• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η απενεργοποίηση κυλίνδρων έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και εφαρμόζεται σε κινητήρες με έως και 12 κυλίνδρους.

Ποια μοτέρ έχουν απενεργοποίηση κυλίνδρων;

Διαβάστηκε από 19473 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/12/2019
 

Η απενεργοποίηση κυλίνδρων έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Δες πως λειτουργεί σε κινητήρες από 3, μέχρι 12 κυλίνδρους στο τεχνικό άρθρο που ακολουθεί.


Εναλλακτικό downsizing: Το downsizing είναι αρκετά δημοφιλές στους κινητήρες της τελευταίας 15ετίας, αν και η μηχανολογική τάση πλέον είναι το rightsizing. Η αλήθεια είναι, ότι η μείωση της χωρητικότητας κάποιου κινητήρα επιφέρει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι απλός, μικρότερη χωρητικότητα=λιγότερος εισερχόμενος αέρας=λιγότερο καύσιμο. Πάμε να δούμε ένα τρόπο που γίνεται αυτό.

Ο πιο προφανής τρόπος μείωσης της χωρητικότητας ενός κινητήρα είναι μέσω λιγότερων κυλίνδρων και μέσω μικρότερης διαμέτρου και διαδρομής του εμβόλου. Αυτή η πολιτική, αν και αποτελεσματική, εντούτοις δεν παρουσιάζει ευελιξία. Δεν θα ήταν καλύτερο ο κινητήρας να έχει μεταβαλλόμενη χωρητικότητα αναλόγως φορτίου και διαθέσεων του οδηγού; Όντως θα ήταν. Κάπως έτσι, λοιπόν, γεννήθηκαν τα συστήματα απενεργοποίησης κυλίνδρων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