• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Toyota Auris VS C-HR

Διαβάστηκε από 8134 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2017

Το C-HR είναι το νεότερο αυτοκίνητο της Toyota και ως crossover έρχεται να αμφισβητήσει τα παραδοσιακά μικρομεσαία, ξεκινώντας από το ομόσταυλο Auris. Δείτε τώρα ποιος κερδίζει σε σχεδιασμό, οδική συμπεριφορά, χώρους και επιδόσεις.

 
Τα μικρομεσαία crossover αυτοκίνητα σημειώνουν την μεγαλύτερη άνοδο σε επίπεδο πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, με τις εταιρείες να παρουσιάζουν η μία μετά την άλλη τις προτάσεις τους σε αυτή. Η Toyota μόλις πρόσφατα λανσάρισε τον δικό της παίχτη, με το 
C-HR να εντυπωσιάζει αρχικά με την εμφάνισή του και μετά με την οδική του συμπεριφορά. Ένα μοντέλο που έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία και που βρίσκει απέναντί του την παραδοσιακή δύναμη στα μικρομεσαία, που «ακούει» στο όνομα Auris. Μια σύγκριση δυο διαφορετικών κόσμων που όμως θα μας απασχολεί πλέον πολύ και μελλοντικά… Η διαφορά στην τιμή τους ανέρχεται στα 1.450 ευρώ υπέρ του Auris που προσφέρεται με έκπτωση, μιλώντας πάντα στις εκδόσεις με τον ίδιο 1,2 λτ. turbo κινητήρα και με παραπλήσιο επίπεδο εξοπλισμού.
 
Προχωρημένα και τα δυο αλλά το C-HR είναι «αλλού»…
Σχεδιαστικά τα δύο μοντέλα της Toyota είναι προχωρημένα για τα δεδομένα της κατηγορίας που εκπροσωπούν με τις έντονες ακμές να αποτελούν κύρια στοιχεία της εμφάνισης και των δύο μοντέλων. Και ενώ το Auris είναι όμορφο με δυναμική σχεδίαση, έρχεται δίπλα του το φουτουριστικό C-HR και τραβάει όλα τα βλέμματα. Η αιχμηρή και μυώδης σχεδίαση με τις όμορφες γωνίες και την κουπέ λογική του πίσω μέρους, δεν αφήνουν περιθώρια για απευθείας σύγκριση. Είτε σου αρέσει τελικά είτε όχι, είναι αδύνατον να μην «ασχοληθείς» με την εμφάνισή του. 
 
Eσωτερικό: Καλύτερο σε ποιότητα και εικόνα το C-HR, καλοί οι χώροι για 4 και στα δύο
Η ίδια προχωρημένη αισθητική συνεχίζεται και στο εσωτερικό του C-HR κερδίζοντας και αυτή τη μάχη σε σχέση με το πιο αδιάφορο εσωτερικό του Auris, με την εικόνα και των δύο ωστόσο να έχει αρκετά high-tech στοιχεία που κερδίζουν τον παρατηρητή. Αντίστοιχα καλύτερη είναι και η εικόνα του crossover μοντέλου στον τομέα της ποιότητας προσεγγίζοντας τα επίπεδα των premium ανταγωνιστών του. Οι χώροι επαρκούν για 4 επιβάτες με το Auris να έχει μεγαλύτερο πλάτος πίσω με αποτέλεσμα να «βολέψει» καλύτερα κι έναν 5ο, ωστόσο το C-HR προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια και κατά 17 λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Η σχεδίαση πάντως του C-HR έχει και τα αρνητικά της με τους πίσω επιβάτες να έχουν κλειστοφοβική αίσθηση. 
 
Καλύτερος ο 1,2 turbo στο Auris
Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον 1,2 λίτρων turbo βενζινοκινητήρα της Toyota, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους και 185Nm ροπής. Στην πράξη αυτό το μοτέρ είναι ικανό όσον αφορά τις επιδόσεις, πολιτισμένο σε λειτουργία και οικονομικό, ωστόσο στην μεταξύ τους σύγκριση το ελαφρύτερο Auris παίρνει προβάδισμα στον τομέα των σπριντ, με την κατανάλωση να είναι οριακά πιο χαμηλή στο C-HR. Η μάχη των δύο μοντέλων περνά και στις υβριδικές τους εκδόσεις (θυμίζουμε ότι το C-HR διατίθεται μόνο με αυτούς τους δύο κινητήρες), όπου και πάλι η σύγκριση έχει τα ίδια αποτελέσματα, με το Auris να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα σε επιδόσεις και το C-HR σε κατανάλωση. 
 
Οδική συμπεριφορά: Καλύτερο σε αίσθηση το C-HR 
Οδηγικά και τα δύο αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης που προσφέρουν και την πολύ καλή τους συμπεριφορά κατά την γρήγορη κίνηση σε δρόμους με στροφές. Το C-HR είναι πιο οδηγοκεντρικά εστιασμένο προσφέροντας σημαντικά καλύτερη αίσθηση στον οδηγό που θα θελήσει να πιέσει, με το Auris να ακολουθεί κατάπόδας. Και τα δύο θα στρίψουν σβέλτα και ουδέτερα, με υπαρκτές αλλά και σχετικά περιορισμένες κλίσεις των αμαξωμάτων τους. Εδώ βέβαια το γεγονός ότι το C-HR ανήκει στην crossover κατηγορία, εκτιμάται περισσότερο θετικά ενώ στο σύνολό του το δείχνει και πιο ανάλαφρο οδηγικά. Το Auris υπερτερεί ελαφρώς όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης που επιδεικνύει, κερδίζοντας έτσι οριακά στον τομέα της άνεσης. 
 
