" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Είναι compact σε διαστάσεις και ευέλικτα στην πόλη με ψηλή θέση οδήγησης, έχουν εκτός δρόμου ικανότητες και δεν χρειάζεται να δώσεις μία περιουσία για να τα αποκτήσεις.

Όσο ιδιαίτερη είναι η σχεδίαση στο αμάξωμα του Juke, άλλο τόσο είναι και η εικόνα που συναντά κανείς όταν μπαίνει στο εσωτερικό του.

Ευχάριστη νότα είναι και η (νέα) επιλογή για πράσινο χρώμα στη φάσα ταμπλό του Panda, που περιβάλλει τα όργανα και την all time classic «τσέπη» για μικροαντικείμενα.

Mε όπλα του την ικανή απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης και τα Mud and Snow ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου.

Το μικρότερο εκ των τριών αστικών crossover, το Panda, έχει ικανοποιητικούς χώρους χώρους για τους πίσω, και ψηλή θέση οδήγησης που βοηθά την ορατότητα.

Το πετρελαιοκίνητο Juke κερδίζει αμέσως τον οδηγό του από τα πρώτα μέτρα αφού είναι ένα ισορροπημένο, φιλικό και ευχάριστο αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα αποπνέει συμπαγή αίσθηση.

Η απτή ποιότητα των υλικών στο Mokka είναι καλή, αλλά όχι και η συναρμογή τους, αφού στο εσωτερικό ακούγονται μερικοί τριγμοί.

Η ικανή απόσταση από το έδαφος, επιτρέπουν στο Opel Mokka να κινείται με ευχέρεια εκτός δρόμου.

Στην πράξη το πετρελαιοκίνητο μηχανικό σύνολο του Juke, παρουσιάζει αρκετά καλό τράβηγμα, ενώ από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω, δείχνει τη δύναμή του.

Ο ντίζελ 1,3 MultiJet II του Panda με τους 75 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ. συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο.

To Opel Mokka, στην diesel επιλογή του, είναι εξοπλισμένο με έναν 1,7 λίτρων κινητήρα, με απόδοση 130 ίππων και 300 Nm ροπής.

Πετρελαιοκίνητα crossover πόλης

Διαβάστηκε από 32447 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2013

Είναι compact σε διαστάσεις και ευέλικτα στην πόλη με ψηλή θέση οδήγησης, έχουν εκτός δρόμου ικανότητες, χαμηλού κυβισμού κινητήρες τους και δεν χρειάζεται να δώσεις μία περιουσία για να τα αποκτήσεις.

 
Οι αγοραστικές ανάγκες με το πέρασμα των χρόνων έχουν διαφοροποιηθεί αισθητά. Πλέον οι αγοραστές ζητούν από το αυτοκίνητό τους να διαθέτει πλήθος χαρακτηριστικών για να καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες που θα προκύψουν. Έτσι λοιπόν, η δημιουργία των crossover αυτοκινήτων, δηλαδή εκείνων χωρίς 4κίνηση και με μικρότερα μηχανικά σύνολα, που ταυτόχρονα είναι περισσότερο προσιτά σε τιμή στο ευρύ αγοραστικό κοινό, έχουν χαμηλότερη κατανάλωση και λοιπά έξοδα. Οι εκπρόσωποι που την απαρτίζουν και διατίθενται στην Ελλάδα είναι πολλοί. Εμείς επιλέγουμε και συγκρίνουμε τρεις εξ αυτών. 


Εμφάνιση: Κεντρίζει το ενδιαφέρον το Juke
Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε το Nissan Juke, κέντρισε το ενδιαφέρον με την ριζοσπαστική σχεδίασή του. Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης του αυτοκινήτου αποτελούν το μυώδες αλλά compact αμάξωμα με το εμφατικό εμπρός τμήμα και το πιο κομψό πίσω. Συμπερασματικά, το Juke σε κάποιους θα αρέσει και σε κάποιους όχι. Το δεδομένο είναι ότι αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της εποχής, που κλέβει άμεσα τις εντυπώσεις. 

Το Opel Mokka, σίγουρα τοποθετείται πάνω από το μέσο όρο της μικρής κατηγορίας SUV, με μήκος 4,3 μέτρα και ύψος 1,65μ. Η πηγή έμπνευσης, ως φαίνεται ήταν το Antara, με την μεγάλη μάσκα και τα εντυπωσιακά εμπρός φωτιστικά να ξεχωρίζουν, με τον off road προσανατολισμό να ενισχύεται από το αυξημένο ύψος του αμαξώματος. 

To Fiat Panda τέλος, αναμφίβολα κερδίζει τις εντυπώσεις με την εμφάνιση του. Με μήκος 3,68 μ., το λιλιπούτειο 4x4 διατηρεί όλα τα ευχάριστα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των συμβατικών εκδόσεων, αλλά οι χαρακτηριστικές του λεπτομέρειες το κάνουν να «κάνει μπαμ» από μακριά. Τα πλαστικά περιφερειακά με την ένδειξη «4x4» στο πλάι, οι τροχοί των 15 ιντσών με ειδικά ελαστικά για χώμα, λάσπη και χιόνι, η αυξημένη στα 16 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, οι μπρος-πίσω «ποδιές» και η μάσκα με πιο υψηλά τοποθετημένη εισαγωγή αέρα, κάνουν τη διαφορά. 


Εσωτερικό: Νεανικά και μοντέρνα
Τις εντυπώσεις στο εσωτερικό του Juke, κλέβει η σχεδίαση του τούνελ της κεντρικής κονσόλας, η οποία παραπέμπει σε ρεζερβουάρ καυσίμου μοτοσικλέτας, ενώ, ο χρωματισμός της είναι αποκλειστικά κόκκινος ή γκρι, ανάλογα με τη διακόσμηση του εσωτερικού. Εντυπωσιακές είναι κι οι ενδείξεις για τον αυτόματο κλιματισμό, οι οποίες εναλλάσσονται με αυτές του Nissan Dynamic Control System. Από πλευράς ποιότητας, έχει γίνει χρήση σκληρών στην αφή υλικών, ενώ στο φινίρισμα και στη συναρμογή τους δεν αποφεύγονται κάποιες μικροατέλειες. 

Όμορφο σε σχεδίαση και καλό ποιοτικά είναι και το εσωτερικό του Fiat Panda. Στην τετρακίνητη εκδοχή μάλιστα ο οδηγός κάθεται ψηλά, αυξάνοντας έτσι το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού. Το μάτι του μυημένου θα πέσει στη βάση της κεντρικής κονσόλας, όπου και θα εντοπίσει το κουμπί για την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού ελέγχου ολίσθησης των διαφορικών. 

Στην περίπτωση του Opel Mokka, ο σχεδιασμός του εσωτερικού, δεν φέρει κάτι πρωτοποριακό, μιας και τη βασική αρχιτεκτονική του ταμπλό την έχουμε δει, λίγο ή πολύ, σε όλα τα σύγχρονα Opel. Παρόλα αυτά είναι μοντέρνο και εντυπωσιακό, ενώ τέλος η απτή ποιότητα των υλικών είναι καλή και η εργονομία «πατάει» ακριβώς στα πρότυπα της Opel, πράγμα που σημαίνει ότι η χρήση των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας θέλει κάποια εξοικείωση, ενώ η περιφερειακή ορατότητα είναι καλή. 


Χώροι: Αυξημένος χώρος για τα κεφάλια στο Mokka
To μίνι crossover της δοκιμής μας, το Fiat Panda, διαθέτει επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, ενώ η απουσία τούνελ μετάδοσης τους κάνει τη ζωή ακόμα πιο εύκολη. Ο προσφερόμενος χώρος αποσκευών, ανέρχεται στα 225 λτ., όπως σε όλα άλλωστε τα Panda. Οι χώροι στο εσωτερικό του Nissan Juke επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενηλίκων, αφού το σχετικά μικρό διαθέσιμο πλάτος στο πίσω κάθισμα αποτρέπει την παρουσία και τρίτου ατόμου. Περνώντας τώρα στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό μαζί με τον έξτρα χώρο κάτω από το δάπεδο έχει συνολική χωρητικότητα 251 λίτρων. 

