• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα επόμενα χρόνια τα περισσότερα mini μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά.

Τέλος τα μίνι που ξέρατε

Διαβάστηκε από 2041 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/4/2019
 

Τα πρόστιμα ρύπων της ΕΕ βάζουν τέλος στα μίνι μοντέλα. Τουλάχιστον όπως τα ξέραμε μέχρι τώρα. Τι αλλάζει;

Ξέρετε τι πρόστιμο θα πληρώνει το VW up! από το 2021 και μετά, επειδή εκπέμπει μόλις 7 γρ. CΟ2 /χλμ. παραπάνω, από το όριο που έχει ορίσει Ε.Ε.; 665 ευρώ. Ή το Toyota Yaris 1,5 VVT-i με εκπομπές ρύπων 115 γρ./χλμ.; 1.900 ευρώ. Και ας μην μιλήσουμε για μεγαλύτερα αυτοκίνητα, που δεν είναι «αυτοκινητάκια» πόλης με χαμηλούς ρύπους. Το Nissan Qashqai 1,33 για παράδειγμα με τα 121 γρ./χλμ. θα «πληρώνει» πρόστιμο 2.470 ευρώ!
 
Τι είναι όμως αυτό το πρόστιμο, θα αναρωτηθείτε. «Θα πρέπει να το πληρώσω εγώ;», σκέφτεστε. Ας σας καθησυχάσουμε… Όχι. Aμεσα τουλάχιστον.

Θα πρέπει, όμως, να το πληρώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και πρόκειται για ένα πρόστιμο της Ε.Ε. που λέει πως για κάθε ένα γραμμάριο CO2 που θα εκπέμπει ένα όχημα πάνω από το όριο των 95 γρ./χλμ., θα πέφτει πέλεκυς 95 ευρώ. Aρα: εκπέμπει 96 γραμμάρια; 95 ευρώ η ταρίφα. Εκπέμπει 97 γρ.; 190 ευρώ. 98 γρ.; 285 ευρώ και ου τω καθεξής.
 
Κάποιοι λένε ότι εξαιτίας αυτού ο χάρτης της αυτοκίνησης θα αλλάξει και πως θα κλάψουνε «μανούλες», ή διαφορετικά το κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες θα φτάσει τα 34 δις ευρώ!

Αυτές φυσικά κάνουν τα πάντα παρασκηνιακά για να γλιτώσουν ένα μέρος των προστίμων, όμως το αγγούρι έχει μπει. Και για να το φάνε χωρίς να ζοριστούν, αλλά να δροσιστούν, την έχουν έτοιμη τη λύση: Ηλεκτρικά και `Αγιος ο Θεός… Όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά μάλιστα.
 
Αρχικά λοιπόν οι κατασκευαστές θα ρίξουν το βάρος στα μίνι μοντέλα, γιατί αυτά δεν χρειάζονται μεγάλη αυτονομία, άρα λίγα kW μπαταριών αρκούν. Επίσης, τα μίνι, ως καθαρόαιμα οχήματα πόλης, θα μπορούν να μπαίνουν στα απαγορευμένα κέντρα των ευρωπαϊκών πόλεων, ενώ τέλος μην ξεχνάμε ότι τα μίνι θα μπορείς μελλοντικά να τα νοικιάσεις, όπως για παράδειγμα γίνεται με τα ηλεκτρικά πατίνια που το τελευταίο καιρό έχουν γεμίσει Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
 
Σταδιακά όλα τα μίνι μοντέλα θα γίνουν ηλεκτρικά. Ξεχάστε τους κινητήρες βενζίνης. Και για αυτό υπάρχει η απόδειξη: κανείς κατασκευαστής δεν τα εξελίσσει, αντίθετα περιμένει να έρθει η ώρα του ηλεκτρισμού. Και όταν πια γίνει αυτό, θα πάρουν σειρά οι επόμενες κατηγορίες.

Όλα μαζί δεν γίνεται, ίσως επειδή και τα ίδια τα εργοστάσια μπαταριών δεν έχουν το απόθεμα ή δεν μπορούν να ανταποκριθούν.
 
Το σίγουρο όμως είναι πως τα μίνι θα αλλάξουν. Πως σας φαίνεται, λοιπόν, αυτή η εξέλιξη; Είστε έτοιμοι για μια κατηγορία, όπου όλες οι προτάσεις της θα είναι ηλεκτρικές; Σας αρέσει που τα μίνι θα είναι μόνο ηλεκτρικά σε 2-3 χρόνια ή όχι;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

5 λάθη που κάνουμε όταν οδηγούμε diesel

5 TIPS για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού

Είναι καθαρό το τιμόνι σου;

Δέρμα ή υφασμα;

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »