Καλύτερη είναι η εικόνα στο πίσω κάθισμα της A-Class, με μικρές βελτιώσεις προς κάθε πλευρά αλλά και αξιόλογο όφελος στο χώρο για τους ώμους.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Καλύτερη είναι η εικόνα στο πίσω κάθισμα της A-Class, με μικρές βελτιώσεις προς κάθε πλευρά αλλά και αξιόλογο όφελος στο χώρο για τους ώμους.

Χώροι: Μικρές βελτιώσεις, πιο αισθητά στο πλάτος πίσω

142.783 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2019)

Oύτε η απερχόμενη, ούτε η νέα γενιά της A-Class μπορούν να θεωρηθούν «θαύματα» ευρυχωρίας, ωστόσο το καινούριο αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο σε όλα τα κριτήρια που κάνουμε μετρήσεις εμείς. Ο χώρος για τα κεφάλια εμπρός πίσω είναι αυξημένος έστω και οριακά, το ίδιο και το πλάτος εμπρός, ωστόσο η βασική διαφοροποίηση αφορά το πλάτος πίσω όπου πλέον η A-Class παρέχει για τους ώμους σχεδόν τρεις πόντους περισσότερο χώρο. Μικροδιαφορές, πάντα με θετικό πρόσημο για τα χώρο για τα πόδια αλλά και για το πορτ-μπαγκάζ το οποίο από τα 341 λίτρα έχει φτάσει πλέον τα 360 λίτρα (για τις εκδόσεις βενζίνης ο ωφέλιμος όγκος ανακοινώνεται επιπλέον 10 λίτρα μεγαλύτερος, στα 370). Πέρα από τα νούμερα όμως, η αίσθηση στην καμπίνα της A-Class είναι καλύτερη διότι το νέο αμάξωμα φέρνει περισσότερο φως μέσα. Ταυτόχρονα, στο πίσω κάθισμα, η κλίση της πλάτης είναι τέτοια ώστε επιτρέπει στους εκεί επιβάτες να φτιάξουν μια πολύ άνετη θέση σώματος. Όσο για τη φόρτωση των αποσκευών επίσης δείχνει πιο εύκολη αφού έχει μεγαλώσει το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ (απόρροια του ανασχεδιασμού των φώτων αναφέρει η εταιρεία).

Το κεντρικό τούνελ παραμένει αρκετά υψηλό.

Το κεντρικό τούνελ παραμένει αρκετά υψηλό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen