ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα άκυρα αμαξώματα της BMW. Εσείς τι λέτε; Ποια είναι τα πιο άκυρα; Τι θα θέλατε να δείτε από τη γερμανική μάρκα;

Τα άκυρα αμαξώματα της BMW. Εσείς τι λέτε; Ποια είναι τα πιο άκυρα; Τι θα θέλατε να δείτε από τη γερμανική μάρκα;

Τα άκυρα BMW

7.637 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2015)

Η γκάμα της BMW είναι πιο πλούσια από ποτέ από πλευράς αμαξωμάτων, όμως ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος. Sedan και Coupe την απογείωσαν. Τώρα τι προσπαθεί;

autotriti team

Με τα sedan και τα coupe να αποτελούν την αιχμή του δόρατος της εμπορικής της επιτυχίας η BMW αναγνωρίστηκε παγκοσμίως. Τώρα; Που πάει με όλα αυτά τα αμαξώματα, κάποια εκ των οποίων μοιάζουν περιττά και ανούσια;Η BMW μοιάζει να πειραματίζεται αυτό τον καιρό με διάφορα αμαξώματα, ελπίζοντας πως κάποιο θα σημειώσει εμπορική επιτυχία, όπως έγινε με τη BMW X6 στο εξωτερικό και κυρίως στην αγορά των Η.Π.Α. Φυσικά η BMW X6 έχει πολλούς φίλους αλλά και φανατικούς εχθρούς που κατηγορούν το αμάξωμά του γερμανικού μοντέλου ως μη πρακτικό. Και αυτό γιατί για να μπεις στην καμπίνα πρέπει να πηδήξεις και ταυτόχρονα να σκύψεις. Η εμπορική επιτυχία της X6 άνοιξε την όρεξη στην BMW η οποία έβγαλε στην παραγωγή αρκετά ιδιαίτερα αμαξώματα, τα οποία όμως δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση.Πρόκειται για τα «άκυρα» αμαξώματα της BMW. Μίας BMW η οποία επί εποχής Bangle (προηγούμενος υπεύθυνος σχεδιασμού της μάρκας) κατηγορήθηκε πολύ για το σχεδιασμό των αμαξωμάτων της και τώρα η κριτική επιστρέφει και της χτυπά ξανά την πόρτα για τα Σειρά 2 Gran Tourer, Σειρά 3 Gran Turismo, Σειρά 4 Gran Coupe και Σειρά 5 Gran Turismo. Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά. Η BMW δημιούργησε τη Σειρά 2 Active Tourer, το οποίο την εκπροσωπεί στην κατηγορία των πολυμορφικών αλλά και την 7θέσια εκδοχή της Gran Tourer. Δεν ήταν ανάγκη να έχει δύο εκδόσεις απλώς με τη διαφορά της τρίτης σειράς καθισμάτων. Θα μπορούσε να προσφέρει ένα αμάξωμα με 7θέσια καμπίνα. Φυσικά δέχθηκε πολύ κριτική για το γεγονός πως εισήλθε σε αυτή την κατηγορία και μάλιστα καθυστερημένα, καθώς πολλοί υποστηρίζουν πως δεν ταιριάζει ένα προσθιοκίνητο πολυμορφικό στο προφίλ της BMW. Η Σειρά 3 Gran Turismo είναι το πείραμα της BMW για ένα αυτοκίνητο «One size fits all». Θα μπορούσαμε απλοϊκά να πούμε πως πρόκειται για την χατσμπακ έκδοση της σεντάν 3άρας. Εντάξει δεν κοστίζει και πολύ στην BMW να βγάλει ένα αυτοκίνητο το οποίο απλώς διαφοροποιείται στο πίσω μέρος και στην ύπαρξη πέμπτης πόρτας. Στόχος είναι η εμφάνιση ενός coupe με την πρακτικότητα ενός touring. Το εγχείρημα δεν φαίνεται να πετυχαίνει. Όπως εξάλλου δεν έχει πετύχει και στην περίπτωση της αντίστοιχης Σειράς 5 Gran Turismo. Ίδια περίπτωση αμαξώματος αλλά με μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς βασίζεται σε μεγαλύτερο μοντέλο. Για το τέλος αφήσαμε την Σειρά 4 Gran Coupe. Εδώ η BMW προσπάθησε να ακολουθήσει την επιτυχία του Audi A5 Sportback και δημιούργησε έτσι το δικό της 4θυρο Coupe. Το μοντέλο βρίσκεται στη σκιά του κλασικού κουπέ αμαξώματος, της BMW Σειρά 4 αλλά και της σεντάν BMW Σειρά 3.Φυσικά η BMW μπορεί να κάνει ότι θέλει και να σπαταλήσει τα χρήματά της όπως εκείνη νομίζει καλύτερα. Όμως θα προτιμούσαμε να δούμε από τη γερμανική μάρκα ένα station wagon σε έκδοση M το οποίο θα αποτελέσει άξιο αντίπαλο των Audi S4 και RS6 Avant. Θα θέλαμε πολύ περισσότερο να βλέπαμε μία τετράθυρη BMW Σειρά 2 να κονταροχτυπιέται με τη Mercedes CLA η οποία πουλάει σαν ζεστό ψωμί. Για το τέλος αφήσαμε την X7. Η BMW ετοιμάζει το μεγάλο της SUV για το 2018 με χαρακτηριστική καθυστέρηση, αφήνοντας καιρό τώρα την Mercedes GL να αλωνίζει.Πιστεύετε πως η BMW έχει χάσει το δρόμο της με όλα αυτά τα αμαξώματα; Μήπως αφήνει τους αντιπάλους της να γλεντούν σε κατηγορίες που θα μπορούσε να έχει παρουσία και μάλιστα έντονη και την ίδια στιγμή πειραματίζεται σε άλλες χωρίς επιτυχία; Εσείς τι λέτε; Τι θα θέλατε να δείτε από την BMW στο μέλλον;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN