ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς ένα αυτοκίνητο… τσέπης αξίζει όσο ένα διαμέρισμα;

(16/9/2025)
Πώς ένα αυτοκίνητο… τσέπης αξίζει όσο ένα διαμέρισμα;
3 Φωτογραφίες »

Όταν μιλάμε για σπανιότητα και συλλέκτες τότε οι τιμές ξεφεύγουν από τη λογική.
Πρόκειται για ένα ροζ φορτηγάκι της VW που σήμερα αξίζει 150.000 ευρώ!
Μόλις ένα από τα δύο πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν για να διορθωθεί ένα… λάθος.
Ίσως να έχεις και εσύ στην κατοχή σου ένα τέτοιο μοντέλο και να μην το ξέρεις.

autotriti team

Όταν μιλάμε για σπανιότητα και συλλέκτες τότε οι τιμές ξεφεύγουν από τη λογική

Αυτοκίνητο και συλλέκτες ανέκαθεν πήγαιναν μαζί. Στην περίπτωσή μας όμως πρόκειται για μια αρκετά διαφορετική συλλογή αυτοκινήτων. Βλέπεις τα «αυτοκινητάκια» αποτελούν συνήθως την πρώτη επαφή ενός παιδιού με τους 4 τροχούς και ίσως αυτό γεννήσει έναν μελλοντικό petrolhead. Όπως λοιπόν ορισμένα κλασικά αυτοκίνητα «πιάνουν» αστρονομικά ποσά σε δημοπρασίες, έτσι και ορισμένα σπάνια… αυτοκινητάκια μπορούν να πιάσουν ακόμα και 6ψήφια ποσά!

Πρόκειται για ένα ροζ φορτηγάκι της VW που σήμερα αξίζει 150.000 ευρώ!

Ποιο είναι όμως το ακριβότερο αυτοκινητάκι και γιατί η αξία του σήμερα συγκρίνεται με ενός διαμερίσματος στο κέντρο της πόλης; Πρόκειται για ένα Hot Wheel VW T2 που κατασκευάστηκε το 1969, μόλις 1 χρόνο μετά την δημιουργία των Hot Wheels και η αξία του σήμερα, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του, υπολογίζεται πως ξεπερνά τις 175.000 δολάρια, δηλαδή σχεδόν 150.000 ευρώ! Υπό άλλες συνθήκες θα λέγαμε πως ο ιδιοκτήτης παραλογίζεται, όμως στην περίπτωση του Bruce Pascal δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Συλλέκτης εδώ και πολλές δεκαετίες, κατέχει 4.000+ αυτοκινητάκια Hot Wheels, με την αξία της συλλογής του να υπολογίζεται πάνω από τα 2 εκατομμύρια δολάρια.


To ιερό δισκοπότηρο των Hot Wheels: VW Rear-loading Beach Bomb Bus.
3 Φωτογραφίες »

To ιερό δισκοπότηρο των Hot Wheels: VW Rear-loading Beach Bomb Bus.

Μόλις ένα από τα δύο πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν για να διορθωθεί ένα… λάθος

Σύμφωνα λοιπόν με τον Bruce, τα «Beach Bomb VW Bus» που έχoυν ανοιχτό το πίσω τζάμι ώστε να τοποθετούνται οι δύο σανίδες του surf είναι ιδιαίτερα σπάνια, ωστόσο υπάρχουν 3 διαφορετικές εκδόσεις, με τις δύο πρώτες μάλιστα να έχουν φτιαχτεί μόνο σε πρωτότυπα. Αρχικά κατασκευάστηκαν λιγότερα από 100 αυτοκινητάκια, όμως στις δοκιμές που έκαναν οι σχεδιαστές της κατασκευάστριας εταιρείας Mattel, είδαν πως με μεγάλη ταχύτητα το αυτοκινητάκι τούμπαρε, καθώς δεν είχε αρκετό βάρος στην βάση του, κάτι που δεν έπρεπε να συμβαίνει στα Hot Wheels.

Ενδιάμεσα λοιπόν στα «ελαττωματικά» πρωτότυπα (τα 48 που διασώζονται έως σήμερα είναι επίσης πολύ σπάνια) και το τελικό προϊόν που μπήκε σε μαζική παραγωγή και είχε φαρδύτερο αμάξωμα για να μπαίνουν και οι σανίδες του surf, κατασκευάστηκαν μόλις δύο μοντέλα με μεγαλύτερο και άρα βαρύτερο μόνο το πάτωμα, και τις σανίδες να παραμένουν στο εσωτερικό, τα οποία στην ουσία ήταν… αποτυχημένα πειράματα. Το ροζ VW Bus του Bruce, είναι ένα από τα μόλις 2 ροζ πρωτότυπα, και ένα από τα μόλις δύο μεταβατικά μοντέλα που κατασκευάστηκαν (το άλλο είναι σε κόκκινο χρώμα, ενώ φημολογείται ότι υπάρχει και ένα ακόμα).

Ίσως να έχεις και εσύ στην κατοχή σου ένα τέτοιο μοντέλο και να μην το ξέρεις

Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του, παλαιότερα είχε στην κατοχή του και τα δύο ροζ Beach Bomb, όμως τελικά πούλησε το πρωτότυπο σε έναν φίλο του, συλλέκτη, ενώ είναι πολύ πιθανό να πρόκειται για τα δύο πρώτα ροζ Hot Wheels που κατασκευάστηκαν ποτέ, πιθανώς απευθυνόμενα σε κορίτσια και ως φόρος τιμής στην Barbie, το άλλο best-seller της Mattel εκείνη την εποχή.

Πριν αρχίσεις να ψάχνεις σε ντουλάπες και αποθήκες για παλιά αυτοκινητάκια, σε ενημερώνουμε πως τα περισσότερα ακριβά μοντέλα στη συλλογή του Bruce αποτελούν πρωτότυπα, δηλαδή δεν μπήκαν ποτέ προς πώληση σε καταστήματα και έφτασαν στην κατοχή του μετά από μεγάλη έρευνα, όπου έψαχνε έναν-έναν παλιούς υπαλλήλους της εταιρείας και αγόραζε όσα σπάνια μοντέλα είχαν κρατήσει, πιθανόν για ενθύμιο.