Η ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής μονής διόδου στην κυλινδροκεφαλή.

Ο μεταβλητός χρονισμός των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής.

Το κεντρικά τοποθετημένο μπεκ του άμεσου ψεκασμού.

Επιμέρους τεχνικά στοιχεία

38.293 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο κινητήρας παραμένει τυπικά υποτετράγωνος με διάμετρο 71,9 χιλιοστά διαδρομή 82 χιλιοστά, κλασικό σχέδιο πλέον για υπερπληρωμένους κινητήρες είτε μιλάμε για βενζίνη είτε για πετρέλαιο, που ευνοεί την ανάπτυξη ροπής αλλά και το θερμικό βαθμό απόδοσης. Επιπρόσθετα, η πολλαπλή εξαγωγής μονής διόδου είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή. Αυτή η τεχνοτροπία επιτρέπει μικρότερο μήκος σωληνώσεων και άρα λιγότερο turbo lag και ταχύτερη ανάπτυξη της ροπής, αλλά και μείωση για ανάγκη εμπλουτισμού του μείγματος λόγω επαρκούς ψύξης, κάτι που παραδοσιακά αποτελούσε την Αχίλλειο Πτέρνα των turbo μηχανών. Επίσης ο ψεκασμός είναι φυσικά άμεσος με το μπεκ να είναι κεντρικά τοποθετημένο στον κύλινδρο. Το κεντρικά τοποθετημένο μπεκ μειώνει και αυτό με τη σειρά του την κατανάλωση, γιατί μειώνεται σημαντικά η ποσότητα καυσίμου που προσκρούει στα τοιχώματα των κυλίνδρων και έτσι υπάρχει η καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της βενζίνης.

Τέλος, παραμένει ο μεταβλητός χρονισμός των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής, κάτι που επιτρέπει το φαινόμενο «σάρωσης» των κυλίνδρων μέσω του overlapping (ταυτόχρονο άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής) με αποτέλεσμα την καλύτερη εκκένωση των κυλίνδρων από τα αέρια κατά την εξαγωγή, ενώ ο μεταβλητός χρονισμός επιδρά επίσης θετικά στην συμπεριφορά του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών. Στις χαμηλές βοηθά στην καλύτερη απόκριση ρυθμίζοντας καταλλήλως την αναπνοή και στις υψηλές ευνοεί την υψηλή απόδοση.

Ο νέος κινητήρας τοποθετείται στο νέο Focus ενώ αναμένεται να βρει τον δρόμο του και σε άλλα μοντέλα της Ford.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto