Η εμπορική διάθεση του νέου Ford Focus ξεκινά στη χώρα μας με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές και τις εκδόσεις στις οποίες θα το προσφέρει.
Λίγες μέρες μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο Ford Focus έρχεται η επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας για την έναρξη της εμπορικής πορείας του μοντέλου στη χώρα μας. Το νέο Focus θα διατίθεται στην εγχώρια αγορά με τον 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα της Ford απόδοσης 125 ίππων και τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. της ίδιας «οικογένειας» κινητήρων απόδοσης 150 ή 182 ίππων, ενώ στα ντίζελ η παλέτα απαρτίζεται από τον νέο 1.500άρη EcoBlue κινητήρα σε δύο version με 95 και 120 άλογα αντίστοιχα. Για τη μετάδοση της κίνησης η Ford επιστρατεύει είτε με το γνώριμο, αλλά αναβαθμισμένο για να προσφέρει χαμηλότερο βάρος και λιγότερες τριβές 6άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας, είτε το καινούργιο 8άρι αυτόματο σασμάν.
Το παζλ των επιλογών, όσον αφορά στις προσφερόμενες εκδόσεις, ολοκληρώνεται με 6 επιλογές που αναλύονται στις Trend, Business, Titanium, ST-Line, Vignale και Active. Σημειώνεται μάλιστα πως το μικρομεσαίο της μάρκας θα διατεθεί σε δύο στυλ αμαξώματος 5θυρο και wagon.
Περνώντας στο πεδίο των τιμών το νέο Focus ξεκινά από τις 17.894 ευρώ στην έκδοση Trend με τον 1.0 EcoBoost 125 PS, με τη βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση να τιμάται από 19.901 ευρώ. Παρακάτω θα βρείτε τον αναλυτικό πίνακα με τις τιμές του μοντέλου ανά έκδοση.
Έκδοση
Αμάξωμα
Κινητήρας
Κιβώτιο Ταχυτήτων
CO2
Τιμή (ευρώ)
Trend
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
6-τάχυτο μηχανικό
108
17.894
Trend
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
8-τάχυτο αυτόματο
126
20.232
Trend
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 95PS
6-τάχυτο μηχανικό
92
19.901
Trend
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
94
20.927
Trend
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
111
24.223
BUSINESS
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
6-τάχυτο μηχανικό
108
18.921
BUSINESS
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
8-τάχυτο αυτόματο
126
20.589
BUSINESS
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
121
20.397
BUSINESS
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
133
21.446
BUSINESS
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
94
22.081
BUSINESS
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
111
24.774
TITANIUM
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
6-τάχυτο μηχανικό
108
19.673
TITANIUM
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
8-τάχυτο αυτόματο
126
21.519
TITANIUM
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
121
21.154
TITANIUM
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
133
24.396
TITANIUM
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
94
22.360
TITANIUM
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
111
25.453
ST-LINE
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
6-τάχυτο μηχανικό
111
19.832
ST-LINE
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
8-τάχυτο αυτόματο
128
21.320
ST-LINE
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
123
21.154
ST-LINE
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
136
24.396
ST-LINE
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 182PS
6-τάχυτο μηχανικό
124
22.249
ST-LINE
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
97
22.354
ST-LINE
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
113
25.488
VIGNALE
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
6-τάχυτο μηχανικό
111
25.766
VIGNALE
5Θ
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
8-τάχυτο αυτόματο
128
26.188
VIGNALE
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
123
25.798
VIGNALE
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
136
31.176
VIGNALE
5Θ
1.5L βενζίνη EcoBoost, 182PS
6-τάχυτο μηχανικό
124
27.179
VIGNALE
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
97
26.721
VIGNALE
5Θ
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
113
32.221
Trend
WAGON
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
6-τάχυτο μηχανικό
108
19.566
Trend
WAGON
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
8-τάχυτο αυτόματο
130
21.411
Trend
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 95PS
6-τάχυτο μηχανικό
97
20.806
BUSINESS
WAGON
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
6-τάχυτο μηχανικό
108
20.093
BUSINESS
WAGON
1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS
8-τάχυτο αυτόματο
130
21.941
BUSINESS
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
125
21.324
BUSINESS
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
134
24.847
BUSINESS
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
98
24.066
BUSINESS
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
117
26.025
TITANIUM
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
125
22.333
TITANIUM
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
134
25.654
TITANIUM
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
98
24.860
TITANIUM
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
117
26.823
ST-LINE
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
127
22.532
ST-LINE
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
136
25.724
ST-LINE
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 182PS
6-τάχυτο μηχανικό
127
25.477
ST-LINE
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
101
25.213
ST-LINE
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
120
26.977
VIGNALE
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
6-τάχυτο μηχανικό
127
30.557
VIGNALE
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS
8-τάχυτο αυτόματο
136
32.512
VIGNALE
WAGON
1.5L βενζίνη EcoBoost, 182PS
6-τάχυτο μηχανικό
127
32.098
VIGNALE
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
6-τάχυτο μηχανικό
101
31.611
VIGNALE
WAGON
1.5L πετρέλαιο, 120PS
8-τάχυτο αυτόματο
120
33.535
Στάνταρ εξοπλισμός ανά έκδοση
Έκδοση Trend:
Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA)
Προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα (LDW)
Έξυπνη υποβοήθηση περιορισμού της ταχύτητας
Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα (Collision Mitigation System) με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών
Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC)
6 αερόσακοι: οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός καθισμάτων και οροφής
Υποβοήθηση φρεναρίσματος μετά από πρόσκρουση
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA)
Aισθητήρες ανίχνευσης πίεσης ελαστικών (TPMS)
Ηλεκτρικά θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος
Φώτα ημέρας LED
Αυτόματοι προβολείς
Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαμπτήρες στροφής
Ζάντες ελαφρού κράματος 16"
Ράγες οροφής με μεταλλικό φινίρισμα (στο station wagon)
Επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης (SDM)
Air Condition
Ηλεκτρικό χειρόφρενο στάθμευσης (EPB)
Δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινη λαβή μοχλού ταχυτήτων
Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
Ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5", Σύστημα Ford SYNC 3 με Bluetooth με φωνητικό έλεγχο και Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, AppLink, θύρες USB, 6 ηχεία
Ηλεκτρικές κλειδαριές στις πόρτες με τηλεχειρισμό
Σύστημα My Key Gen 2+ με 2ο τηλεχειριστήριο με πτυσσόμενο κλειδί
Εμπρός, σπορ καθίσματα με επένδυση από ύφασμα με υπερυψωμένα πλαϊνά για καλύτερη στήριξη
Κάθισμα οδηγού με 4 χειροκίνητες ρυθμίσεις
Στήριξη της μέσης στο κάθισμα του οδηγού
Κεντρικό προσκέφαλο πίσω
Έκδοση Business (επιπλέον της Trend):
Οθόνη αφής 8" με Σύστημα Πλοήγησης
Cruise control με σύστημα περιορισμού της ταχύτητας
Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
Έκδοση ST-Line:
Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA)
Προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα (LDW)
Έξυπνη υποβοήθηση περιορισμού της ταχύτητας
Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα (Collision Mitigation System) με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών
Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC)
6 αερόσακοι: οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός καθισμάτων και οροφής
Υποβοήθηση φρεναρίσματος μετά από πρόσκρουση
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA)
Αισθητήρες ανίχνευσης πίεσης ελαστικών (TPMS)
Σπορ ζάντες ελαφρού κράματος 17"
Σπορ προφυλακτήρες ST-Line εμπρός και πίσω
Ένθετα διακοσμητικά ST-Line σε πάνω και κάτω μάσκα
Διαχύτης ST-Line στον πίσω προφυλακτήρα με δύο απολήξεις εξάτμισης χρωμιωμένες
Πλαϊνά προστατευτικά μαρσπιέ ST-Line
Προβολείς ομίχλης LED με στατικούς λαμπτήρες στροφής
Πλαίσιο προβολέων σε μαύρο χρώμα
Μαύρες ράγες οροφής (στο station wagon)
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω
Μίνι ρεζέρβα
Ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 8", Σύστημα Πλοήγησης, Σύστημα Ford SYNC 3 με Bluetooth με φωνητικό έλεγχο και Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, AppLink, θύρες USB, 6 ηχεία
Air Condition
Κουμπί διακοπής/εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless Start) με 2 τηλεχειριστήρια
Καλύμματα μαρσπιέ εμπρός με το λογότυπο ST-Line
Δερμάτινο σπορ τιμόνι ST-Line 'flat bottom' με κόκκινη ραφή
Λαβή μοχλού ταχυτήτων ST-Line με φινίρισμα αλουμινίου (μηχανικό κιβώτιο)
Μαύρη επένδυση οροφής
Πεντάλ ελαφρού κράματος
Cruise control με σύστημα περιορισμού της ταχύτητας
Σπορ ανάρτηση
Εμπρός σπορ καθίσματα με επένδυση ST-Line με κόκκινη ραφή
Έκδοση Titanium:
Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA)
Προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα (LDW)
Έξυπνη υποβοήθηση περιορισμού της ταχύτητας
Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα (Collision Mitigation System) με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών
Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC)
6 αερόσακοι: οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός καθισμάτων και οροφής
Υποβοήθηση φρεναρίσματος μετά από πρόσκρουση
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA)
Αισθητήρες ανίχνευσης πίεσης ελαστικών (TPMS)
Ζάντες ελαφρού κράματος 16"
Μάσκα εμπρός με χρωμιωμένες μπάρες
Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαμπτήρες στροφής
Πλαίσιο προβολέων με φινίρισμα αλουμινίου
Πίσω φώτα LED
Ράγες οροφής με μεταλλικό φινίρισμα (στο station wagon)
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω
Ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 8", Σύστημα Πλοήγησης, Σύστημα Ford SYNC 3 με Bluetooth με φωνητικό έλεγχο και Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, AppLink, θύρες USB, 6 ηχεία
Σύστημα κλειδώματος/ξεκλειδώματος χωρίς κλειδί και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless Entry/Start)
Καλύμματα μαρσπιέ εμπρός με το λογότυπο Ford
Δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινη λαβή μοχλού ταχυτήτων
Cruise control με σύστημα περιορισμού της ταχύτητας
Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού (DEATC)
Ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός LED
Φωτισμός στα πόδια οδηγού και συνοδηγού
Αισθητήρες βροχής και φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης\
Εμπρός, επένδυση από ύφασμα Titanium με υπερυψωμένα πλαϊνά
Κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση πάνω/κάτω
Στήριξη της μέσης στο κάθισμα του συνοδηγού
Έκδοση Vignale:
Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA)
Προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα (LDW)
Έξυπνη υποβοήθηση περιορισμού της ταχύτητας
Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα (Collision Mitigation System) με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών
Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC)
6 αερόσακοι: οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός καθισμάτων και οροφής
Υποβοήθηση φρεναρίσματος μετά από πρόσκρουση
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA)
Αισθητήρες ανίχνευσης πίεσης ελαστικών (TPMS)
Ζάντες ελαφρού κράματος 17" Vignale
Σταθεροί προβολείς LED και φώτα ημέρας LED
Προβολείς ομίχλης LED με στατικούς λαμπτήρες στροφής
Ιδιαίτεροι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω Vignale
Ιδιαίτερη εμπρός μάσκα Vignale
Πλαϊνά προστατευτικά Vignale
Αψίδες τροχών Vignale
Πλαίσιο προβολέων με φινίρισμα αλουμινίου
Χρωμιωμένες λωρίδες στις πόρτες
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
Σύστημα Active Park Assist – Αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος με εμπρός-πίσω αισθητήρες
Απόληξη εξάτμισης Vignale με ενσωματωμένο πλαίσιο
Ιδιαίτερο σήμα Vignale στην πίσω πόρτα
Ράγες οροφής με μεταλλικό φινίρισμα (station wagon)
Ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 8", Σύστημα Πλοήγησης, Σύστημα Ford SYNC 3 με Bluetooth με φωνητικό έλεγχο και Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, AppLink, θύρες USB, 6 ηχεία
Εμπρός οθόνη προβολής πληροφοριών (Head Up Display)
Cruise control με σύστημα περιορισμού της ταχύτητας
Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού (DEATC)
Δερμάτινα υποβραχιόνια θυρών εμπρός
Δερμάτινο υποβραχιόνιο στην κεντρική κονσόλα
Επένδυση ταμπλό από βινύλιο
Δερμάτινο τιμόνι Vignale
Καλύμματα μαρσπιέ εμπρός με το λογότυπο Vignale
Ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός LED με επιλογή χρωματισμού
Δερμάτινα καθίσματα Vignale
Εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα
Κάθισμα οδηγού με 4 ηλεκτρικές ρυθμίσεις
Στήριξη της μέσης στο κάθισμα του οδηγού με ηλεκτρική ρύθμιση
Κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση πάνω/κάτω
Στήριξη της μέσης στο κάθισμα του συνοδηγού
Πίσω πλάτη καθισμάτων διαιρούμενη 60:40 με διαμπερή θυρίδα (για τοποθέτηση σκι)
200000€ για τρικύλινδρο τούρμπο μοτέρ είναι υπερβολικό νούμερο, όταν η απερχόμενη έκδοση του focus1.5 150 ps και τετρακύλινδρο στην έκδοση bussiness κόστιζε περίπου 18500 €!ΥΓ Πότε δεν αγοράζεις καινούργιο μοντέλο, πάντα μετά από facelift ,οι λόγοι πολλοί ΥΓ2 ακόμα περιμένω να δω τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλιδρων τούρμπο! !!!! ΥΓ3Οι εταιρείες να πάψουν να μας πουλάνε καθρεφτάκια λες και είμαστε Ινδιάνοι, όταν μειώνουν τους κυλίνδρους άρα και το κόστος και γεμίζουν τα αυτοκίνητα με διαφορά gajet λες και αγοράζουμε tablet !έγχρωμες οθόνες, κάμερες κλπ κλπ.
:( Ξεκινά από τα 17984Ε... αρκετά πιο ακριβά από το προηγούμενο μοντέλο... ελπίζω σε τιμές τουλάχιστον -2000Ε ... ίσως με κάποιο εκπτωτικό πρόγραμμα προώθησης από την Ford Helas....
Νομίζω ότι μια χαρά είναι οι τιμές. Και ένα Κορεάτικο μικρομεσαίο 1000άρι turbo 18 παρά κοστίζει στη βασική έκδοση. Για το δε ST-line, με χαρά ανταλλάζω το clima για τη sport ανάρτηση και τα καθίσματα. Άσε που κατά τα άλλα δεν του λείπει τίποτα. Μέχρι ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικού καθρέπτες, φώτο χρωματικό καθρέπτη και ηχοσύστημα με εργοστασιακό Navi έχει μαζί με τον υπερπλήρη εξοπλισμό ασφαλείας που έχουν όλα.
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω έχει; άκου εκεί a/ c ρε πάνε καλά τοοοσα ηλεκτρονικά για ποιο λόγο για να ανεβαινεις Φιλολαου και να τρως στη μάπα την κίνηση της αρκούδας;
Από εξοπλισμό καλό το βλέπω. Έχει κάνει κανείς σας filtering να μας πει αν πας στην τουμπανιασμένη ST-Line (ποπο αυτό το μπλε των φωτογραφιών τα σπάει) τι θα σου λείψει σε σχέση με την Titanium? :-)
Υπερβολικά ακριβό το Focus, ιδιαίτερα το χιλιάρι. Καλός ο εξοπλισμός, αλλά δεν φθάνει μόνο αυτό, ούτε και η καλή οδηγική συμπεριφορά. Γιατί να μην διαλέξει λοιπόν κάποιος το νέο KIA CEED που διακρίνεται σχεδόν σε όλους τους τομείς αξιολόγησης, είναι σαφώς ποιοτικότερο, φθηνότερο ,με μεγαλύτερη εγγύηση και μάλλον πιο αξιόπιστο.
