Οδηγούμε τη νέα Ford Mustang Mach-E GT με 487 άλογα
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε τη νέα Ford Mustang Mach-E GT με 487 άλογα

36.025 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2021)

Αποστολή στην Κροατία: Η κορυφαία έκδοση GT της ηλεκτρικής Mach-E είναι το ισχυρότερο μοντέλο της Ford που λανσαρίστηκε ποτέ στην Ευρώπη. Με ισχύ 487 ίππων, ροπή 860 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. και σπορ «στήσιμο» θα κάνει τους petrolhead να «αλλαξοπιστήσουν».

What is new:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Η κορυφαία έκδοση της Mach-E
- Με ισχύ 487 ίππων, ροπή 860 Nm
- 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ.
- Με ειδικό πρόγραμμα για πίστα
- Με τη μαγνητοροϊκή ανάρτηση MagneRide

Το όνομα Mustang έχει συνδεθεί εδώ και μισό αιώνα με τη macho αισθητική και τα πολλά άλογα, αποτελώντας ένα μοντέλο κατατεθέν στην ιστορία της Ford. Άλλωστε η Mustang Mach 1 ήταν αυτή που πρακτικά καθιέρωσε μία νέα σειρά μοντέλων, τα περίφημα «pony cars». Συνεπώς δεν προκαλεί καθόλου εντύπωση που η φίρμα επέλεξε το ίδιο όνομα για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, αλλάζοντας το «1» με το «Ε», υποδηλώνοντας τη φύση του μοντέλου. 
 

Στην Κροατία για την επίσημη παρουσίαση της Mach-E GT

Η Mach-E που ήδη κυκλοφορεί και στην ελληνική αγορά, «έκανε κρότο» και έβαλε δυναμικά τη Ford στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης. Ωστόσο, αυτό φαίνεται πως δεν ήταν αρκετό για τη φίρμα, η οποία αποφάσισε να δώσει το ελεύθερο στο αγωνιστικό της τμήμα Ford Performance, να φτιάξει και τη «GT» έκδοσή της, η οποία όπως καταλαβαίνετε είναι η πιο ισχυρή και σπορ έκδοση της. Μάλιστα με ισχύ 487 ίππων και  ροπή 860 Nm είναι το ισχυρότερο μοντέλο της Ford που λανσαρίστηκε ποτέ στην Ευρώπη και παράλληλα το μοντέλο που θέλει να αποδείξει πως και τα ηλεκτρικά μπορούν να είναι σούπερ απολαυστικά και γρήγορα.
Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος  που βρεθήκαμε στις Κροατικές ακτές της βόρειας Αδριατικής, και στην χερσόνησο της Ιστρίας. Εκεί έλαβε χώρα η πανευρωπαϊκή παρουσίαση της Mach-E GT, όπου είχαμε τη δυνατότητα να γράψουμε μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα σε διάφορες συνθήκες, κυρίως σε ορεινό δίκτυο και σε αυτοκινητόδρομους.

Σχεδίαση: Με σαφώς πιο επιθετικές βλέψεις μέσα-έξω

Η αλήθεια είναι πως ήδη σχεδιαστικά η Mach-E, έβριθε δυναμισμού, χάρη στο περίτεχνο SUV-Coupe αμάξωμά της και την απευθείας σύνδεση με τη «γνωστή» μας Mustang, όπως στα πίσω φανάρια με τις χαρακτηριστικές τρεις κάθετες λωρίδες. Ωστόσο, η GT που προσφέρεται αποκλειστικά στους χρωματισμούς Cyber Orange και Grabber Blue, από την πρώτη ματιά δηλώνει ξεκάθαρα τον προσανατολισμό της, όντας εμφανισιακά πιο άγρια και σπορτίφ. Κυριότερη αλλαγή αυτή της μπροστινής γρίλιας, η οποία πλέον δεν είναι στο χρώμα του αμαξώματος, αλλά σε ένα σκούρο γκρι τρισδιάστατης απεικόνισης, ενώ το αντίθετο ακριβώς έπραξαν με τα τόξα των θόλων οι σχεδιαστές, τα οποία υιοθετούν το χρώμα του αμαξώματος. Το πιο επιθετικό μπροστά προφίλ τονίζουν ακόμα περισσότερο οι αεροδυναμικές εισαγωγές και το σπόιλερ στον ανασχεδιασμένο προφυλαχτήρα. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τις νέες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με τις μαύρες γυαλιστερές εσοχές και τις υπέροχες κόκκινες Brembo δαγκάνες, όπως φυσικά και το λογότυπο «GT». Σε συνδυασμό με τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 17 χλστ. (130 χλστ. στο σύνολο) η ειδική αυτή έκδοση διαμορφώνει ένα άκρως ελκυστικό αποτέλεσμα που θυμίζει περισσότερο υπερυψωμένο κουπέ. Συνέχεια του άρθρου >>>
SPRING SEAT
NISSAN