• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο XC90 έκανε ποδαρικό με το δεξί, καθώς η πορεία του ξεκινά με ανάκληση για πρόβλημα στους αερόσακους

Το Volvo XC90 ήρθε με ανάκληση!

11.080 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/6/2015

Ήρθε και στην Ελλάδα το 1ο «κινέζικο» Volvo λίγες μέρες μετά την ανάκλησή του για πρόβλημα στους αερόσακους.

 
Ήρθε στην Ελλάδα το XC90, το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζει η Geely Volvo μετά την εξαγορά της Volvo από την Ford. Υπενθυμίζουμε πως η κινεζική Geely αγόρασε την Volvo από την Ford το 2010 έναντι 1,8 δις δολαρίων και μέχρι σήμερα περιορίστηκε στο να πουλά μοντέλα σχεδιασμένα από την Ford πριν το 2010.

Το XC90 λοιπόν είναι το πρώτο μοντέλο που κατασκευάζεται από την Geely Volvo, το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε στο νέο R&D (το τμήμα που σχεδιάζει αυτοκίνητα) στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας και το οποίο είναι επανδρωμένο με Κινέζους και άλλους Ευρωπαίους μηχανικούς. 

Αυτό ιδρύθηκε το 2013, ονομάστηκε CEVT (China Euro Vehicle Technology, δηλαδή τεχνολογικό κέντρο για κινέζικα αυτοκίνητα για την Ευρώπη) και ανακοινώθηκε πως εκεί θα σχεδιάζονται μοντέλα που θα κυκλοφορούν τόσο σαν Volvo στην Ευρώπη, όσο και σαν Geely στην Κίνα.

Ως το πρώτο, λοιπόν, μοντέλο της νέας εποχής Volvo, λογικό είναι το XC90 να λαμβάνει όλα τα φώτα της δημοσιότητας και να ελπίζει μέχρι και στις δυνάμεις του Θωρ, του Θεού του Κεραυνού και της Αστραπής κατά την Σκανδιναβική μυθολογία, προκειμένου να κρυφτεί η Κινέζική του καταγωγή.

Όμως, τελικά, φαίνεται πως το μοντέλο ξεκινάει άσχημα την πορεία του, αφού αυτή ξεκινά με ανάκληση για πρόβλημα στους αερόσακους, όπως ανακοινώθηκε στις 27 Μαΐου (Διαβάστε περισσότερα εδώ). Που να οφείλεται αυτό;

Ένας λόγος ίσως να είναι η έλλειψη εμπειρίας των Κινέζων. Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το CEVT, δηλαδή το τεχνολογικό κέντρο για κινέζικα αυτοκίνητα για την Ευρώπη ιδρύθηκε πριν δύο χρόνια, χρόνος -όσο και αν φαίνεται παράξενο- λίγος.

Δεύτερη αιτία μπορεί να είναι η βιασύνη των Κινέζων να λανσάρουν. Όταν, πιο συγκεκριμένα, έχεις έναν στόλο από την Ford που αρχίζει να γερνά, τότε λειτουργείς υπό πίεση και το λάθος έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να προκύψει…

Και το τελευταίο, πιθανόν, να πηγάζει από μία νέα αντίληψη που φέρνει η Geely στην Ευρώπη. Ενώ, δηλαδή στο παρελθόν οι δοκιμές θα κρατούσαν μήνες και θα είχαν υψηλά στάνταρ (έως μηδενικού λάθους), σήμερα το ποσοστό μπορεί να είναι χαμηλότερο και μάλλον όχι αντάξιο της εταιρίας και του προηγούμενου κύρους της. Απόδειξη ότι λάθη βρέθηκαν σε κάποιες «αστοχίες» της και κατά τη διάρκεια επιδείξεων των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Μοιάζει, επομένως, οι Κινέζοι να μην ακολουθούν τα υψηλά στάνταρ που ορίζει η ευρωπαϊκή αγορά, τα οποία είναι πιο απαιτητικά από τα αμερικάνικα και… 100 φορές πιο απαιτητικά από αυτά της κινεζικής αγοράς.

Εσείς τι λέτε;
Αρκεί ένα νέο εντυπωσιακό SUV ή νομίζετε ότι χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια από την Geely για να σταθεί στην απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά;

 
  • petros

    Ωραία και που είναι το νέο? Κάθε μέρα ακούμε για χιλιάδες αυτοκίνητα που ανακαλώνται , από VW, Ford, Opel, Mercedes, BMW, Renault, Peugeot, Toyota. Εκεί δεν είναι κινέζοι οι μηχανικοί. Πέστε το ότι το XC90 θα διαλύσει τον γερμανικό ανταγωνισμό, αυτή είναι η αλήθεια. Εχουν βάλει τρίτη βάρδια στο εργοστάσιο για να προλαβαίνουν τις παραγγελίες, αυτά γιατί δεν τα λέτε?

      27
    • autotriti

      Απάντηση: Οι δοκιμές εξέλιξης εχουν τεράστιο κόστος και γίνονται ωστε, οταν τα μοντέλα αρχίσουν να πουλιούνται, να ειναι ετοιμα. Εδω το XC90 ανακλήθηκε με το ΄καλημέρα. Μήπως επρεπε να κρατήσουν παραπάνω οι δοκιμές εξέλιξης του, πριν αρχισει να πουλιέται στην Ευρώπη? Οσον αφορά την υποτιθέμενη μεγάλη ζήτηση του και την τρίτη βάρδια, δεν υπάρχει προς το παρόν τέτοια πληροφορία.

        5
  • NickD

    Για τους ελαττωματικούς αερόσακους δεν φταίει η Volvo αλλά η εταιρεία κατασκευής τους. Ξέχασα, πέρι αξιοπιστίας δικαιούνται να ομιλούν μόνο οι ιδιοκτήτες IX του VW group με την τιτανομεγιστοτεράστια διετή εγγύηση … Τα υπόλοιπα «πρόβατα» θα αγοράζουμε kia, Toyota, ford μέχρι και ζημιάρικα γαλλικά τα οποία έρχονται πλέον με τουλάχιστον 5 χρόνια εγγύηση. Φριτέζα αγόρασα τις προάλλες με 3τη εγγύηση ! Σοβαρευτείτε αγαπητοί μου

      27
  • loukia

    Κύριε nolian το άρθρο, κείμενο είναι γραμμένο από κάποιον που θέλει να μας πει κάτι ,πρέπει να προσπαθήσετε για να καταλάβετε προσωπικά εσείς το τι θέλει να πει μέσα από τα "ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑ".

      22
    • autotriti

      Απάντηση: Το αρθρο εστιάζει στην προσπάθεια της ελληνικής Volvo να παραπλανήσει το κοινό, παρουσιάζοντας ενα κινέζικο SUV, σαν σουηδικό, καθώς και στην ανάκληση του, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, κάτι που δείχνει οτι δεν εχουν ολοκληρωθει οι δοκιμές εξέλιξης του.

        3
  • loukia

    Αγαπητό autotriti, σας ευχαριστώ για την απάντηση σας...Ο κύριος nolian προφανώς αναφέρθηκε στην πρώτη μου απάντηση και στο άρθρο το οποίο έβαλα από κάποιον άλλο αρθρογράφο, και εγώ προσωπικά για αυτό του απάντησα, όχι για το πολύ καλό δικός σας άρθρο το οποίο είναι κατατοπιστικότατο. Και πάλι σας ευχαριστώ.

      23
  • Mek Paris

    Λέμε ότι κάνετε επιλεκτική δημοσιογραφία(;) και χωρίς να την ψάχνετε... κράζετε. Μήπως να ψαχθείτε και εσείς για την αξιοπιστία σας; Δεν είναι ντροπή η ανάκληση. Δοκιμάστε...

