" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το δεδομένο της σύγκρισης παραμένει: Τα δύο 3θυρα μοντέλα είναι από τα πλέον ξεχωριστά της μικρομεσαίας κατηγορίας και προσφέρουν στον ιδιοκτήτη τους τη διαφορετικότητα που επιθυμεί.

Αρκετά ευχάριστη η σχεδίαση στο εσωτερικό του Beetle, ιδίως σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή των χρωμάτων. Η ποιότητα επίσης βρίσκεται σε καλά επίπεδα.

Το εσωτερικό του Leon SC έρχεται απευθείας από το 5θυρο, ξεχωρίζοντας περισσότερο για την ποιότητα και πολύ καλή εργονομία.

Η οδική συμπεριφορά του Beetle είναι ευχάριστη και η άνεση από την ανάρτηση ικανοποιεί περισσότερο από το Leon.

Με πιο «σφιχτό» σετάρισμα, το Leon SC στην εξοπλιστική έκδοση FR αποπνέει δυναμισμό στο δρόμο και αναδίδει μια περισσότερο σπορ αίσθηση.

Αποκλειστικά 2 οι θέσεις πίσω στο Beetle με ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών.

Στο πίσω κάθισμα του Leon SC οι χώροι επαρκούν ακόμη και για επιβάτες με ύψος άνω του μέσου όρου.

Ο 1,4 TSI κινητήρας του Leon SC έχει περισσότερα άλογα από τον 1,2 TSI του Beetle και κινεί πιο γρήγορα το μικρομεσαίο της SEAT.

Η τελική επιλογή είναι δική σας…

Seat Leon SC vs VW Beetle TSI

Διαβάστηκε από 13558 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2013

Tο SEAT Leon SC έρχεται για να απευθυνθεί στο νεανικό κοινό της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Το VW Beetle από την άλλη, κουβαλά μια προίκα ετών, απευθυνόμενο πλέον σε αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν.

 
Εν πρώτοις μια απευθείας σύγκριση του νέου SEAT Leon SC με το VW Beetle μπορεί από πολλούς να θεωρηθεί μη ρεαλιστική. Με μια δεύτερη ματιά ωστόσο τα πράγματα αλλάζουν: Αμφότερα τα δύο μοντέλα του Ομίλου VW είναι 3θυρα. Αμφότερα επίσης στις εκδόσεις της δοκιμής μας έχουν την ίδια τιμή. Και το κυριότερο, αμφότερα απευθύνονται σε ένα κοινό που θέλει να ξεχωρίζει και να μη συμβιβάζεται, ψάχνοντας για κάτι το διαφορετικό.

Όμορφο το Leon SC, πιο ξεχωριστό το Beetle
Το Leon SC, ειδικά στην εξοπλιστική έκδοση FR της δοκιμή μας, πριμοδοτείται με μια πιο δυναμική εμφάνιση από ό,τι το 5θυρο. Παράλληλα, η χαμηλότερη οροφή από το 5θυρο, το μικρό πίσω παρμπρίζ και η κεκλιμένη τρίτη κολώνα, δίνουν στο πρώτο 3θυρο μοντέλο της SEAT μια παρουσία που παραπέμπει σε κουπέ σχήματα. Στο δυναμισμό του αυτοκινήτου συμβάλουν και οι τονισμένοι πλαϊνοί ώμοι, τα αιχμηρά LED φωτιστικά και οι σπορ προφυλακτήρες. Απέναντι στο Leon SC, το 3θυρο αμάξωμα του Beetle ακολουθεί τις παραδοσιακές σχεδιαστικές νόρμες της 75ετούς πορείας του αυτοκινήτου σε ένα αποτέλεσμα που αποκαλύπτει αμέσως αυτή ακριβώς την παρακαταθήκη. Ειδικά τώρα για τη νεότερη γενιά του, το Beetle έχει «ανδρωθεί» αισθητικά, αποκτώντας ένα πιο χαμηλό αμάξωμα, με τονισμένους προφυλακτήρες και πιο έντονα «φουσκώματα» πάνω από τους τροχούς. Σίγουρα, το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι τόσο σπορτίφ όσο αυτό του Leon SC, ωστόσο ο «Σκαραβαίος» έχει πάντα το πλεονέκτημα του να αναγνωριστεί και ξεχωρίσει αμέσως στο δρόμο.

