Τα άκυρα αμαξώματα της BMW. Εσείς τι λέτε; Ποια είναι τα πιο άκυρα; Τι θα θέλατε να δείτε από τη γερμανική μάρκα;
Τα άκυρα BMW
7.637 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2015)
Η γκάμα της BMW είναι πιο πλούσια από ποτέ από πλευράς αμαξωμάτων, όμως ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος. Sedan και Coupe την απογείωσαν. Τώρα τι προσπαθεί;
autotriti team
Με τα sedan και τα coupe να αποτελούν την αιχμή του δόρατος της εμπορικής της επιτυχίας η BMW αναγνωρίστηκε παγκοσμίως. Τώρα; Που πάει με όλα αυτά τα αμαξώματα, κάποια εκ των οποίων μοιάζουν περιττά και ανούσια;Η BMW μοιάζει να πειραματίζεται αυτό τον καιρό με διάφορα αμαξώματα, ελπίζοντας πως κάποιο θα σημειώσει εμπορική επιτυχία, όπως έγινε με τη BMW X6 στο εξωτερικό και κυρίως στην αγορά των Η.Π.Α. Φυσικά η BMW X6 έχει πολλούς φίλους αλλά και φανατικούς εχθρούς που κατηγορούν το αμάξωμά του γερμανικού μοντέλου ως μη πρακτικό. Και αυτό γιατί για να μπεις στην καμπίνα πρέπει να πηδήξεις και ταυτόχρονα να σκύψεις. Η εμπορική επιτυχία της X6 άνοιξε την όρεξη στην BMW η οποία έβγαλε στην παραγωγή αρκετά ιδιαίτερα αμαξώματα, τα οποία όμως δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση.Πρόκειται για τα «άκυρα» αμαξώματα τηςBMW. Μίας BMW η οποία επί εποχής Bangle (προηγούμενος υπεύθυνος σχεδιασμού της μάρκας) κατηγορήθηκε πολύ για το σχεδιασμό των αμαξωμάτων της και τώρα η κριτική επιστρέφει και της χτυπά ξανά την πόρτα για τα Σειρά 2 Gran Tourer, Σειρά 3 Gran Turismo, Σειρά 4 Gran Coupe και Σειρά 5 Gran Turismo. Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά. Η BMW δημιούργησε τη Σειρά 2 Active Tourer, το οποίο την εκπροσωπεί στην κατηγορία των πολυμορφικών αλλά και την 7θέσια εκδοχή της Gran Tourer. Δεν ήταν ανάγκη να έχει δύο εκδόσεις απλώς με τη διαφορά της τρίτης σειράς καθισμάτων. Θα μπορούσε να προσφέρει ένα αμάξωμα με 7θέσια καμπίνα. Φυσικά δέχθηκε πολύ κριτική για το γεγονός πως εισήλθε σε αυτή την κατηγορία και μάλιστα καθυστερημένα, καθώς πολλοί υποστηρίζουν πως δεν ταιριάζει ένα προσθιοκίνητο πολυμορφικό στο προφίλ της BMW. Η Σειρά 3 Gran Turismo είναι το πείραμα της BMW για ένα αυτοκίνητο «One size fits all». Θα μπορούσαμε απλοϊκά να πούμε πως πρόκειται για την χατσμπακ έκδοση της σεντάν 3άρας. Εντάξει δεν κοστίζει και πολύ στην BMW να βγάλει ένα αυτοκίνητο το οποίο απλώς διαφοροποιείται στο πίσω μέρος και στην ύπαρξη πέμπτης πόρτας. Στόχος είναι η εμφάνιση ενός coupe με την πρακτικότητα ενός touring. Το εγχείρημα δεν φαίνεται να πετυχαίνει. Όπως εξάλλου δεν έχει πετύχει και στην περίπτωση της αντίστοιχης Σειράς 5 Gran Turismo. Ίδια περίπτωση αμαξώματος αλλά με μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς βασίζεται σε μεγαλύτερο μοντέλο. Για το τέλος αφήσαμε την Σειρά 4 Gran Coupe. Εδώ η BMW προσπάθησε να ακολουθήσει την επιτυχία του Audi A5 Sportback και δημιούργησε έτσι το δικό της 4θυρο Coupe. Το μοντέλο βρίσκεται στη σκιά του κλασικού κουπέ αμαξώματος, της BMW Σειρά 4 αλλά και της σεντάν BMW Σειρά 3.Φυσικά η BMW μπορεί να κάνει ότι θέλει και να σπαταλήσει τα χρήματά της όπως εκείνη νομίζει καλύτερα. Όμως θα προτιμούσαμε να δούμε από τη γερμανική μάρκα ένα station wagon σε έκδοση M το οποίο θα αποτελέσει άξιο αντίπαλο των Audi S4 και RS6 Avant. Θα θέλαμε πολύ περισσότερο να βλέπαμε μία τετράθυρη BMW Σειρά 2 να κονταροχτυπιέται με τη Mercedes CLA η οποία πουλάει σαν ζεστό ψωμί. Για το τέλος αφήσαμε την X7. Η BMW ετοιμάζει το μεγάλο της SUV για το 2018 με χαρακτηριστική καθυστέρηση, αφήνοντας καιρό τώρα την Mercedes GL να αλωνίζει.Πιστεύετε πως η BMW έχει χάσει το δρόμο της με όλα αυτά τα αμαξώματα; Μήπως αφήνει τους αντιπάλους της να γλεντούν σε κατηγορίες που θα μπορούσε να έχει παρουσία και μάλιστα έντονη και την ίδια στιγμή πειραματίζεται σε άλλες χωρίς επιτυχία; Εσείς τι λέτε; Τι θα θέλατε να δείτε από την BMW στο μέλλον;
υπερβολικά μεγάλη γκάμα οχημάτων, ορισμένα εκ' των οποίων δεν έχουν κανένα απολύτως λόγο ύπαρξης. Κάποια είναι ωραία και έχουν στυλ και άποψη, κάποια άλλα όμως θα μπορούσαν πολύ απλά να μην υπάρχουν...
Η BMW πάντα για να εντυπωσιάζει και να ρίχνει τους αντιπάλους της όλο και παρουσιάζει διάφορα εκτρώματα αμαξωμάτων που στην ουσία ΔΕΝ έχουν κανένα λόγο να υπάρχουν...
Αυτή η BMW 5 gran tourismo με το γελοίο άνοιγμα του πόρτ μπαγκάζ που πρέπει να σκύβεις τελείως(μέχρι και προβλήματα με τη μέση προκαλεί) για να βάζεις στο βάθος του αντικείμενα, θυμίζει το άνοιγμα των προτμπαγκάζ των citroen gs και opel Kadett d πριν από 30 χρόνια!!!!!!!!!!!
Βαρετά αυτοκίνητα.Όλα ίδια είναι, καρμπόν εδώ και 30 χρόνια, χωρίς προσωπικότητα χωρίς τίποτα.Άνευρα και πανάκριβα χωρίς ιδιαίτερο λόγο.Και πολύ μύθος έχει παιχτεί γύρω από την αξιοπιστία τους,στα συνεργεία έχουν άλλη άποψη.
αν περιμενε η bmw απ τους γερμανους να την αγορασουν ,τωρα θα ειχε κλεισει....ας ειναι καλα καποια ψωνια που την αγοραζουν σε αλλες χωρες...γιατι κακα τα ψεματα στην γερμανια δεν...!!εκει πουλανε τα opel,vw,mercedes
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Η BMW ΕΝΑ STATION WAGON ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗ Μ5 ΜΕ 560 ΑΛΟΓΑ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΤΑΡΧΙΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ; ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΕ 150.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ; ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ MERCEDES, AUDI, BMW ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΔΩΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΖΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΥΝΗΓΙ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΕΝΤΑΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ SUV, ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ Χ7, ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΗ GL ΤΗΣ ΜΕRCEDES. AYTOΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΑ, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, ΑΣΧΗΜΑ, ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η BMW ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Εντάξει......η bmw είναι bmw....όταν την οδηγείς νομίζεις πως οδηγείς αεροπλάνο, ροπή, ταχύτητα, πολυτέλεια!!!!!! Τι να πούμε για την 4 gran tourismo....Ας μπορούσα να έχω μια, βασικά ας μου την κάνουν δώρο και ας μην την πάρω....εν ολίγοις όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!!!!!!!!!!!!!
Δηλαδή που βρίσκετε το κακό αφού προσφέρει όλη την κλασσική γκάμα της και επιπλέον μια διαφοροποιημενη γκάμα.απο πότε η ποικιλία αμαξοματων είναι κατι κακό.απο ότι βλέπω πολλοί βγάζουν την χολή τους εδώ μέσα για την BMW απο όσα άκουσαν από τον ξάδερφο του μπατζανακη της ξαδέρφης τους.οδηγηστε ζήστε με ένα μοντέλο της BMW και θα με καταλάβετε.
υπερβολικά μεγάλη γκάμα οχημάτων, ορισμένα εκ' των οποίων δεν έχουν κανένα απολύτως λόγο ύπαρξης. Κάποια είναι ωραία και έχουν στυλ και άποψη, κάποια άλλα όμως θα μπορούσαν πολύ απλά να μην υπάρχουν...
Η BMW πάντα για να εντυπωσιάζει και να ρίχνει τους αντιπάλους της όλο και παρουσιάζει διάφορα εκτρώματα αμαξωμάτων που στην ουσία ΔΕΝ έχουν κανένα λόγο να υπάρχουν... Αυτή η BMW 5 gran tourismo με το γελοίο άνοιγμα του πόρτ μπαγκάζ που πρέπει να σκύβεις τελείως(μέχρι και προβλήματα με τη μέση προκαλεί) για να βάζεις στο βάθος του αντικείμενα, θυμίζει το άνοιγμα των προτμπαγκάζ των citroen gs και opel Kadett d πριν από 30 χρόνια!!!!!!!!!!!
Βαρετά αυτοκίνητα.Όλα ίδια είναι, καρμπόν εδώ και 30 χρόνια, χωρίς προσωπικότητα χωρίς τίποτα.Άνευρα και πανάκριβα χωρίς ιδιαίτερο λόγο.Και πολύ μύθος έχει παιχτεί γύρω από την αξιοπιστία τους,στα συνεργεία έχουν άλλη άποψη.
αν περιμενε η bmw απ τους γερμανους να την αγορασουν ,τωρα θα ειχε κλεισει....ας ειναι καλα καποια ψωνια που την αγοραζουν σε αλλες χωρες...γιατι κακα τα ψεματα στην γερμανια δεν...!!εκει πουλανε τα opel,vw,mercedes
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Η BMW ΕΝΑ STATION WAGON ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗ Μ5 ΜΕ 560 ΑΛΟΓΑ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΤΑΡΧΙΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ; ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΕ 150.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ; ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ MERCEDES, AUDI, BMW ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΔΩΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΖΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΥΝΗΓΙ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΕΝΤΑΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ SUV, ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ Χ7, ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΗ GL ΤΗΣ ΜΕRCEDES. AYTOΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΑ, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, ΑΣΧΗΜΑ, ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η BMW ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Εντάξει......η bmw είναι bmw....όταν την οδηγείς νομίζεις πως οδηγείς αεροπλάνο, ροπή, ταχύτητα, πολυτέλεια!!!!!! Τι να πούμε για την 4 gran tourismo....Ας μπορούσα να έχω μια, βασικά ας μου την κάνουν δώρο και ας μην την πάρω....εν ολίγοις όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!!!!!!!!!!!!!
Τάκαρε είσαι λίγο τενεκές, ο χώρος αποσκευών ανοίγει και κανονικά.
Ειναι για γελια
Δηλαδή που βρίσκετε το κακό αφού προσφέρει όλη την κλασσική γκάμα της και επιπλέον μια διαφοροποιημενη γκάμα.απο πότε η ποικιλία αμαξοματων είναι κατι κακό.απο ότι βλέπω πολλοί βγάζουν την χολή τους εδώ μέσα για την BMW απο όσα άκουσαν από τον ξάδερφο του μπατζανακη της ξαδέρφης τους.οδηγηστε ζήστε με ένα μοντέλο της BMW και θα με καταλάβετε.