Το Toyota Crown Sport γίνεται Plug-In Hybrid με αυτονομία 1.200 χλμ.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota Crown Sport γίνεται Plug-In Hybrid με αυτονομία 1.200 χλμ.

16.434 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2023)

- Βελτιωμένη και ακριβότερη η νέα plug-in έκδοση, διατίθεται από 48.245 ευρώ
- Ηλεκτρική αυτονομία 90 χλμ. και συνδυαστική πάνω από 1.200 χλμ.
- Σπορτίφ εμφάνιση με τροχούς 21 ιντσών, μαύρα σπορ τύπου καθίσματα και κόκκινες ζώνες ασφαλείας
- Εξωτερική τροφοδοσία 1,5 kW που μπορεί να παρέχει μέχρι και ενεργειακή αυτονομία ενός μέσου νοικοκυριού

Βελτιωμένη και ακριβότερη η νέα plug-in έκδοση, διατίθεται από 48.245 ευρώ

Η Toyota παρουσίασε επίσημα το Crown Sport plug-in υβριδικό (PHEV) στην Ιαπωνία, το οποίο έρχεται να προστεθεί στη γκάμα δίπλα στην υβριδική έκδοση που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους. Το υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου είναι 306 άλογα, ήτοι 71 ίππους περισσότερους συγκριτικά με τους 234 του φουλ υβριδικού.

Ηλεκτρική αυτονομία 90 χλμ. και συνδυαστική πάνω από 1.200 χλμ.

Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, αναμενόμενα θα υπερέχει όσον αφορά την απόδοση του. Η ιαπωνική εταιρία υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 90 χιλιομέτρων, ενώ με γεμάτο το ρεζερβουάρ βενζίνης, χωρητικότητας 55 λίτρων και πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία, η Toyota ισχυρίζεται πως το Crown Sport μπορεί να διανύσει περισσότερα από 1.200 χλμ. Όσον αφορά την φόρτιση του οχήματος, μια πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα αναμένεται να διαρκεί περί τις 5,5 ώρες, ενώ στην περίπτωση φόρτισης σε wallbox θα χρειάζεται μόλις 38 λεπτά για να φτάσει η μπαταρία στο 80%.

Σπορτίφ εμφάνιση με τροχούς 21 ιντσών, μαύρα σπορ τύπου καθίσματα και κόκκινες ζώνες ασφαλείας

Η ιαπωνική εταιρεία διαφημίζει τον σπορτίφ χαρακτήρα του υβριδικού SUV, ο οποίος τονίζεται περαιτέρω σε αυτή την έκδοση. Το Toyota Crown Sport PHEV διακρίνεται από τη διαφορετική σχεδίαση των τροχών 21 ιντσών με ζάντες αλουμινίου και κόκκινες δαγκάνες φρένων. Η εσωτερική επένδυση κατακλύζεται από μαύρο και κόκκινο συνδυασμό χρωμάτων, με τα καθίσματα σπορ τύπου και τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας να ενισχύουν την σπορτίφ αίσθηση που αφήνει σε οδηγό και επιβάτες το νέο SUV της Toyota. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Toyota πρόσθεσαν στηρίγματα στο πάτωμα για καλύτερη ακαμψία και βελτίωσαν τη ρύθμιση των αμορτισέρ στο σύστημα προσαρμοζόμενης ανάρτησης.

Εξωτερική τροφοδοσία 1,5 kW που μπορεί να παρέχει μέχρι και ενεργειακή αυτονομία ενός μέσου νοικοκυριού

Ένα πρακτικό χαρακτηριστικό της νέας έκδοσης του SUV είναι η λειτουργία «Vehicle to Home», δηλαδή η δυνατότητα που δίνεται με ένα εξάρτημα να μετατραπεί η υποδοχή φόρτισης σε πρίζα, έτσι ώστε να παρέχει ρεύμα 1.500 Watt για να τροφοδοτούνται αξεσουάρ και συσκευές ή ακόμα και ένα ολόκληρο νοικοκυριό κατά τη διάρκεια διακοπής ρεύματος. Με πλήρη φόρτιση μπαταρίας και γεμάτο ρεζερβουάρ, αυτό το σύστημα υπόσχεται να παρέχει ενεργειακή αυτονομία για σχεδόν 6,5 ημέρες χρήσης  σε ένα μέσο νοικοκυριό. Επιπλέον μέσω της λειτουργίας «My Room Mode», θα επιτρέπεται στους επιβάτες  να απολαμβάνουν τη χρήση του κλιματιστικού και του ηχοσυστήματος στην καμπίνα κατά τη διάρκεια της φόρτισης του SUV.
Κλείνοντας, σε ό,τι αφορά το κόστος απόκτησης του νέου Crown Sport Plug-in Hybrid, στην ιαπωνική αγορά πωλείται για 7,65 εκατομμύρια γιεν (48.245 ευρώ), καθιστώντας την σημαντικά πιο ακριβή από την υβριδική που κοστίζει 5,9 εκατομμύρια γιεν (37.208 ευρώ). Ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες για πιθανή κυκλοφορία του συγκεκριμένου μοντέλου στην Ευρώπη.

DEH PASXA
skoda