Το Mokka προσφέρει αυξημένη ευρυχωρία, με αποκορύφωμα τους πλούσιους χώρους για τα κεφάλια των επιβατών. Ικανοποιητικός είναι κι ο χώρος αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου αγγίζει τα 356 λίτρα, έχει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και μεγάλο άνοιγμα. Ένα στοιχείο που αφήνει καλές εντυπώσεις στο εσωτερικό είναι οι θέσεις για μικροαντικείμενα που είναι διάσπαρτες σε ταμπλό, κονσόλα και πόρτες.


Οδική συμπεριφορά: Ικανοποιούν εντός και εκτός δρόμου
Το πετρελαιοκίνητο Juke κερδίζει αμέσως τον οδηγό του από τα πρώτα μέτρα αφού είναι ένα ισορροπημένο, φιλικό και ευχάριστο αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα αποπνέει συμπαγή αίσθηση. Επίσης χάρη στο μικρό του μήκος (4.135 χλστ.) και την ψηλή θέση οδήγησης είναι εύκολο στους χειρισμούς στην πόλη αν και η ορατότητα προς τα πίσω είναι σχετικά περιορισμένη. Η ανάρτησή του έχει σφιχτή ρύθμιση ωστόσο διαπερνά πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων δίχως να αντιδρά «ξερά» και με χτυπήματα. Κινούμενο στις ευθείες εμπνέει ασφάλεια και δεν φοβίζει ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ αντίστοιχα, πολύ καλό «πάτημα» παρουσιάζει και σε μια διαδρομή με στροφές. 

Σε πιεσμένους ρυθμούς η υποστροφή είναι περιορισμένη, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο και με πολύ καλή αίσθηση κυρίως στην επιλογή Sport του Nissan Dynamic Control System. Ευχάριστη αίσθηση έχει ο οδηγός πίσω από το τιμόνι του Panda 4x4, το οποίο είναι μαλακό, χωρίς όμως να εμφανίζεται πλαδαρό, ενώ οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ρουφάνε όλες τις κακοτεχνίες σχεδόν μαγικά. Βέβαια οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές, αλλά μέχρι εκεί. Την καλή εικόνα αμβλύνει ο αισθητός θόρυβος του κινητήρα που εισβάλλει στην καμπίνα, λόγω και της κοντής 5ης σχέσης, που δε βοηθά στο ταξίδι. 

Η πρόσφυση πάντως είναι κορυφαία, ακόμα και στη βρεγμένη άσφαλτο, σε σημείο που το στάνταρ ESP να καθίσταται αχρείαστο, ενώ το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ακριβές. Όμως το Panda 4x4, διαθέτει μερικά επιπλέον όπλα στη φαρέτρα του, όπως την ικανή απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης (γωνία προσέγγισης 21°, γωνία ράμπας 20° και γωνία φυγής 36°), αλλά και τα Mud and Snow ελαστικά του. 
Στο Opel Mokka τέλος, οδηγός κι επιβάτες κάθονται ψηλά, απολαμβάνοντας καλή ορατότητα. Στο ταξίδι είναι σχετικά ήσυχο και άνετο, χωρίς αισθητά χτυπήματα και θορύβους από τη σφιχτή ανάρτηση να περνούν στο εσωτερικό. Οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται ικανοποητικά, η πρόσφυση στις στροφές είναι επαρκής ακόμη και στην προσθιοκίνητη εκδοχή του πετρελαιοκίνητου μοντέλου και τα φρένα δεν προβληματίζουν σε καμία περίπτωση ενώ το ηλεκτρικό τιμόνι είναι ελαφρύ και δεν προσφέρει ιδιαίτερη πληροφόρηση. 


