Στο δεύτερο εξάμηνο του 2015 οι αφίξεις νέων μοντέλων είναι πολλές και άκρως σημαντικές. Εμείς, επιλέξαμε τα πιο «hot» εξ αυτών και σας τα παρουσιάζουμε εκτενώς!
Η Giulia επανέρχεται στη γκάμα της Alfa Romeo μετά από 37 ολόκληρα χρόνια και με τα χαρακτηριστικά της, κερδίζει τον τίτλο του πλέον «hot» λανσαρίσματος της χρονιάς. Το αυτοκίνητο, εντάσσεται στη μεσαία (οικογενειακή) κατηγορία, αποκτώντας μια άκρως θελκτική σχεδίαση, που ακολουθεί πιστά τις ξεχωριστές σχεδιαστικές φόρμες που μόνο οι Ιταλοί μπορούν να προσδώσουν στα αυτοκίνητά τους. Ξεχωρίζουν οι ρευστές γραμμές του 4θυρου αμαξώματος, με πολλές νευρώσεις, «φουσκώματα», αλλά και ένα επιθετικό εμπρόσθιο τμήμα, με τονισμένη τη χαρακτηριστική «V» μάσκα της Alfa. Ειδικά για την κορυφαία έκδοση QV των φωτογραφιών, ξεχωρίζουμε και τα περιμετρικά αεροδυναμικά βοηθήματα, μαζί και με τα 2 τμήματα από ανθρακόνημα στο πάνω μέρος του πορτ-μπαγκάζ που ρυθμίζει την downforce και το κρατούν «βιδωμένο» στην άσφαλτο. Στο εσωτερικό από την άλλη, οι άνθρωποι της Alfa Romeo έχουν υιοθετήσει σπορ γραμμές, απόλυτα συνυφασμένες με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και με βάση πάντα οδηγοκεντρικά κριτήρια.
Με τη βοήθεια της FerrariΗ Alfa Romeo δηλώνει ότι τα πάντα στο αυτοκίνητο συνοψίζονται στις λέξεις «la meccanica delle emozioni», που σημαίνει «η μηχανολογία των συναισθημάτων», με στοιχεία κλειδιά την κατανομή βάρους σε ποσοστό 50:50 και την πίσω κίνηση. Στο πεδίο των κινητήρων, προς το παρόν οι Ιταλοί έδωσαν κάποια από τα στοιχεία για την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio. Αυτή λοιπόν, φέρει έναν 6κύλινδρο, αλουμινένιο turbo βενζινοκινητήρα με... τεχνογνωσία από την Ferrari. Αποδίδει 510 ίππους, επιταχύνει το μοντέλο στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ. και, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, θα είναι και… οικονομικός χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Πιο κάτω, σύμφωνα με πληροφορίες μας, θα υπάρχει ο 1,75 TBi με απόδοση στους 240 ίππους, ενώ ως diesel η Giulia θα ξεκινά από τα 2.000 κυβικά και τους 170 ίππους.
Με εντυπωσιακό design και ακόμη πιο εντυπωσιακά μηχανικά και τεχνικά τμήματα,
η Alfa Romeo Giulia επιστρέφει πιο δυναμικά από ποτέ στη γκάμα των ιταλών.
Φιλε chris, ενταξει ελεος.........για πια αντιγραφη lexus gs μιλας? ουδεμια σχεση δεν εχουν τα πισω φωτα.θα σε παρακαλουσα να κοιτάξεις τα φωτα της Maserati granturismo και θα δεις ότι η νεα giulia εχει τα ιδια φωτιστικα σωματα με την Maserati granturismo σε πιο λεπτοκαμωμενη μορφη.Επισης το κατωφλι του πορτ παγκαζ είναι ιδιο με της Maserati ghibli
πραγματικη απογοητευση για την alfa romeo, καμια σχεδιαστικη πρωτοτυπια αλλα ουτε και καποια εμφατικη διαφορα με τον ανταγωνισμο.ακομα και οι χειρολαβες στις πισω πορτες που ειχαν ενα σχεδιαστικο τρικ και καινοτομια στην 156 τωρα ουτε καν εφαρμοζονται.οσο για το σουλουπι θυμιζει και τα φωτα ειδικα πισω ειναι αντιγραφη lexus gs.λυπαμαι για το αναγκαστικο της αντιγραφης και εκβιαστικης αναγκης αντιγραφης του ανταγωνισμου!
..για το νέο astra, σε δύο αντιπροσωπείες της opel που ρώτησα μου είπαν από Γενάρη-Φλεβάρη του 2016, όσο για το tucson ούτε καν έχουν ενημέρωση αλλά κι αυτό αποκλείεται για φέτος...
Αυτή την giulia την περιμένουμε πως και πως!
Φιλε chris, ενταξει ελεος.........για πια αντιγραφη lexus gs μιλας? ουδεμια σχεση δεν εχουν τα πισω φωτα.θα σε παρακαλουσα να κοιτάξεις τα φωτα της Maserati granturismo και θα δεις ότι η νεα giulia εχει τα ιδια φωτιστικα σωματα με την Maserati granturismo σε πιο λεπτοκαμωμενη μορφη.Επισης το κατωφλι του πορτ παγκαζ είναι ιδιο με της Maserati ghibli
πραγματικη απογοητευση για την alfa romeo, καμια σχεδιαστικη πρωτοτυπια αλλα ουτε και καποια εμφατικη διαφορα με τον ανταγωνισμο.ακομα και οι χειρολαβες στις πισω πορτες που ειχαν ενα σχεδιαστικο τρικ και καινοτομια στην 156 τωρα ουτε καν εφαρμοζονται.οσο για το σουλουπι θυμιζει και τα φωτα ειδικα πισω ειναι αντιγραφη lexus gs.λυπαμαι για το αναγκαστικο της αντιγραφης και εκβιαστικης αναγκης αντιγραφης του ανταγωνισμου!
..για το νέο astra, σε δύο αντιπροσωπείες της opel που ρώτησα μου είπαν από Γενάρη-Φλεβάρη του 2016, όσο για το tucson ούτε καν έχουν ενημέρωση αλλά κι αυτό αποκλείεται για φέτος...
To golf 1.0 tsi πιστεύω θα "φορεθεί πολύ".
Καλα ρε παιδια..η fabia ειναι ηδη στις αντιπροσωπειες,κ εχουν ανακοινωθει κ τιμες-εκδοσεις κανα 10ημερο τωρα!δε το περιμενα απ το autotriti τετοιο φαουλ!