• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το εσωτερικό του T-Roc είναι καλό ποιοτικά παρά τα σκληρά πλαστικά του, ενώ παρουσιάζει πιο νεανικό και ευχάριστο διάκοσμο.

Πιο πρακτικό, πιο ευρύχωρο και καλύτερο σε ποιότητα είναι το εσωτερικό του Ateca, το οποίο ωστόσο στερείται φαντασίας ως προς την σχεδίαση.

Στα ίδια λεφτά SEAT Ateca ή VW T-Roc;

Διαβάστηκε από 5919 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2019
 

Xάσμα… εκατοστών: Με διαφορετικό στυλ και διαφορετική προσέγγιση της κατηγορίας των crossover, τα SEAT Ateca και VW T-Roc βρίσκονται αντιμέτωπα εξαιτίας της ίδιας τιμής και του ίδιου κινητήρα τους. Ποιο είναι καλύτερη επιλογή και υπό ποιες προϋποθέσεις, στις σελίδες που ακολουθούν…

Φαινομενικά, τα SEAT Ateca και VW T-Roc δεν μπορούν να βρεθούν αντιμέτωπα, επειδή το μήκος τους τα τοποθετεί σε διαφορετικές κατηγορίες. Το πρώτο τοποθετείται στο μέσο της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover και το άλλο αντίστοιχα στο μέσο των μικρών crossover με τη διαφορά τους να ανέρχεται στα 129 χλστ. Αυτό είναι το βασικό πεδίο διαφοροποίησής τους, όμως από την άλλη η διαφορά σε τιμή είναι μόλις 100 ευρώ, άρα αυτόματα οι διαφορές σε διαστάσεις συγκλίνουν και η σύγκριση αποκτά νόημα και ουσία. Πιο αναλυτικά το VW T-Roc όντας μικρότερο και με περισσότερο «ψαγμένη» αισθητική, εκφράζει σαφώς πιο νεανικό προφίλ και προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης, την ίδια ώρα που το Ateca με τις συμβατικές αλλά δυναμικές του γραμμές απευθύνεται σε ένα πιο ώριμο κοινό, που αναζητά ένα ικανό οικογενειακό crossover. 

Κινητήρες-Κιβώτια: Ικανός και στα δύο ο 1.000άρης TSI
O τρικύλινδρος TSI κινητήρας του ομίλου με τους 115 ίππους που συναντάμε και στα δύο αυτοκίνητα, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανός για την κίνησή τους παρουσιάζοντας καλές τιμές επιδόσεων αλλά και χαμηλή κατανάλωση. Μεταξύ τους οι διαφορές είναι αμελητέες, με το T-Roc να προσφέρει ελαφρώς καλύτερες τιμές επιδόσεων και ελάχιστα καλύτερη κατανάλωση. Στην πράξη και τα δύο παρουσιάζουν μια μικρή τραχύτητα σε χαμηλές στροφές αλλά επιδεικνύουν θετικό τράβηγμα, με το 6τάχυτο κιβώτιο σε κάθε περίπτωση να έχει σφιχτή κλιμάκωση και να προσφέρει την αίσθηση του «γεμάτου» μοτέρ σε όλο το φάσμα περιστροφής τους. 

Εσωτερικό –Χώροι: Πιο όμορφο το T-Roc, καλύτερο σε ποιότητα και χώρους το Ateca
Το εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων εκφράζει και εκείνο τη διαφορά στη «φιλοσοφία» τους, με το T-Roc να διαθέτει πιο παιχνιδιάρικο και νεανικό διάκοσμο, με την προαιρετική διχρωμία να τονίζει αυτόν τον χαρακτήρα του. To Ateca έχει κι εδώ ένα σαφώς πιο συγκρατημένο ύφος και παρουσιάζεται έτσι πιο αδιάφορο αισθητικά, διαθέτει όμως και αυτό όλα τα σύγχρονα στοιχεία που ζητάει κανείς από τον βασικό εξοπλισμό, όπως είναι η 6,5 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής που συναντάμε σε αμφότερα τα μοντέλα. Ποιοτικά, το μαλακό υλικό που ντύνει το ταμπλό στο Ateca διαμορφώνει ένα καλύτερο επίπεδο ποιότητας σε σχέση με το σκληρό σε όλες τις επιφάνειες εσωτερικό του 
T-Roc, το οποίο ωστόσο ικανοποιεί και σε αυτό τον τομέα. Οι χώροι είναι μεγαλύτεροι στο Ateca συνολικά, με περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών, 40 λίτρα παραπάνω στο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος, με το T-Roc να εμφανίζει ελαφρώς μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω.

Οδική συμπεριφορά: Οδηγική ευχαρίστηση και στα δύο 
Η οδική συμπεριφορά και των δύο μοντέλων χαρακτηρίζεται ευχάριστη και ασφαλής, ενώ προσφέρουν και το κάτι παραπάνω από άποψη αίσθησης σε σβέλτους ρυθμούς. Η ανάρτηση σε κάθε περίπτωση έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση, ωστόσο τα επίπεδα άνεσης βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ παράλληλα μέσω αυτής της ρύθμισης περιορίζονται οι κλίσεις και αποκτούν πιο άμεση συμπεριφορά όταν ξεκινούν οι στροφές. Το Αteca εκεί παρουσιάζει ελαφρώς πιο αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και υπερτερεί στις λεπτομέρειες μέσω της αίσθησης που προσφέρει, καθίσταται έτσι πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο. 

Η άποψή μας
Παρά την παραπλήσια τιμή αγοράς και τα μηχανικά τους μέρη, τα δύο μοντέλα απευθύνονται σε ένα εξΆορισμού διαφορετικό κοινό. Το ξεχωριστό Volkswagen T-Roc θα κεντρίσει το ενδιαφέρον ενός νέου ηλικιακά ή ενός νέου οικογενειάρχη, ενώ το SEAT Ateca είναι η πιο ορθή επιλογή προσφέροντας περισσότερα …στα ίδια χρήματα. 

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »