Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο από την Toyota και προέρχεται από τον X-Tomi Design.

Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο από την Toyota και προέρχεται από τον X-Tomi Design.

Το «καυτό» Toyota GR Prius αποκαλύπτεται σε ανεπίσημο σχέδιο

2.086 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2022)

Το Toyota GR Prius δημιούργησε ανεξάρτητος σχεδιαστής λίγο μετά την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου της 5ης γενιάς.

Δημιούργησε «καυτό» Prius ο X-Tomi Design

Η πιο κομψή, πιο σπορ σχεδίαση που διαθέτει η 5η γενιά του Toyota Prius έκανε πολλούς να αναρωτιούνται πως θα μπορούσε να είναι μια πραγματική έκδοση επιδόσεων του μοντέλου. Η απάντηση δεν άργησε να έρθει και μπορεί να μην είναι επίσημη, είναι όμως μία από τις πρώτες και αξίζει να τη δούμε, αφού ο ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi Design οραματίστηκε το Toyota GR Prius.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με στοιχεία από GR86 και GR Corolla

Το Prius του X-Tomi Design οραματίζεται το υβριδικό χάτσμπακ με ορισμένα στυλιστικά στοιχεία από το GR86, αλλά διατηρεί το βασικό αμάξωμα σε μεγάλο βαθμό το ίδιο. Διαθέτει τις ίδιες αεροκουρτίνες που βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του GR86, ενώ αλλού, οι τροχοί, τα φρένα και οι αεραγωγοί των μπροστινών φτερών προέρχονται από την GR Corolla. Το σχέδιο ολοκληρώνεται με το σήμα GR, τους θόλους των τροχών στο χρώμα του αμαξώματος, ένα μπροστινό splitter, ένα πίσω χείλος και πιο σπορ πλαϊνές ποδιές.

Μόνο ως PHEV στην Ευρώπη το Prius

Όντας ένα απλό ανεπίσημο σχέδιο, ο καλλιτέχνης δεν μπαίνει στη διαδικασία να μας πει με πιο σύστημα κίνησης έχει φανταστεί το μοντέλο του να εξοπλίζεται. Σε κάθε περίπτωση να θυμίσουμε πως το τυπικό Toyota Prius στην 5η του γενιά θα έρθει στην Ευρώπη αποκλειστικά ως PHEV. Το Plug-in υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων (148 ίππων) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ (160 ίππων). Είναι ρυθμισμένο να προσφέρει συνδυαστικά 223 άλογα, δηλαδή 101 περισσότερα από τους 122 ίππους του τρέχοντος Plug-in υβριδικού μοντέλου. Το Plug-in Hybrid Prius στην Ευρώπη έχει μπαταρία 13,6 κιλοβατώρων, όντας τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ELASTIKA 2024
skoda