      12
  • STI

    Agorasa to proto mou Volvo "S40 1.8" prin poulisw ena BMW E36 328i ekana 175.000 km me ola ta service pliromena apo tin antiproso. k me monadikes vlaves 2 lampes meseas skalas. Simera exw ena xc90 3.2 k otan to poulisw tha ksanaparw Volvo. Einai mia etaireia i opoia sevete ton pelati k oti einai pio polytimo se auton "i zwi tou"

      23
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΛΟΥΚΙΑΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΕΙΔΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ Ή ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΤΟΓΙΟΝΤΑ Ο ΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΗ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2015, ΟΜΩΣ ΑΝ ΑΥΞΗΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟΝ Φ.Π.Α ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΚΕΝΑ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΗΝ ΑΕΠ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

      14
  • sportbilly

    ανάκληση ε;;; τι λέτε ρε παιδιά;;; σοβαρά;;; Όλοι σχεδόν οι αυτοκινητάδες έχουν ανακλήσεις κάθε 3 και λίγο για διάφορους λόγους... όσο για το ποιός/τι φταίει, μόνο οι κινέζοι δεν φταίνε. Το αμάξι έχει εξελιχθεί από Ευρωπαίους (και κινέζικα χρήματα)...

      14
  • elmariachi

    Είναι ένα πρόβλημα νεότητας. Τι να πούμε για την περίπτωση της Aston Martin όταν ανακάλεσε 17.590 αυτοκίνητα λόγω προβλήματος στο πεντάλ του γκαζιού; Ήταν η μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορίας της. Για το μέγεθος της δε αντιστοιχεί στο 75% των αυτοκινήτων που έχει διαθέσει συνολικά από το 2007.

      14
  • greg72

    ποσες δεκαδες χιλιαδες ελαττωματικους αεροσακους εβγαλε η takata ειπαμε? δεν νομιζω να μπηκαν μονο σε volvo.....

      10
  • Kostas 1967

    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον χαρακτηρισμό "κινέζικο". Η προέλευση των χρημάτων δεν νομίζω πως προσδιορίζει και τον τόπο κατασκευής. Μήπως παρεπιπτοντως θα μπορούσατε να μας πληροφορησετε πού κατασκευαζονται τα περισσότερα από τα μοντέλα του γερμανικού κολοσσου VW; Η μήπως έχετε διαθέσιμα στοιχεία σχετικά με την αξιοπιστία των εν λόγω μοντέλων; Αν πράγματι έχετε, μάλλον θα απογοητευθειτε από τα αποτελέσματα των πιο καθημερινων από αυτά και όχι βέβαια από τα ακριβά μοντέλα του ομίλου. Σε κάθε περίπτωση, ο αναγνώστης ζητά αντικειμενικη ενημέρωση και όχι κατευθυνομενη με βάση τις επιταγές του εκάστοτε εργοδότη. Έτσι κερδίζετε ο χαρακτηρισμός του αξιόπιστου και δημιουργούνται οι συνθήκες για μακροζωια επαγγελματική. Εκτός και το αδολα εσφαλένο κριτήριο, οδηγεί σε λανθασμένες κρίσεις και συμπεράσματα, με ανάλογα αποτελέσματα... Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

      9
  • sportbilly

    και κάτι ακόμα πριν 3-4 χρόνια είχα ένα Wrangler (3.8 βενζίνη). οτι πιο αμερικάνικο. Μετά από περίπου 3 χρόνια στα χέρια μου, μου ήρθε σήμα για ανάκληση και έλεγχο σε ηλεκτρικά κυκλώματα. μην τρελαθουμε κιόλας. Κάνετε την τρίχα τριχιά...

      8
  • ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΤΗ VOLVO ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΠΑΘΕΙΑ!!!!

      7
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Η VOLVO ΚΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΓΚΕΤΕΜΠΟΡΓΚ ΤΗΣ ΣΟΥΗΔΙΑΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΣΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΟΥΗΔΙΑΣ. ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ (ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΝΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ). ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ) ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΚΥΡΙΩΣ. ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΗΣ MERCEDES E-CLASS ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 60.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ MADE IN THAILAND. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ VOLVO ΑΠ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.

      7
  • Monkey Μπίζνες

    Συμφωνώ μαζί σου ASD. Ωστόσο δεν μπορώ να παραβλέψω το γεγονός ότι απ'όσο ξέρω δεν έχω ακούσει ποτέ ανάκληση σε Hyundai , Kia και άλλες "καθημερινές" μάρκες, αν μπορώ να τις πώ έτσι. Κάτι βρωμάει εκεί ψηλά;

      6
  • cool

    Εχει πολλή ζέστη για να μαλώνουμε για τη Volvo .. ..δε θα αγόραζα ποτέ αλλά ως εκεί .....βλέπω αρκετά v40 στο δρόμο..... μη τα ισοπεδώνουμε όλα .......πάντως κάθε εταιρεία πρέπει να κατασκευάζει σύμφωνα με τις γενικες τεχνικές προδιαγραφές που ορίζει η εκάστοτε νομοθεσία ....Αν όντως έχει αντικατασταθεί όλο το τμήμα R&D τότε θα υπάρξουν διάφορα θεματάκια .....

      5
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΥ

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΛΙΓΟ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ! ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2015. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΙ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ! AUTOEXPRESS KAI AUTOCAR.UK ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ Χ5 ΚΑΙ AUDI Q7!! 4,5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑ 5 ΓΙΑ ΤΟ XC90 KAI MONO!!!4 GIA TO Q7. ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟ ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ...! ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΗ ΓΝΩΜΗ. ΣΕΒΑΣΤΗ!!! ΑΛΛΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ! *ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ VOLVO. ΕΧΩ ΕΝΑ DS4. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΓΡΑΦΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ BMW ΛΟΓΩ ΤΑΚΑΤΑ...

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Το αρθρο δεν ασχολειται με οσα λέτε. Εστιάζει στην προσπάθεια της ελληνικής Volvo να παραπλανήσει το κοινό, παρουσιάζοντας ενα κινέζικο SUV, σαν σουηδικό, καθώς και στην ανάκληση του, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, κάτι που δείχνει οτι δεν εχουν ολοκληρωθει οι δοκιμές εξέλιξης του.

       
  • Mixalis Lianos

    κάθε λίγο, κάποια αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακλήσεις για διαφόρους λόγους. Μικρούς ή μεγάλους. Αν ψάξει κανείς βρίσκει τα πάντα παραθέτω ενδεικτικά ανάκληση προς VW polo drivers για...αερόσακο! http://www.gocar.gr/news/feed/14143,Anaklhsh_Volkswagen_Polo_MY_2015.html ανάκληση προς Mercedes για πιθανή διαρροή λαδιού http://www.gocar.gr/news/feed/14337,Anaklhsh_Mercedes-Benz_2009-2014.html ανάκληση προς οδηγούς ΚΙΑ (είδες ο κορεάτης;;;) για ζώνες http://www.dealnews.gr/roi/item/107744-%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%9A%CE%99%CE%91-Sportage#.VX7GTxOqpBc επίσης να θυμίσω την τεράστια ανάκληση σε KIA & Hyundai το 2013 λόγω πιθανής βλάβης στα φρένα! http://www.iefimerida.gr/news/105000/%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%87%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CF%89%CE%BD-hyundai-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-kia αν δεν έχει προκύψει η βλάβη για την οποία ανακαλείται ένα όχημα, δεν είναι καθόλου ευχάριστο να τρέχεις στην αντιπροσωπεία για έλεγχο & επισκευή αλλά...shit happens ρε παιδιά που λένε και στη Γηραιά Αλβιώνα. Μακάρι να μπορούσαν να αποφευχθούν αλλά πάντα και παντού τέτοια θέματα θα υπάρχουν...

