• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σταμάτα - ξεκίνα! - Τα συστήματα Start-Stop υπάρχουν στα αυτοκίνητά μας εδώ και μερικά χρόνια.

Πως δουλεύουν τα συστήματα Start-Stop

Διαβάστηκε από 31774 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/2/2018

Πως δουλεύει το Start-Stop; Πόσο μειώνει την κατανάλωση και κατά πόσο επηρεάζει την αξιοπιστία του μοτέρ;

 
Σταμάτα - ξεκίνα! - Τα συστήματα Start-Stop υπάρχουν στα αυτοκίνητά μας εδώ και μερικά χρόνια. Όσο όμως και αν σας φαίνεται απίστευτο, τα πρώτα συστήματα Start-Stop μπήκαν σε οχήματα παραγωγής στις αρχές της δεκαετίας του `80, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα Fiat Regata ES του 1983 και το VW Polo Formel E του 1985 . Φυσικά από τότε έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι και τα συστήματα του είδους έχουν εξελιχθεί δραματικά από τότε.

Στο παρελθόν δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Το να λειτουργεί ο κινητήρας στο ρελαντί ήταν κάτι απόλυτα φυσιολογικό, αφού ούτε η κατανάλωση των οχημάτων μας ένοιαζε πολύ, ούτε οι εκπομπές ρύπων. Αυτές οι εποχές όμως έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον οι κατασκευαστές μελετούν το αυτοκίνητο πρώτιστα σαν σπουδή μείωσης της κατανάλωσης και δευτερευόντως σαν οτιδήποτε άλλο. Κάπως έτσι το σύστημα Start-Stop είναι πλέον για τα αυτοκίνητα ότι και το ABS. Σχεδόν στάνταρ παντού. Πως λειτουργεί όμως; Μειώνει στ` αλήθεια την κατανάλωση; Αυξάνει τις φθορές και την πολυπλοκότητα του οχήματος; Οι απαντήσεις ακολουθούν στη συνέχεια…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Stelios Pateas

    Δεν συμφωνώ ούτε εγώ με το start and stop. Το έχω στο αυτοκίνητο μου, και πραγματικά δεν έχει διαφορετική κατανάλωση. Ούτως ή άλλως, η VW δίνει στο Golf χαμηλή κατανάλωση, μόλις 4,7 λίτρα. Επίσης και λόγο του ACT(απενεργοποίηση 2 κυλίνδρων), θεωρείται ότι πιάνει αυτό το νούμερο.. Στην πραγματικότητα, εγώ πρωσοπικα όλα αυτά τα χρόνια, από το 2013, δεν έχω πετύχει κατανάλωση ΠΟΤΈ , κάτω από 7,5 λίτρα. Ούτε εντός, ούτε και εκτός. Τα συμπεράσματα δικά σας. Να γράψω μόνο ότι με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο , ένα Toyota Aurus 1400, 100 ps, δεν είχα δει ποτέ κατανάλωση πάνω από 7 λιτρα. Και χωρίς act και start and stop. Οπότε πιστεύω ότι αυτά τα συστήματα υπάρχουν για να ρίξουν την τυποποιημένη κατανάλωση, και όχι την πραγματική. Επίσης, σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία, για το κόστος και την χρονική διάρκεια αντικαταστάτης της μπαταρίας, έμεινα άναυδος: 560 € κάθε περίπου 5-7 χρόνια.

      10
  • Theo

    οτι χειροτερο εχουν ανακαλυψει για να μειωσουν στα χαρτια την καταναλωση καθαρα θεμα marketing που τελικα τα πληρωνει ο κατοχος μακροπροθεσμα με τις ζημιες και στην αντικατασταση μπαταριας δεν προσφερει τιποτε παραπανω .οτι αισθητηρες και να βαλουν το αυτοκινητο καταπονηται περισσοτερο

      8
  • Kostas

    Καλησπερα στην παρεα. Πιστευετε οτι αν απενεργοποιησουμε το start/stop δεν θα εχουμε ολες αυτες τις μακροπροθεσμες ζημιες; Τουλαχιστον σε μεγαλα μποτιλιαρισματα δεν βοηθαει καπως το start/stop;

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα