Αναλυτικά στοιχεία για τις ιπποδυνάμεις και τα κινητήρια σύνολα της νέας Mustang έκανε γνωστά η Ford τρεις μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση του αμερικάνικου pony car.
H γκάμα ξεκινάει φυσικά με τον τετρακύλινδρο EcoBoost των 2,3 λίτρων, ο οποίος σύμφωνα με την Ford έχει ξανασχεδιαστεί από την αρχή χρησιμοποιώντας τη νέα αρχιτεκτονική Modular Power Cylinder. Το μοτέρ αποδίδει 319 άλογα (+5 PS σε σχέση με πριν) και 474 Nm ροπής ενώ η Ford υπόσχεται πως έχει βελτιωθεί και η κατανάλωση καυσίμου.
Με έως 493 ίππους η GT, 507 άλογα η Dark Horse
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στον τέταρτης γενιάς V8 «Coyote» των 5,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 487 άλογα και 562 Nm ροπής, δηλαδή 30 άλογα και 7 Nm ροπής περισσότερα σε σχέση με πριν. Με την επιλογή της προαιρετικής σπορ εξάτμισης (με ενεργά κλαπέτα) η Ford ανακοινώνει πως η ιπποδύναμη του μοτέρ φτάνει αισίως τους 493 ίππους και τα 566 Nm ροπής.
Με το ίδιο μοτέρ προσφέρεται η Mustang Dark Horse, o κινητήρας όμως έχει σφυρήλατα πιστόνια, ανθεκτικότερο στρόφαλο, διαφορετική συμπίεση (πιο αυξημένη φυσικά) και νέα εξάτμιση, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα, η ισχύς του να φτάνει τα 507 άλογα και τα 566 Nm ροπής, κάνοντας τη Dark Horse την ισχυρή –μη Shelby- Mustang .
Με 6άρι χειροκίνητο ή 10άρι αυτόματο
Οι επιλογές στα κιβώτια είναι δύο, είτε το 6τάχυτο μηχανικό, είτε το αυτόματο 10 σχέσεων. H νέα Mustang θα γίνει διαθέσιμη στην Ευρώπη από το 2024.