Η άποψή μας
Δεν συναντάς συχνά crossover αυτοκίνητο που να μπορεί να κοιτάξει στα μάτια σε οδηγικό επίπεδο την αντίστοιχη μικρομεσαία πρόταση της εταιρείας και αυτό λέει πολλά. Ειδικότερα αν απέναντί του έχεις και το βαρύ όνομα του Auris το οποίο στην τελευταία του γενιά είναι ένα από τα πληρέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του σε όλα τα επίπεδα. Μέσα από μια τέτοια σύγκριση αντιλαμβάνεσαι άμεσα πόσο καλή δουλειά έχει κάνει η Toyota, στην πρώτη της ουσιαστικά πρόταση στα μικρομεσαία crossover.

 
  • gianni

    Βρε ΚΚ επειδη το συναρμολογουν στην τουρκια τι θελει να πει δηλαδη; Οτι ειναι προβληματικο; Αυτη η καραμελα δηλαδη ποιον πειθει πλεον; Ελεος με τις ιδεες του 1821. Εμεις κλεισαμε ολες τις βιομηχανιες. Με την ιδια λογικη εσυ δε ψωνιζεις τιποτα δηλαδη που ερχεται απο τουρκια; αυτο θες να μας πεις; νταξ επεισες κατι κολημενους σαν εσενα. Μη γραφετε κατι για να δειξετε την εξυπναδοβλακεια σας δεν εχει καμια αξια. Οποιος οδηγησει το CHR και θελει αυτοκινητο τετοιας κατηγοριας θα το παρει με κλειστα ματια. Ουτε κλειστοφοβικο ειναι, ουτε καγκουρικο ειναι ουτε τιποτ απ ολα τα αρνητικα που γραφετε ολοι εσεις που το ειδατε μονο σε φωτογραφιες εχει! Πατε να το δειτε, οδηγηστε το πρωτα και μετα τα λεμε! Οσο για τα "τεστ" των ανομοιων κατηγοριων αυτοκινητων δεν εχω καταλαβει τι ακριβως εξυπηρετουν ακομη....

      15
  • Πειραιωτης

    Το νεο c-hr δεν κανει ρουα-ματ μονο στο αδελφο και ομοσταυλο auris μα και σχεδον σε ολη την κατηγορια διαθετοντας ισχυρο ιματζ και χαρακτηριστικα σε καθε περιπτωση και σχεδιαστικη φινετσα απιστευτη!

      10
  • Grepogoal

    Το επιχειρημα ο,τι φτιαχνεται στη τουρκια,αρα ειναι κακο, δε στεκει και πολυ θα ελεγα.Τα standards τιθενται απο τον κατασκευαστη και αν αυτα πληρουνται,δεν υπαρχει προβλημα,οπουδηποτε κατασκευαζει οποιαδηποτε φιρμα.Δειτε το αλλιως στη τελικη:αν το εργοστασιο αυτο ηταν στην ελλαδα,θα μας φαινοταν σωστο να κατακρινουν κατοικοι αλλων χωρων το προιον που φτιαχνουμε,παρολο που θα ηταν ποιοτικο;;Γιατι μη μου πει κανεις πως εχουμε παραδοση στη κατασκευη αυτοκινητων.Να δεχτω οτι δεν αρεσει σε καποιον ενα αυτοκινητο,λογω εμφανισης κ.α. λογων,αλλα οχι εξ αιτιας της χωρας κατασκευης.

      9
  • Babis

    Πολυ καλα αυτοκινητα και τα δυο. Στις φωτογραφιες εχετε ομως την απλη εκδοση του auris σε συγκριση με την πλουσια εκδοση του C-HR στην πλουσια με τον διζωνικο κλιματισμο. Εαν θελετε σωστη συγκριση θα πρεπει να ειναι με αντιστοιχες εκδοσεις για το κοινο σας. Επισης ειναι δυο διαφορετικες κατηγοριες. Παντως και τα δυο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα και ασχετο την χωρα παραγωγης. Αυτο ειναι μονο πως το αισθανεται κανεις μεσα του. Γιατι η Αγγλια δεν ειναι και η top χωρα ποιοτητας. Black monday για παραδειγμα. Μην σου κατσει αυτοκινητο παραγωγης δευτερας που ο Αγγλος την κυριακη ηταν λιωμα απο μπυρες και δευτερα βιδωνε βιδες.

      7
  • Stavros

    Το υβριδικό C-HR είναι περίπου €3.000 ακριβότερο από το αντίστοιχο Auris. H κατανάλωση του υβριδικού C-HR είναι επίσης μεγαλύτερη από το αντίστοιχο Auris. Πάντως ξέρω πολύ κόσμο που βρίσκεται σε δίλημμα μεταξύ αυτών των δύο Toyota!

      2
  • l.

    Και τα δυο πάσχουν απο χώρους στους πισω επιβατες + οτι έχουν το χειρότερο αυτόματο κιβώτιο που κυκλοφορεί σημερα

      1
  • KK

    To chr ektos apo kagkouriko kai kakasxhmo eidika pisw ftiaxnetai kai sthn tourkia opote poiothta xalia kai aksiopistia polu katwterh apo ta palia iapwnika toyota. To kainourio auris ftiaxnetai sthn agglia gia thn eurwph kai profanws einai kaluterh epilogh giati to ergostasio ekei to exei h idia h toyota kai oi aggloi epishs exoun biomhxanikh koultoura.