Το πήρες με θερμαινόμενα, αλλά θα πληρώνεις συνδρομή για να δουλεύουν

Το πήρες με θερμαινόμενα, αλλά θα πληρώνεις συνδρομή για να δουλεύουν

3.991 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2022)

Γιατί πέφτει κράξιμο στην BMW για τη χρέωση με το μήνα στα θερμαινόμενα καθίσματα; Έξυπνο ή... παράλογο;

Συνδρομή για να δουλεύουν τα θερμαινόμενα καθίσματα. Πάμε καλά;

Αγόρασες καινούργιο αυτοκίνητο. ΟΚ. Το φόρτωσες με έξτρα εξοπλισμό. Τέλεια. Το πήρες από την έκθεση και έκανες την πρώτη βόλτα. Καταπληκτικά. Μόνο που όσο και να προσπαθείς, τα θερμαινόμενα καθίσματα δεν ανάβουν. Γιατί;
 
Και δεν είναι μόνο τα θερμαινόμενα. Η BMW παρέχει κάποια εξτρά ως υπηρεσία εδώ και καιρό σε αρκετές αγορές της Ευρώπης, όμως με τα θερμαινόμενα καθίσματα, το πράγμα φαίνεται πως ξώκοιλε.
 
Αυτό που κάνει η BMW είναι να εξοπλίζει τα αυτοκίνητά της με όλα τα συστήματα που χρειάζονται για να λειτουργήσουν, όμως βάζει ένα λουκέτο σε επίπεδο λογισμικού, ώστε να μην λειτουργούν. Για να τα ενεργοποιήσεις πρέπει να πληρώσεις. Όχι μία φορά. Αλλά με το μήνα.
 
Για τα θερμαινόμενα καθίσματα, για παράδειγμα, θέλει δέκα λίρες το μήνα στην Βρετανική αγορά, περίπου 12 ευρώ. Δηλαδή αν κρατήσεις το αυτοκίνητό σου 4 χρόνια, θα σου στοιχίσουν 580 ευρώ επιπλέον.
 
Φυσικά 580 ευρώ είναι περίπου και το ποσό που η BMW χρεώνει αν τα θες από την αρχή, και η λογική της μάρκας είναι πως με τον τρόπο αυτό, δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις μπροστά όλον τον εξοπλισμό, και όποτε θες αργότερα να τον ενεργοποιήσεις.
 
Όπως αυτό έχει δύο λογικά προβλήματα. Από τη μία, τι ακριβώς χρεώνει μετά η BMW όταν έχεις ήδη πάρει στα χέρια σου ένα αυτοκίνητο με όλα τα συστήματα για τη λειτουργία των θερμαινόμενων καθισμάτων. Αν το σκεφτείς, πληρώνεις 12 ευρώ το μήνα, για να σε αφήνει να τα ανάψεις. Και το δεύτερο είναι πως όταν όλα τα αυτοκίνητα έχουν πλέον όλον τον εξοπλισμό, ο οποίος όμως ενεργοποιείται ως συνδρομή, αν θες, αργότερα, κάποιος πρέπει να τον πληρώσει. Οι συνδρομές δεν είναι σίγουρο πως θα καλύψουν τέτοιο έξοδο, ενώ και το ζήτημα της σπατάλης (με κόστος και για το περιβάλλον, και για τους αγοραστές) είναι πολύ έντονο.
 
Οπότε το κράξιμο πέφτει σύννεφο, όμως η BMW προς το παρόν επιμένει πως αυτή είναι η καλύτερη επιλογή. Σίγουρα για την ίδια, αφού οι συνδρομές φέρνουν σταθερό εισόδημα, ενώ κρατούν και τους αγοραστές συνδεδεμένους με τις μάρκες και τις αντιπροσωπείες μετά την αγορά.
 
Είμαστε όμως σοβαροί; Να έχει το αυτοκίνητο τον εξοπλισμό, και να πρέπει να πληρώσεις με το μήνα για να σε αφήσουν να τον ανάψεις; Τι λες; Είναι σωστό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
AYGO
FIESTA