      4
  • teo

    Ετσι ειναι οταν αγοραζεις κινεζικο αυτοκινητο, παντως θα βελτιωθουν και αυτοι σε μερικα χρονια. Εως τοτε μακρια και αγαπημενοι, τα πειραματα αλλου οχι στην τσεπη μας

      4
  • aris

    Μήπως ΟΛΑ τα περιοδικά και site αυτοκινήτου το έχετε παρακάνει με το XC90; Μήπως να αντιληφθείτε επιτέλους ότι είναι ένα αυτοκίνητο των 60.000+ ευρώ και λίγο μας ενδιαφέρει πότε ήρθε, τι χρώματα έχει και αν το τασάκι φωτίζεται;

      3
  • xx

    Αγαπητή Λουκία, ή όποιος αν είστε, με όλα αυτά τα παράδοξα σημεία στίξης (πολλά θαυμαστικά, underscores κλπ) μας δυσκολεύετε τη ζωή, με δεδομένο το ότι είστε το σχόλιο στην κορυφή κάθε περίπτωσης.

      3
  • Γιώργος Μ

    Εγώ αυτό που βλέπω στο XC90 είναι ότι η σχεδίασή του του δίνει πιο "σοβαρή" όψη, που δεν νομίζω ότι ταιριάζει με την ευρωπαϊκή αισθητική. Όσο για το πρόβλημα με τους αερόσακκους, προφανώς οφείλεται σε επιλογή φθηνότερων υποκατασκευστών, και σε περικοπές σε ελέγχους και δαπάνες. Δεν είναι πρωτάκουστο, ούτε ότι δεν έχει συμβεί και στους καλύτερους, αλλά η συγκυρία είναι ύποπτη και προβληματίζει στο αν η κινέζικη διαχείριση θα μπορέσει να διατηρήσει το image της Volvo.

      3
  • ASD

    70.000 χιλαδες ευρω για αμαξι δεν θα εδινα...70.000 ευρω,αν τα ειχα βεβαια,θα τα εδινα σε κανα φτωχο.Με καμια ομως περιπτωση σε εταιρειες που βγαζουν δις.

      3
  • loukia

    Κυρία, κύριε xx, δεν κατάλαβα το τι είστε, τα παράδοξα αυτά σημεία στίξης που λέτε δεν είναι δικά μου, έχω μεταφέρει το άρθρο του συγγραφέα, αρθρογράφου όπως ήταν, δίχως να επέμβω εγώ πουθενά, οπότε τα παράπονα σας στον συγγραφέα, αρθρογράφο... Όσο για το ότι τα σχόλια μου είναι στην κορυφή, πιστεύω να μην είναι κάτι μεμπτό, κ.τ.λ. και να μην βγάζετε κάτι... Είναι και άλλοι που είναι πρώτοι στα σχόλια, οπότε ας περιοριστείτε μόνο σε εμένα...

      1
  • Δημήτρης

    Ο σχολιασμός σας ότι προσπαθεί η Volvo να παρουσιάσει ενα κινέζικο αυτοκίνητο για Σουηδικό είναι άκυρος. Μίας και ξέρω πολύ περισσότερο απ'οτι γνωρίζετε η Volvo κατασκευάζει τα περισσότερα τμήματα του αυτοκινήτου στην Σουηδία. Οι μελέτες γίνονται στην Σουηδία όπως και το RnD. Τους αερόσακους τους προμηθεύει άλλη εταιρεία. Το οτι κάνει ανάκληση πολύ καλα κάνει. Δείχνει και υπευθυνότητα. Υπάρχουν και άλλες εταιρείες όπως η VW που βγάζει αυτοκίνητα απο Βραζιλία, Μεξικό Ουγγαρία και όμως τα λέμε Γερμανικά. Γενικά βλέπω τελευταία οτι βγάζετε περίεργες απόψεις για διάφορα θέματα και καλό θα ήταν να κάνετε καλύτερη επεξεργασία πληροφοριών.

     
  • loukia

    Δεν θα σχολιάσω το άρθρο, θα σας βάλω όμως ένα κείμενο του Παναγιώτη Σπίνουλα, που δεν έχει σχέση λόγω επαγγέλματος με τον τεχνολογικό χώρο, οχήματος, κ.τ.λ. είναι μουσικοδιδάσκαλος και μαέστρος χορωδιών, ΟΜΩΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ και θέλω να μοιραστώ μαζί σας το άρθρο του... Οι μελλοθάνατοι πελάτες των ΤΟΥΟΤΑ & MERCEDES στην Ελλάδα χαιρετούν τους Mr. AKIO TOYONDA & Dr. Dieter Zetsche ..!!! Κύριοι, __ΠΡΟΣΈΞΤΕ__ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ Κυβέρνηση φιλοξένησε τις επτά (7) πιο πλούσιες χώρες του κόσμου συμπεριέλαβε και τον εαυτό της , ξόδεψε από ότι μας λένε τα γνωστά ΜΜΕ, που δεν χάνουν λέξη αν είναι να μην τους προκαλέσουν 350 εκατομμύρια ευρώ…!!! Αλλά αν είναι να τους ξεσκεπάσουν τι θα χάσουν….;;;;;;Δηλαδή αν προστατέψουν το δημόσιο αίσθημα ασφάλειας που είναι το πολυτιμότερο αγαθό ………Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ…..;;;;; Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ και η ΙΑΠΩΝΙΚΗ Κυβέρνηση είναι δύο από τις πιο πλούσιες χώρες, μετά χαράς συναντήθηκαν τους προσφέρθηκε και του (πουλιού το γάλα), ίσως και να έριξαν και μια ματιά στο «ΚΟΛΟΣΣΑΙΟ-ΕΛΛΑΔΑ» , συγκεντρώνουν όλα τα χρήματα από όλους όσους είναι σε απόγνωση και περιμένουν οι χρεοκοπημένοι να τους πετάξουν , όχι κόκκαλο, αλλά κανένα μισοφαγωμένο κόκκαλο αφού και αυτά τα αλέθουν , όπως αλέθουν ολόκληρα Έθνη …….!!!! Ενημερώνω και την Κυβέρνηση της ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ αλλά και την Κυβέρνηση της ΙΑΠΩΝΙΑΣ και συγκεκριμένα τους Υπουργούς Μεταφορών κ.κ. Mr.Alexander Dobrindt, Mr. Akihiro Ohta ότι οι συμπολίτες τους ο κος. Dr. DIETER ZETCHE και ο κος. AKIO TOYONDA πουλάνε τονΘΑΝΑΤΟ….!!!!! Αλλά κανένας δεν δίνει σημασία …!!!Όταν οι πιο πλούσιοι Κυβερνώντες του κόσμου αφού η ΓΕΡΜΑΝΙΑ και η ΙΑΠΩΝΙΑ ήταν σε αυτή τη συνάντηση τρώνε έτσι για πλάκα τριακόσια πενήντα εκατομμύρια ευρώ….ας το γράψουμε για να δούμε το νούμερο 350.000.000, και δεν τους ενδιαφέρει αν οι συμπολίτες τους πουλάνε τον ΘΑΝΑΤΟ , περιμένετε να μας ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ……..;;;;;;;;;; Ετοιμαστείτε για νέες αποκαλύψεις , πως αποπροσανατολίζουν την δίκαιη έκβαση της πορείας της δίκης, έμπειροι κολοσσιαίοι όμιλοι για να προστατέψουν τα κατασκευαστικά λάθη των MERCEDES & TOYOTA των δύο πιο πλούσιων από τους επτά….!!!!! Ζούμε τρομοκρατημένοι και δεν γνωρίζουμε από πού θα μας δώσουν τη χαριστική «βολή», αφού μπροστά στα μάτια των Κυβερνήσεων τους μας πετσοκόβουν λίγο-λίγο μέσα στην «ΑΡΕΝΑ» του «ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΟΥ»…!!!! Με εκτίμηση Παναγιώτης Σπίνουλας