Κινητήρες: Οι diesel κερδίζουν σε οικονομία καυσίμου και ροπή
Ο 1,5 λτ. diesel κινητήρας του Juke είναι 4κυλινδρος, 8βάλβιδος, με άμεσο ψεκασμό, κοινή γραμμή τροφοδοσίας και turbo και αποδίδει 110 ίππους και 240 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει αρκετά καλό τράβηγμα και απόκριση στο γκάζι από τις χαμηλές στροφές, ενώ κυρίως από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω, δείχνει τη δύναμή του και κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το Juke. O παραγόμενος θόρυβος του κινητήρα, φτάνει στην καμπίνα αρκετά φιλτραρισμένος και δεν θα ενοχλήσει τους επιβαίνοντες.

 Η κατανάλωση του είναι χαμηλή, αφού κυμαίνεται στα 5,1 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν στα 134 γρ./χλμ., προσφέροντας ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο. Πολύ καλές κριτικές αποσπά και η ακρίβεια που παρέχει το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο. To Fiat Panda 4x4, εξοπλίζεται με έναν diesel κινητήρα 1,3 λτ, με ισχύς 75 ίππων και 190 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν 5ταχυτο κιβώτιο. Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι 125 γρ. CO2/χλμ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις τώρα, η ροπή εξασφαλίζει ικανοποιητικές ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,7 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 16,9 δλ.), ενώ οι επιδόσεις από στάση είναι οριακές (0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ.).

Το τρίτο αυτοκίνητο της παρέας, Opel Mokka, στη diesel επιλογή του, είναι εξοπλισμένο με έναν 1,7 λίτρων κινητήρα, με απόδοση 130 ίππων και 300 Nm ροπής στις 2.000-2.500 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Για αυτόν τον κινητήρα, μπορείτε να επιλέξετε, αν η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς. Αν καταλήξετε στην δικίνητη version, η κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 4,5 λτ./100 χλμ. (5,3 η αυτόματη έκδοση), εκπέμποντας 120 γρ. CO2/χλμ. (139 η αυτόματη έκδοση). Η επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 10,5 δλ. για το χειροκίνητο και 11,5 δλ. για το αυτόματο. 

Στην τετρακίνητη εκδοχή ο 1,7 CDTI επιταχύνει στα 100 χλμ./ωρα σε 10,9 δλ., καταναλώνει 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 129 γρ. CO2/χλμ. Όλα τα Mokka, με εξαίρεση την έκδοση 1.7 CDTI με αυτόματο κιβώτιο, εφοδιάζονται με τεχνολογία Start/Stop. 


Συμπέρασμα
Το Opel Mokka έχει πολλά να προσφέρει, όντας αρκετά ευρύχωρο και ενδιαφέρον στο δρόμο και έξω από αυτόν. Ο εξοπλισμός του είναι πλήρης, αλλά και σύγχρονος, τόσο σε θέμα άνεσης, όσο και αναφορικά με την ασφάλεια.
 Το Fiat Panda 4x4 αποτελεί μια ξεχωριστή και ειδική πρόταση. Όσοι το επιλέξουν θα εντυπωσιαστούν από τις εκτός δρόμου ικανότητες, την απορροφητικότητα της ανάρτησης και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο θόρυβος στην καμπίνα της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, η τσιμπημένη κατανάλωση, αλλά και τα 14.730 ευρώ της τιμής (με απόσυρση και προσφορά), δε θα αποτρέψουν τους συνειδητοποιημένους αγοραστές να το προτιμήσουν. 

Σε ότι έχει να κάνει με το Nissan Juke, η ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση εξασφαλίζει στο Juke μια άμεση προσέλκυση του ενδιαφέροντος του κοινού. Όμως, το μοντέλο της Nissan δε μένει μόνο στο… περιτύλιγμα, αφού στοιχεία όπως η ασφαλής και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, σε συνδυασμό με την καλή άνεση και τον πρόθυμο και οικονομικό πετρελαιοκινητήρα, του δίνουν ακόμη περισσότερα εφόδια, ώστε να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία, με μικρό παράπονο βέβαια για τους χώρους επιβατών και πορτ μπαγκάζ. 

200 διαθέσιμα στοιχεία για FIAT  PANDA 4X4
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN  JUKE
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL  MOKKA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)


 

Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »