• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;

Διαβάστηκε από 2956 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/10/2019
 

Η ηλεκτροκίνηση δεν θα μας έρθει φθηνά. Αν όμως το κόστος μιας μετατροπής είναι χαμηλότερο, θα αρχίσουμε να αλλάζουμε τα μοτέρ με ηλεκτροκινητήρες για να πετύχουμε μηδέν κατανάλωση και ρύπους; Εσείς θα το κάνατε;

Η ιδέα της μετατροπής σε ηλεκτροκίνητο δεν είναι καινούργια. Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα παραγωγής ήταν βασικά μετατροπές των συμβατικών μοντέλων. Ακόμη και σήμερα, τα μοντέλα που πωλούνται και ως συμβατικά και ως ηλεκτρικά, βασικά είναι μετατροπές.

Αυτό γιατί ένα ηλεκτρικό μοντέλο πρέπει να είναι σχεδιασμένο από το μηδέν. Ώστε οι μπαταρίες να απλώσουν στο πάτωμα, να είναι χαμηλά και μοιρασμένες, και το υπόλοιπο αυτοκίνητο να εκμεταλλευτεί όλα τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης: τη δυνατότητα ουσιαστικά για ότι μεταξόνιο θες, κινητήρες σε όποιον άξονα ή τροχό θες, μεγαλύτερους χώρους με μικρότερες διαστάσεις, και πολλά άλλα.

Όμως το κόστος της μετατροπής είναι μικρότερο. Εντάξει, χάνεις λίγο πορτ μαγκάζ αφού οι μπαταρίες πιάνουν χώρο, και συνεχίζεις με αεροδυναμική και τριβές που μειώνουν την αυτοδυναμία. Όμως το σύστημα λειτουργεί, και οι πωλήσεις ηλεκτρικών εκδόσεων συμβατικών μοντέλων θα είναι η βάση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, αφού ο κόσμος τα ξέρει τα μοντέλα αυτά και τα αγαπάει.

Αυτή η ιδέα τώρα φαίνεται πως περνάει και στη μετατροπή. Πως κάνεις το αμάξι σου υγραέριο; Έτσι μπορεί να το κάνεις και ηλεκτρικό. Σαφώς η μετατροπή είναι εκτενέστερη, αφού αλλάζει όλος ο κινητήρας και το κιβώτιο, όμως τα οφέλη είναι όπως είπαμε πολλά.

Ήδη η VW έχει ξεκινήσει την ιδέα στα κλασσικά της μοντέλα, προσφέροντας ένα κιτ μετατροπής για τον πρώτο, πισωκίνητο και πισωμήχανο σκαραβαίο. Αυτή η ιδέα έχει όμως και άλλες προεκτάσεις. Μπορεί να μην αξίζει να μετατρέψεις ένα Corolla του 1997, όμως αν είναι του 1974, τότε μία τέτοια μετατροπή το βάζει στα πράγματα ως νέο-κλασσικό.

Η μετατροπή σε ηλεκτρικό είναι βέβαιο ότι θα πάρει μερίδιο της αγοράς. Τόσο στο κλασσικό με ηλεκτροκινητήρα, όσο και σε πιο μαζικά μοντέλα, όπως έγινε και με το υγραέριο. Τα δημοφιλή πρώτα, ώστε τα νούμερα της αγοράς να ρίξουν το κόστος.

Εσείς όμως θα το κάνατε; Να κρατήσετε το παλιό σας αυτοκίνητο και να το μετατρέψετε σε ηλεκτρικό για να γλιτώσετε κόστος χρήσης; Θα μπαίνατε στον πειρασμό; Θα άξιζε τον κόπο; Και αν όχι, τότε ποιό κλασσικό θα άξιζε να μετατρέψετε για να κρατήσετε;

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »