Porsche: Η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα καθυστερήσει

Porsche: Η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα καθυστερήσει

1.701 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2024)

- Η Ε.Ε. είχε ως στόχο να σταματήσει τις πωλήσεις οχημάτων εσωτερικής καύσης το 2035
- Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche υποστήριξε ότι η κατάργηση θα καθυστερήσει
- Η μάρκα ίσως επωφεληθεί από την επικείμενη καθυστέρηση

Η Ε.Ε. είχε ως στόχο να σταματήσει τις πωλήσεις οχημάτων εσωτερικής καύσης το 2035

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει από καιρό να σταματήσει την πώληση οχημάτων εσωτερικής καύσης το 2035, γεγονός που αποτελεί μία από τις πιο φιλόδοξες προσπάθειες για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Ωστόσο, η επιβράδυνση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με το εάν η σταδιακή κατάργηση είναι εφικτή. Αυτές οι ανησυχίες έχουν ήδη ωθήσει το Ηνωμένο Βασίλειο να καθυστερήσει την προγραμματισμένη απαγόρευση των οχημάτων εσωτερικής καύσης στην επικράτειά του. Αντίστοιχα, η Γερμανία από μεριάς της αρνήθηκε να υποστηρίξει το σχέδιο της ΕΕ για τη σταδιακή κατάργηση των νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, υποστηρίζοντας ότι τα οχήματα που κινούνται ηλεκτρικά θα πρέπει να επιτρέπεται να πωλούνται και μετά από το 2035.

Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche υποστήριξε ότι η κατάργηση θα καθυστερήσει

Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, ισχυρίστηκε, στο περιθώριο της παρουσίασης της ηλεκτρικής Macan, ότι τα ευρωπαϊκά σχέδια για την απαγόρευση της πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης ενδέχεται να καθυστερήσουν. Αν και δεν εξήγησε γιατί πιστεύει ότι η ευρωπαϊκή απαγόρευση θα μπορούσε να καθυστερήσει, πιθανότατα η άποψή του να οφείλεται εν μέρει στην πίεση που ακούν ορισμένες εταιρείες. Επιπλέον, πολλοί καταναλωτές έχουν αποθαρρυνθεί από την έλλειψη δικτύων φόρτισης, τις υψηλές τιμές και την κατάργηση των οικονομικών κινήτρων από μερικές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις.

Η μάρκα ίσως επωφεληθεί από την επικείμενη καθυστέρηση

Η ίδια η Porsche θα μπορούσε να επωφεληθεί από την επικείμενη καθυστέρηση κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς είναι ένας από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές των συνθετικών καυσίμων (e-fuels) και από το 2022 λειτουργεί μια μονάδα παραγωγής συνθετικών καυσίμων στη Χιλή. Τα συνθετικά καύσιμα όταν καίγονται απελευθερώνουν και αυτά διοξείδιο του άνθρακα, αλλά οι εκπομπές αυτές – σύμφωνα με τους υποστηρικτές αυτής της τεχνολογίας καυσίμων – δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον στον ίδιο βαθμό με τα τυπικά καύσιμα. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται η επιβάρυνση του περιβάλλοντος σε CΟ2 δίχως να χρειαστεί να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ford
OPEL