" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Citroen παρουσίασε μια νέα επαναστατική ανάρτηση, η οποία αποτελεί μέρος του project Citroen Advanced Comfort. Την αποκαλεί «μαγικό χαλί» και προορίζεται να αντικαταστήσει την υδροπνευματική ανάρτηση.

Ως όχημα επίδειξης επελέγη ένα C4 Cactus, το οποίο μας δείχνει τα πλεονεκτήματα της νέας ανάρτησης, η οποία αναμένεται να περάσει στην παραγωγή από το 2017 και μετά.

Στο Citroen Advanced Comfort, περιλαμβάνονται πάνω από 30 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Η εταιρεία αποκαλεί τα υδραυλικά στοπ «προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια» και ελέγχουν καλύτερα το αμάξι στο τέλος της διαδρομής της ανάρτησης.

Η Citroen δοκιμάζει διάφορα υλικά, ώστε να φτιάξει καθίσματα που παίρνουν το σχήμα του σώματος του επιβάτη τους.

Οι καινοτομίες της Citroen επιτρέπουν πιο μαλακές ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής που είναι και συνηθισμένο, με αποτέλεσμα η ποιότητα κύλισης να μοιάζει με «μαγικό χαλί».

Το μαγικό χαλί της Citroen

Διαβάστηκε από 3590 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/6/2016

Στα πλαίσια του Citroen Advanced Comfort, η γαλλική εταιρεία εξελίσσει μια επαναστατική ανάρτηση την οποία αποκαλεί «μαγικό χαλί». Ας δούμε τι μας ετοιμάζουν οι μετρ της Citroen για την ανάρτηση που θα αντικαταστήσει την υδροπνευματική.

 
Η Citroen παρουσίασε μια νέα επαναστατική ανάρτηση, η οποία αποτελεί μέρος του project Citroen Advanced Comfort. Η γαλλική εταιρεία την αποκαλεί «μαγικό χαλί» και προορίζεται να αντικαταστήσει την υδροπνευματική ανάρτηση.

Στο Citroen Advanced Comfort, περιλαμβάνονται πάνω από 30 διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Ως όχημα επίδειξης επελέγη ένα C4 Cactus, το οποίο μας δείχνει τα πλεονεκτήματα της νέας ανάρτησης, η οποία αναμένεται να περάσει στην παραγωγή από το 2017 και μετά. Έναν χρόνο αργότερα, προβλέπεται να περάσει και στα μοντέλα της DS.

Η νέα ανάρτηση διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο. Η διαφορά είναι πως χρησιμοποιεί υδραυλικά στοπ για να ελεγχθεί η βύθιση και η επαναφορά των αμορτισέρ. Η εταιρεία τα αποκαλεί «προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια» και ελέγχουν καλύτερα το αμάξι στο τέλος της διαδρομής της ανάρτησης. Επιτρέπουν πιο μαλακές ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής που είναι και συνηθισμένο, με αποτέλεσμα η ποιότητα κύλισης να μοιάζει με «μαγικό χαλί».

Στα πλαίσια του Citroen Advanced Comfort, η εταιρία ήδη δουλεύει πάνω στη χρησιμοποίηση κόλλας αντί των κλασικών συγκολλήσεων, κάτι που στην περίπτωση του C4 Cactus, αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος κατά 20%. Επιπλέον, δοκιμάζεται ένας νέος συνδυασμός από αφρώδη υλικά, που κάνει τα καθίσματα μαλακά και άνετα, δίχως να χάνουν στην στήριξη των επιβατών. Μάλιστα, η εταιρεία δοκιμάζει διάφορα υλικά, ώστε να φτιάξει καθίσματα που παίρνουν το σχήμα του σώματος του επιβάτη τους.

 

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Η κίνηση στους δρόμους

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

Η «καρδιά» του αυτοκινήτου σου

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

To εσωτερικό της Porsche Taycan

Κινέζικο το νέο γρηγορότερο προσθιοκίνητο στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »