
Ποιος βγαίνει κερδισμένος από αυτόν τον γερμανικό εμφύλιο; Εσείς ποιο προτιμάτε;
RS3 vs Α45 AMG
4.036 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2015)
Tετρακίνητα, με σοφιστικέ κιβώτια διπλού συμπλέκτη και με έως 380 άλογα, τα μικρομεσαία της Audi και της Mercedes δίνουν τη δική τους μάχη. Ποιο νικάει;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η Audi απάντησε εμφατικά παρουσιάζοντας το Audi RS3, την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου της, το οποίο είναι τετρακίνητο και έχει turbo 5κύλινδρο κινητήρα 2,5 λτ με 367 άλογα με 465 Nm ροπής από τις 1.625-5.550 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, το Audi RS3 καταφέρνει 0-100 σε 4,3 δλ. Αυτομάτως το RS3 χρήστηκε ο βασιλιάς των καυτών χάτσμπακ, συνδυάζοντας υψηλή τεχνολογία και σκληροπυρηνικό χαρακτήρα.
Στη Mercedes επέστρεψαν για να σηκώσουν το γάντι και να το πετάξουν πίσω στους ανταγωνιστές τους. Έτσι με αφορμή την ανανέωση της A-Class παρουσίασαν τη νέα εκδοχή της A45 AMG, κάτω από το καπό της, υπάρχει πλήρως αναβαθμισμένος ο 2λιτρος κινητήρας η απόδοση του οποίου έφτασε στα 381 άλογα με 475 Nm ροπής στις 2.250-5.000 σ.α.λ.
Μάλιστα κυρίες και κύριοι, η Mercedes μπορεί να καυχιέται πως, χάρη στο απαιτούμενο «σκάλισμα» στο χρονισμό των βαλβίδων, στον υπερσυμπιεστή και στα εξελιγμένα συστήματα ψύξης και λίπανσης, όχι μόνο έφτιαξε τον ισχυρότερο 2λιτρο κινητήρα παραγωγής, αλλά και αυτόν με την μεγαλύτερη ειδική ισχύ, που κυκλοφορεί στην αγορά: 191 ίπποι στο λίτρο! Λογικό κι επόμενο, λοιπόν, να έχει ένα καλύτερο 0-100 χλμ/ώρα (4,2 δλ., 0,4 δλ ταχύτερη από την προηγούμενη A45 AMG) και να παίρνει πίσω τα σκήπτρα. Παράλληλα απέκτησε ελεγχόμενης απόσβεσης αμορτισέρ, σύστημα για ενεργά κλαπέτα στις εξατμίσεις, νέες σχέσεις στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT DCT-7, και πακέτο AMG Dynamic Plus, που περιλαμβάνει εμπρός μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και μια 5η επιλογή Race στο σύστημα ελέγχου των βασικών λειτουργιών (τιμόνι, ανάρτηση, κιβώτιο, κινητήρας, ESP) για χρήση στην πίστα. Φαίνεται πως η νέα A45 AMG έχει όλο το «πακέτο».Εσείς τι λέτε; Audi RS3 ή Mercedes A45 AMG; Ποιο από τα δύο θα επιλέγατε και γιατί;
Εγώ θα επέλεγα την επ αύριο ημέρα να έχω κάτι να φάω ,κάτι διλλήματα που μας βάζετε!!!
Θα προτιμούσα τη Mercedes αφενός μεν επειδή είναι πιό ισχυρή και αφετέρου ότι είναι λιγότερα κυβικά, τα οποία επιβαρύνουν εμάς εδώ στην Ελλάδα (κυρίως όσον αφορά το τεκμήριο).
Μercedes αν και οι διαφορες ελαχιστες
MERCEDES ME ΔΙΑΦΟΡΑ! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SUPERCAR ΣΤΑ 50-60 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.
...0-100 σε κάτω απο 4,5 δευτερα, και παρά μόλις 20, 400 άλογα απο 2λιτρο μοτέρ... Τι να πει κανείς για αυτό το έργο τέχνης downsizing! Λίγα χρόνια πριν χρειαζοσουν τα διπλάσια λεφτά διπλαςια κυβικά και κυλίνδρους για να έχεις αυτά τα νούμερα. Δεν είμαι λάτρης της Α45 (amg ή οχι) αλλά ούτε και θα έδινα μια περιουσία (για τα Ελληνικά δεδομένα) για ενα τουμπανιασμενο s3. Πέρα απο τις προσωπικές επιλογές μου, ας φανταστούμε να οδηγουμε το ...γρήγορο μεσαίο μας, 3λιτρο ή και παραπάνω cc (τουρμπισμενο παρακαλω) BMW, Audi, ή οτι άλλο, και να σε προσπερνά σχετικά άνετα ενα A class! Δε ξέρω πιο απο τις δυο υπέρ-βολίδες που ανάφερει το άρθρο ειναι καλύτερο στην πίστα ή πιο γρήγορο σε πραγματικό δρόμο, και ούτε με νοιάζει για να πω την αλήθεια. Θα επέλεγα το ...rs3 μόνο κ μόνο επειδή δεν κυκλοφορούν πολλά στο Ελλαδισταν.
Σίγουρα την AMG για λόγους κυβισμού. Πάντως πιστεύω ότι με το S3 δε θα έμενα σε καμία περίπτωση πίσω απο την ΑΜG. Θεωρώ οτι το S3 επαρκεί, αφού κουβαλά πολύχρονη εξέλιξη και εμπειρία, χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις στο ακριβότερο και κοστοβόρο RS3. Η όποια διαφορά ανάμεσα στο S3 και στην ΑΜG, προσπερνά τους καλούς οδηγούς ακόμη και τους δοκιμαστές των περιοδικών και ακουμπά τους καλούς οδηγούς αγώνων.