2 φωτογραφίες »

Και ο V6 της GM διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.

Σε εξακύλινδρους κινητήρες

28.956 Επισκέψεις στο άρθρο

Η απενεργοποίηση κυλίνδρων σε εξακύλινδρα μοτέρ δεν είναι πολύ δημοφιλής λόγω του ότι εμφανίζονται σημαντικές ταλαντώσεις όταν απενεργοποιείται η μία πλευρά του V. H Honda έχει εφαρμόσει το σύστημα (Variable Cylinder Management) στον V6 κινητήρα της των 3,5 λίτρων. Στα χαμηλά φορτία, αναλόγως των περιστάσεων, μπορεί να απενεργοποιηθεί μια όχθη του V, μετατρέποντας τον κινητήρα ουσιαστικά τρικύλινδρο σε σειρά, ενώ έχει προβλεφθεί και τετρακύλινδρη λειτουργία. Η ανισορροπία του κινητήρα σε λειτουργία τρικύλινδρη, αντιμετωπίζεται μέσω ενεργών βάσεων που διαθέτει, ενώ ο ήχος αντιμετωπίζεται μέσω ενεργής ακύρωσης θορύβου η οποία αναπαράγεται από τα ηχεία του αυτοκινήτου. Απενεργοποίηση κυλίνδρων σε V6 κινητήρες διαθέτει και η GM (Active Fuel Management) απενεργοποιώντας τους δύο από τους 6 κυλίνδρους στα χαμηλά φορτία, οδηγώντας σε μείωση της κατανάλωσης μεταξύ 5,5-7,5% στον 3,6 λίτρων κινητήρα της.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

AUTOFIT PASXA
4green