Xωρίς να ακουμπήσει πουθενά, χωρίς να τρίζει και χωρίς να σε φοβήσει, η GLC έδειξε ότι έχει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες με το off-road πακέτο, ακόμα και με νορμάλ ελαστικά. Εδώ η 300 d.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Xωρίς να ακουμπήσει πουθενά, χωρίς να τρίζει και χωρίς να σε φοβήσει, η GLC έδειξε ότι έχει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες με το off-road πακέτο, ακόμα και με νορμάλ ελαστικά. Εδώ η 300 d.

Eκτός δρόμου: Ικανότατη με το off-road πακέτο

33.930 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2019)

Μπορεί να μην το εξερευνήσει κανείς από τους εν δυνάμει αγοραστές της GLC, ωστόσο το γερμανικό SUV έχει τη δυνατότητα να «οργώσει» εκτός δρόμου. Εμείς την είδαμε και την οδηγήσαμε στο κέντρο εκτός δρόμου δοκιμών της ADAC, λίγο έξω από τη Φρανκφούρτη. Τούνελ, χαντάκια, ανυψωμένες πλευρές του δρόμου, κορυφές με απότομη κατωφέρεια, στάση στο κέντρο της κατακόρυφης, ανηφορική διαδρομής: η GLC εκτέλεσε όλο το πλήθος των ασκήσεων, εφοδιασμένη με το μηχανολογικό off-road πακέτο. Στην επιλογή αυτή υπάρχει δυνατότητα αυξομείωσης του ύψους, διατίθεται προστασία για το δάπεδο από κάτω, η ταχύτητα καθόδου είναι ελεγχόμενη κλπ.. Μας άρεσε πολύ ότι υπάρχει και κάμερα εμπρός χαμηλά, ώστε να βλέπεις ακριβώς αν μετά την ανηφόρα υπάρχει κάτι επικίνδυνο και γενικά πώς διαμορφώνεται το τερέν, ακριβώς εμπρός στο όχημα. Αξιόλογο, ότι όλη η διαδικασία γινόταν με τα κανονικά ελαστικά της GLC και όχι κάποια «λασποχωμάτινα» και ειδικών καθηκόντων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
citroen