200000€ για τρικύλινδρο τούρμπο μοτέρ είναι υπερβολικό νούμερο, όταν η απερχόμενη έκδοση του focus1.5 150 ps και τετρακύλινδρο στην έκδοση bussiness κόστιζε περίπου 18500 €!ΥΓ Πότε δεν αγοράζεις καινούργιο μοντέλο, πάντα μετά από facelift ,οι λόγοι πολλοί ΥΓ2 ακόμα περιμένω να δω τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλιδρων τούρμπο! !!!! ΥΓ3Οι εταιρείες να πάψουν να μας πουλάνε καθρεφτάκια λες και είμαστε Ινδιάνοι, όταν μειώνουν τους κυλίνδρους άρα και το κόστος και γεμίζουν τα αυτοκίνητα με διαφορά gajet λες και αγοράζουμε tablet !έγχρωμες οθόνες, κάμερες κλπ κλπ.
Με τέτοιες τιμές που έχει το φοκους εάν δεν προηγηθεί έκπτωση βλέπω i30/ceed/Leon να παίρνουν μεγάλο μερίδιο.
Καλά μόνο οι εκδόσεις vignale και titanium έχουν κλιματισμό; ήμαρτον ρε bro αποτυχία.
:( Ξεκινά από τα 17984Ε... αρκετά πιο ακριβά από το προηγούμενο μοντέλο... ελπίζω σε τιμές τουλάχιστον -2000Ε ... ίσως με κάποιο εκπτωτικό πρόγραμμα προώθησης από την Ford Helas....
20.000 ευρώ για ημιακαμπτο άξονα πίσω; Μας κοροϊδεύουν;
Εχουν πολυ γελιο εκει στην ford,,,τραγικες αρχικες τιμες,,,εντωμεταξυ business titanium ka st line diesel 120 εχουν ιδια τιμη,,,πως γινεται αυτο;;;;
Paidia ftei to forologiko systima Elladas.Sti Albania me 28000 euro perneis 2000 cc diesel titanium.Kai me prodiagrafes Germanias.
Νομίζω ότι μια χαρά είναι οι τιμές. Και ένα Κορεάτικο μικρομεσαίο 1000άρι turbo 18 παρά κοστίζει στη βασική έκδοση. Για το δε ST-line, με χαρά ανταλλάζω το clima για τη sport ανάρτηση και τα καθίσματα. Άσε που κατά τα άλλα δεν του λείπει τίποτα. Μέχρι ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικού καθρέπτες, φώτο χρωματικό καθρέπτη και ηχοσύστημα με εργοστασιακό Navi έχει μαζί με τον υπερπλήρη εξοπλισμό ασφαλείας που έχουν όλα.
Στην st line έρχεται με a/c και όχι κλιματισμό.!!! ..τραγικό. Μονόδρομος η titanium για μένα
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω έχει; άκου εκεί a/ c ρε πάνε καλά τοοοσα ηλεκτρονικά για ποιο λόγο για να ανεβαινεις Φιλολαου και να τρως στη μάπα την κίνηση της αρκούδας;
Από εξοπλισμό καλό το βλέπω. Έχει κάνει κανείς σας filtering να μας πει αν πας στην τουμπανιασμένη ST-Line (ποπο αυτό το μπλε των φωτογραφιών τα σπάει) τι θα σου λείψει σε σχέση με την Titanium? :-)
Υπερβολικά ακριβό το Focus, ιδιαίτερα το χιλιάρι. Καλός ο εξοπλισμός, αλλά δεν φθάνει μόνο αυτό, ούτε και η καλή οδηγική συμπεριφορά. Γιατί να μην διαλέξει λοιπόν κάποιος το νέο KIA CEED που διακρίνεται σχεδόν σε όλους τους τομείς αξιολόγησης, είναι σαφώς ποιοτικότερο, φθηνότερο ,με μεγαλύτερη εγγύηση και μάλλον πιο αξιόπιστο.