Οδηγούμε το νέας γενιάς VW Polo στους δρόμους του Αμβούργου και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη επαφή.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Polo γίνεται φανερό πως η έκτη γενιά έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Τα υλικά στο ταμπλό είναι κορυφαία σε ποιότητα, ενώ εξαιρετικό χαρακτηρίζεται και το πλαστικό που δίνει την αίσθηση λάκκας κατά μήκος του.

Τα πλαστικά που επενδύουν τη βάση της κεντρικής κονσόλας είναι σκληρά και δεν αφήνουν την κορυφαία αίσθηση που υπάρχει στο υπόλοιπο σύνολο.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θυμίζει κάτι από το κορυφαία Arteon.

Η οθόνη αφής είναι τοποθετημένη ψηλά στο κέντρο μη αποσπώντας την προσοχή του οδηγού από το δρόμο.

Οδηγούμε το νέο VW Polo

21.597 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2017)

Προσκεκλημένοι στο Αμβούργο της Γερμανίας για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου VW Polo, μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις. Είναι σε θέση το γερμανικό μικρό να θέσει τα στάνταρ στην μικρή κατηγορία; Ακολουθεί η απάντηση.

Με την έκτη γενιά του VW Polo ουσιαστικά κλείνει ο χορός των παρουσιάσεων των νέων μοντέλων στην μικρή κατηγορία, η οποία ξεκίνησε με καταιγιστικό ρυθμό τον τελευταίο χρόνο. Τελευταίο και καλύτερο, επομένως; Σε κάθε περίπτωση οι προσδοκίες μας ήταν πριν ακόμη μπούμε στο αεροπλάνο υψηλές. Τόσο έχοντας οδηγήσει πρόσφατα το SEAT Ibiza με το οποίο μοιράζεται πλατφόρμα(MQB A0) και κινητήρες, όσο και επειδή ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του. Πως τα καταφέρνει λοιπόν;
 
Βρεθήκαμε προσκεκλημένοι της Volkswagen για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου στο Αμβούργο της Γερμανίας και αμέσως στα σημεία που επικεντρωθήκαμε ήταν:
- Πόσο καλό είναι σε ποιότητα κατασκευής;
- Έχει όντως τεράστιους χώρους;
- Είναι σαν το Golf στο δρόμο;
- Είναι τόσο δυναμικό και μοντέρνο στη σχεδίαση, όσο φαίνεται στις φωτογραφίες;
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

Παραλαμβάνουμε το κλειδί, κατευθυνόμαστε προς το parking του αεροδρομίου και σε λίγα λεπτά το αντικρίζουμε από κοντά. Εμφανισιακά, το νέο VW Polo δεν σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι σε χρόνο dt όπως π.χ. το νέο Nissan Micra, όμως σε κάθε περίπτωση κερδίζει τις εντυπώσεις. Είναι μοντέρνο και δυναμικό σε εμφάνιση, θυμίζει λίγο το Golf, ενώ πλέον έχει ένα στοιχείο που δεν είχε στο παρελθόν: έχει αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης, κάτι που πλέον αποτελεί προϋπόθεση στην κατηγορία.

Πιο αναλυτικά τώρα, πολύ ωραίο και επιθετικό -όπως στις φωτογραφίες- είναι το μπροστινό μέρος με τη μάσκα και τα LED φανάρια που έρχονται ως προέκτασή της, στο πλάι το νεύρο που εκτείνεται από άκρη σε άκρη βγάζει δυναμισμό, ενώ οι όλες αναλογίες συμβάλλουν σε αυτή τη κατεύθυνση. Από κοντά, το νέο Polo δείχνει φαρδύ και πλατύ, χαμηλό και βιδωμένο στο οδόστρωμα. Ως κερασάκι στην τούρτα; Το έντονο πορτοκαλί χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής. Θεωρούμε πως θα προτιμηθεί όταν το δει ο κόσμος στις εκθέσεις, περίπου προς τα τέλη του Οκτώβρη για την ελληνική αγορά.
 
Συνεχίζουμε με το εσωτερικό και την ποιότητα κατασκευής. Με το που κάτσεις στη θέση του οδηγού και κλείσεις την πόρτα, λαμβάνεις μια αίσθηση γερμανικής στιβαρότητας. Τα υλικά στο ταμπλό είναι κορυφαία σε ποιότητα, εξαιρετικό το πλαστικό που δίνει την αίσθηση λάκκας κατά μήκος του (το πορτοκαλί χρώμα της φωτογραφίας), σωστά τοποθετημένη ψηλά η οθόνη αφής γιατί  δεν αποσπάται πολύ η προσοχή σου από το δρόμο (σ.σ. γραφικά, απόκριση και συνδεσιμότητα έχουν αξιολογηθεί ήδη από τα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ έχοντας αποσπάσει υψηλή βαθμολογία), ενώ όλα τα λεφτά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αφού θυμίζει κάτι από το κορυφαίο Arteon.

Ωστόσο, υπάρχουν και σημεία που θέλαμε να έχει δοθεί περισσότερη προσοχή. Τα πλαστικά που επενδύουν τις πόρτες, όπως και αυτά χαμηλά, στη βάση της κεντρική κονσόλας είναι σκληρά και δεν σου αφήνουν κορυφαία αίσθηση. Μία ακόμη μικρή λεπτομέρεια-παράπονο; Τι έχουν γίνει οι χειρολαβές οροφής στην κατηγορία; Και τέλος, μήπως η μία εκ των δύο ποτηροθηκών να ήταν μεγαλύτερη; Το πλαστικό μπουκάλι χωρητικότητας 750 ml ίσως στριμωχθεί…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
citroen