ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα νέα smart #1 και #3 στις ελληνικές αντιπροσωπείες

3.381 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2024)
Τα νέα smart #1 και #3 στις ελληνικές αντιπροσωπείες
3 Φωτογραφίες »

- Δείτε τις τιμές τους.
- Με 272 ίππους, παρούσα και έκδοση BRABUS με 428 άλογα.
- Έως 455 χιλιόμετρα αυτονομία.
- Οθόνες και πολλά digital στοιχεία στην καμπίνα.

Στην Ελλάδα τα νέα smart #1 και #3

Τα νέα smart #1 και #3 βρίσκονται από σήμερα στις εκθέσεις της μάρκας στην Ελλάδα. Όπως ανακοίνωσε επίσημα η φίρμα, τα δύο SUV είναι διαθέσιμα και για test-drive, για όσους ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν τα δύο ολοκαίνουργια ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία εισήγαγαν τη smart στη νέα, ηλεκτροκίνητη εποχή.

Τα δύο smart που γύρισαν σελίδα στη μάρκα

Για όποιους δεν είναι καλά μυημένοι στη νέα πραγματικότητα της smart, να πούμε πως η μάρκα, η οποία πριν χρόνια έγινε γνωστή για τα μικροσκοπικά της αυτοκίνητα, άλλαξε κατεύθυνση, στρέφοντας την προσοχή της στα SUV και μάλιστα, αποκλειστικά με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η αρχή έγινε με τα νέα smart #1 και #3, που βρίσκονται διαθέσιμα για αγορά στην Ελλάδα.

Το smart #1 έκανε πρώτο το ντεμπούτο του. Εχει διπλάσιο σχεδόν μέγεθος από τον πρόγονό του (4,27 μέτρα, όσο ένα VW Golf), και πατάει στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) της Geely. Μετά το #1 ακολούθησε το #3, το οποίο έλαβε παρόμοια σχεδίαση με το αδερφάκι του, ωστόσο ξεχωρίζει από το κουπέ πίσω μέρος, αλλά και από τις μεγαλύτερες αναλογίες (μήκος 4.400 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο 2.785 χλστ.), οι οποίες το κατατάσσουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV (C-SUV). Όσον αφορά την σχεδίαση, οι διαφορές είναι μικρές, αφού και στα δύο μοντέλα βλέπουμε μεγάλες στρογγυλές επιφάνειες, παρόμοια φωτιστικά σώματα που ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής μπάρας τόσο μπροστά όσο και πίσω στα πρότυπα των ηλεκτρικών Mercedes και χωνευτές χειρολαβές.

Πολλά digital στοιχεία στην καμπίνα

Στην καμπίνα, αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν αρκετά digital στοιχεία, όπως τον μακρόστενο ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,2 ιντσών, που συνεργάζεται με μια Head Up Display οθόνη 10 ιντσών. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε μια οθόνη αφής 12,8 ιντσών, με τον προσωπικό βοηθό τεχνιτής νοημοσύνης που εμφανίζεται σαν αλεπού και την υδρόγειο σφαίρα για το σύστημα πλοήγησης να κλέβουν τις εντυπώσεις.

Με 272 ίππους, παρούσα και έκδοση BRABUS με 428 άλογα

Στη βασική έκδοση τα smart #1 και #3 «φορούν» έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Νm ροπής. Υπάρχει όμως και η έκδοση BRABUS, εκεί όπου δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν στο πάτημα του γκαζιού 428 ίππους και 543 Nm ροπής, ισχύς που εκτοξεύει το μοντέλο από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ..

Τα #1 και #3 στη βασική τους έκδοση εξοπλίζονται με μπαταρία 49 kWh που χαρίζει 310 χλμ. αυτονομίας στο πρώτο και 325 χλμ. στο δεύτερο. Με τη μπαταρία 66 kWh που προσφέρεται για τις πλουσιότερες σειρές εξοπλισμού, η αυτονομία αυξάνεται στα 440 χλμ. για το smart #1 και στα 455 χλμ. στο smart #3 (WLTP). Σύμφωνα με τη μάρκα, η μπαταρία φορτίζει με εναλλασσόμενο ρεύμα AC από 10-80 % με 22 kW σε 3 ώρες, ενώ με την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση DC, αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
CITROEN GAMA