Σε παραπλήσια τιμή
Στο τιμολογιακό κομμάτι, το SEAT Leon SC με τον 1,4 TSI των 122 ίππων έρχεται με μια αρκετά καλή τιμή στη εξοπλιστική έκδοση Style, αφού μετά και την έκπτωση της αντιπροσωπίας κοστίζει 15.890 ευρώ. Στα συν του αυτοκινήτου και η πληρότητα του εξοπλισμού, με στάνταρ 7 αερόσακους, air condition, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Στην έκδοση FR του συγκριτικού μας, το Leon SC με πιο σπορ εξοπλισμό και πιο σφιχτή ανάρτηση, αυξάνει την τιμή του στα 16.990 ευρώ. Με το ίδιο ποσόν, απέναντι στο Leon SC τοποθετείται το VW Beetle με τον 1,2 TSI των 105 ίππων. Σε αυτή την τιμή, ο εξοπλισμός κρίνεται αντίστοιχα πολύ καλός, παρότι σε σχέση με το Leon απουσιάζουν ο αερόσακος γονάτων οδηγού και οι ζάντες αλουμινίου.

Εσωτερικό:  Το ίδιο ποιοτικά – Πιο ευχάριστο το Beetle
Το εσωτερικό του Beetle χωρίς να έχει τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες των προηγούμενων ετών, σε σχέση με αυτό του Leon SC διαθέτει περισσότερο ενδιαφέρουσα και πιο ευχάριστη σχεδίαση. Ξεχωρίζουν οι επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών, αλλά και κάποιες μικρές παραπομπές σε τμήματα του παρελθόντος όπως π.χ. το μικρό πάνω ντουλαπάκι στη μεριά του συνοδηγού. Το εσωτερικό του Leon SC από την άλλη δείχνει και είναι πιο «σοβαρό» αισθητικά, χωρίς χρωματικά παιχνιδίσματα αλλά και με πολύ καλή εργονομία των διακοπτών και χειριστηρίων. Ποιοτικά επίσης, έναντι του Beetle το ταμπλό του Leon SC στο μεγαλύτερο τμήμα του ντύνεται με μαλακά στη αφή υλικά, κάτι που δεν συμβαίνει στο εσωτερικό του «Σκαραβαίου». Από την άλλη βέβαια, αμφότερα τα δύο μοντέλα απολαμβάνουν πολύ καλό φινίρισμα και προσεχτική συναρμογή όλων των τμημάτων τους.

Χώροι: Ευρύχωρα αν και 3θυρα
Παρά την κουπέ αισθητική του, το Leon SC καταφέρνει να προσφέρει στο πίσω κάθισμα ικανοποιητικούς χώρους για 2 επιβάτες, αφού ακόμη και άτομα με ύψος άνω του μέσου, μπορούν να χωρέσουν χωρίς να χρειαστεί να κάνουν μεγάλες παραχωρήσεις τόσο για τα γόνατά τους, όσο και για τα κεφάλια τους. Στο πίσω μέρος του Beetle από την άλλη, τα καθίσματα είναι αποκλειστικά δύο και ο χώρος είναι μικρότερος του Leon. Ωστόσο, με μικρές παραχωρήσεις ως προς το κεφάλι τους και λιγότερες για τα γόνατά τους, 2 ενήλικες θα βρουν θέση στο πίσω τμήμα. Σε ό,τι αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, τα μοντέλο της SEAT προσφέρει 70 περισσότερα λτ. από ό,τι το Beetle. Χαρακτηριστικό και των δύο, το μεγάλο άνοιγμα που βολεύει κατά τη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.

