.
Σίγουρα δεν είναι τόσο συνηθισμένο να ακούμε ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της Mercedes να ασκεί τέτοια κριτική στους δύο μεγάλους αντιπάλους της, ειδικά όταν και η μάρκα με έμβλημα το αστέρι προσπαθεί από τη πλευρά της κάτι καινούριο με τη νέα GLC.