Η 8η γενιά της Porsche 911 Carrera S και 4S έρχεται έχοντας τοποθετημένο στο πίσω μέρος ένα εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων.

Έρχεται Porsche 911 hybrid

2.093 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2018)

Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον ο ερχομός της υβριδικής Porsche 911. Υπάρχουν όμως κάποια προβλήματα...

H Porsche χρησιμοποίησε την Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες για να παρουσιάσει τη νέας γενιάς 911 και όπως συνηθίζει η μάρκα, θα προσφέρει μια σειρά από έξτρα εκδόσεις όπως η 911 Turbo και η GT3.

To λανσάρισμα των νέων αυτών μοντέλων θα γίνει μέσα στα επόμενα χρόνια ενώ τώρα, έγινε γνωστό πότε προσφερθεί και η υβριδική έκδοση του μοντέλου. Αυτό σύμφωνα με τον επικεφαλής της γραμμής παραγωγής της μάρκας, κ. August Achleitner, θα γίνει όταν έρθει στην επόμενη γενιά, σε τουλάχιστον τέσσερα χρόνια από τώρα, με τον ίδιο να αναφέρει ότι παρά την καθυστερημένη άφιξή του, η υπομονή «θα αξίζει τον κόπο».
 
Οι φήμες κάνουν λόγο ότι το μοντέλο δεν θα εξοπλιστεί με plug-in υβριδικό σύστημα αλλά αντίθετα, θα υιοθετήσει ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλλά και μια μπαταρία λιθίου σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα. Πηγές από το στρατόπεδο της μάρκας αναφέρουν πως υπάρχουν πολλές συζητήσεις σχετικά με την υβριδική έκδοση του μοντέλου, αφού οι μηχανικοί της μάρκας κρατούν τις επιφυλάξεις του για το βάρος και τις επιδόσεις που θα έχει ένα τέτοιο μοντέλο με βάση την τωρινή ηλεκτρική τεχνολογία. Αυτός είναι πιθανόν και ο λόγος που η υβριδική 911είναι τουλάχιστον τέσσερα χρόνια μακριά.

Υπενθυμίζουμε πως η 8η γενιά της Porsche 911 Carrera S και 4S έρχεται έχοντας τοποθετημένο στο πίσω μέρος ένα εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων ο οποίος προσφέρει στο μοντέλο 450 ίππους. Αυτό σημαίνει πως το νέο μοντέλο είναι κατά 30 άλογα πιο ισχυρό από το προηγούμενο, ενώ άγνωστη παραμένει ακόμα η ροπή, καθώς η γερμανική φίρμα δεν έχει προχωρήσει σε αποκαλύψεις.
 
Στο πεδίο των επιδόσεων, σύμφωνα με την Porsche, μέσω του αυτόματου κιβωτίου PDK 8 σχέσεων, η πισωκίνητη Carrera S είναι σε θέση να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τετρακίνητη Carrera 4S για την ίδια «αποστολή» χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα. Οι χρόνοι των δύο μοντέλων είναι κατά 0,4 δευτερόλεπτα γρηγορότεροι από την απερχόμενη 911, ενώ με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono ο χρόνος μπορεί να μειωθεί ακόμα κατά 0,2 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά τις μέγιστες ταχύτητες αυτές ορίζονται στα 308 χλμ / ώρα (911 Carrera S) και 306 χλμ / ώρα για την 4S.
 

Mercedes
test center