Οδική συμπεριφορά: Πιο σπορτίφ το Leon SC ελέω και πακέτου «FR»
Το SEAT Leon SC στην έκδοση FR του συγκριτικού μας έρχεται με χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. ανάρτηση, η οποία διαθέτει και πιο σφιχτή ρύθμιση σε σχέση με το 5θυρο. Έτσι στο δρόμο, σε συνδυασμό και με το στιβαρό πλαίσιο, το Leon SC προσφέρει σπορτίφ αίσθηση, πατά γερά και στρίβει γρήγορα, με την υποστροφή να έρχεται πολύ αργότερα από το αναμενόμενο. Σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης, ενώ η άνεση ικανοποιεί, με τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να μη «δυσανασχετεί» συχνά κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. Το Beetle από την πλευρά του, χωρίς να έχει το ίδιο set-up στην ανάρτησή του με το Leon, έρχεται για να προσφέρει και αυτό μια ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Έτσι, στις στροφές ο «Σκαραβαίος» παραμένει ουδέτερος και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, εμπνέοντας –ως ένα βαθμό– τον οδηγό να πατήσει ακόμη περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού. Παράλληλα, στην ευθεία εκτιμάται ιδιαίτερα η καλή ποιότητα κύλισης και η άνεση από την ανάρτηση. Το τιμόνι τέλος με μικρές διαστάσεις, ικανοποιεί σε αίσθηση και δεν είναι αργό, ωστόσο αυτό του Leon έχει περισσότερη ακρίβεια στη στροφή.

Κινητήρες-Κιβώτια: Τurbo, οικονομικοί και αποδοτικοί κινητήρες
Κάτω από το καπό του Leon SC της δοκιμής μας βρίσκεται ο 1,4 TSI με turbo και άμεσο ψεκασμό της VW, στην έκδοση των 122 ίππων. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την ευστροφία του και την ελαστικότητά του, ενώ παράλληλα προσφέρει και πολύ καλές επιδόσεις, συνεπικουρούμενο από το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο σωστής κλιμάκωσης και αίσθησης. Στα συν του και η οικονομία καυσίμου, η οποία προσεγγίζει και στην πράξη αυτή που υπόσχεται ο κατασκευαστής (5,2 λτ./100 χλμ.). Με τα ίδια χρήματα τώρα, το VW Beetle έρχεται με τον μικρότερο, 1,2 TSI κινητήρα των 105 ίππων του Ομίλου VW. Σίγουρα, οι επιδόσεις δεν είναι τόσο γρήγορες όσο αυτές του Leon SC 1,4 TSI, ωστόσο το μοτέρ αυτό φτάνει για να κινήσει σβέλτα το αυτοκίνητο. Το μηχανικό κιβώτιο από τη πλευρά του, έχει 6 σχέσεις και κλιμάκωση που βοηθά στο να κρατηθεί χαμηλά η κατανάλωση καυσίμου.

Συμπέρασμα
Το δεδομένο της σύγκρισης παραμένει: Τα δύο 3θυρα μοντέλα είναι από τα πλέον ξεχωριστά της μικρομεσαίας κατηγορίας και προσφέρουν στον ιδιοκτήτη τους τη διαφορετικότητα που επιθυμεί. Σίγουρα το SEAT Leon SC, ειδικά στην έκδοση FR, δείχνει πολύ θελκτικό με τον συνολικό σπορτίφ του χαρακτήρα, τον ισχυρό και παράλληλα οικονομικό σε απόδοση κινητήρα, αλλά και το γενικότερο ποιοτικό του υπόβαθρο. 
To VW Beetle από την πλευρά του, στοχεύει στο συναίσθημα και το παθός του αγοραστή, δίνοντάς του παράλληλα ένα πλήρες και περισσότερο ολοκληρωμένο πακέτο από ποτέ. Η τελική επιλογή είναι δική σας…

200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT  LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  BEETLE
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

 

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Tρακάρες με όχημα αγνώστων στοιχείων;

Οι «εχθροί» της εικόνας του αυτοκινήτου σου

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Η κίνηση στους δρόμους

Μονομαχία στην πίστα!

Nέο Volvo ΧC90 Armoured

Νέο Skoda Scala G-TEC

To ηλεκτρικό που φορτίζεται από τον ήλιο (+vid)

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Παρουσίαση: Νέο Kia XCeed

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »