Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ηλεκτρικό, full υβριδικό αυτοκίνητο ή Plug-in hybrid σε MG;

(1/12/2025)
Ηλεκτρικό, full υβριδικό αυτοκίνητο ή Plug-in hybrid σε MG;
2 Φωτογραφίες »

Το fun2drive ηλεκτρικό MG4 βγαίνει σε έκδοση «πόλης», αυτονομίας (μεγάλη μπαταρία) & σε «γκάζια» (XPOWER με 435 άλογα).
Full υβριδικό σε super τιμή με επιδόσεις & κατανάλωση το οικογενειακό SUV ZS MAX Hybrid+ (197 PS).
Δύο μέρες μόνο με ρεύμα, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής & πλούσιο σε εξοπλισμό το Plug-in υβριδικό HS PHEV+.

autotriti team

Η «εξηλεκτρισμένη» γκάμα αυτοκινήτων της MG: Ηλεκτρικό, full υβριδική ή Plug-in hybrid;

Η MG μετράει λιγότερα από τρία χρόνια επαναδραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, όμως έχει προλάβει ήδη να εδραιωθεί ως μία από τις υπολογίσιμες δυνάμεις. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για μία νέα μάρκα αυτοκινήτου που ο κόσμος χρειάζεται χρόνο για να τη «γνωρίσει-θυμηθεί» καλύτερα.
 
Στην περίπτωση της MG (Morris Garage), πάντως, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που την έχουν αναδείξει ως το 6ο δημοφιλέστερο brand στις λιανικές πωλήσεις, για το πρώτο 10μηνο του 2025. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε την υποστήριξη από τον πολύ σημαντικό Όμιλο Συγγελίδη, το ισχυρό δίκτυο after sales (29 σημεία service σε όλη την Ελλάδα), την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση, καθώς επίσης και τις προσιτές τιμές.
 
Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε την σε μεγάλο βαθμό εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων MG, σε όλες τις δημοφιλείς κατηγορίες αυτοκινήτων. Εμείς εστιάζουμε στα τρία «βασικά καύσιμα» (ηλεκτρικό, full υβριδικό και Plug-in hybrid) και παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που έχουν τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της MG.

Το fun2drive ηλεκτρικό MG4 βγαίνει σε έκδοση «πόλης», αυτονομίας (μεγάλη μπαταρία) & σε «γκάζια» (XPOWER με 435 άλογα)

Το MG4 αποτελεί την πιο δημοφιλή ηλεκτρική πρόταση της μάρκας και ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της συγκεκριμένης τεχνολογίας κινητήρα. Με μήκος στα 4.287 χιλιοστά τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων/hatchback, όπου έχει τους κορυφαίους χώρους (μαζί με το Skoda Scala), ξεχωρίζοντας για τον «αέρα» στο κεφάλι των πίσω επιβατών (6,5 εκ. για άτομα ύψους έως και 1,88 μ.).
 
Είναι διαθέσιμο σε τέσσερις επιλογές ισχύος και χωρητικότητας μπαταρίας, με κίνηση στους πίσω ή τους 4 τροχούς, καθεμιά από τις οποίες έχει το κατάλληλο πεδίο «δράσης».


Ποιο αυτοκίνητο της MG - Ηλεκτρικό MG4, full υβριδικό ZS MAX Hybrid+ & MG HS PHEV+ | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Ποιο αυτοκίνητο της MG - Ηλεκτρικό MG4, full υβριδικό ZS MAX Hybrid+ & MG HS PHEV+ | autotriti.gr

Στην βάση της γκάμας συναντάμε το πισωκίνητο MG4 των 170 ίππων (από 29.250 ευρώ - Excite) το οποίο έχει μπαταρία 49 kWh, άρα μιλάμε για μία πρόταση με περισσότερο αστική φιλοσοφία. Σύμφωνα με εργοστασιακές μετρήσεις, έχει μικτή αυτονομία 350 χιλιομέτρων. Σε πιο πλούσια εξοπλιστική έκδοση (από 33.750 ευρώ - Exclusive) βρίσκουμε το επίσης πισωκίνητο MG4 των 204 ίππων. Εδώ υπάρχει μπαταρία στις 64 kWh, η οποία έχει υποσχόμενη αυτονομία στα 450 χιλιόμετρα.
 
«Ταξιδιάρικο» χαρακτήρα έχει το MG4 Long Range (από 39.450 ευρώ - Luxury). Ένας ηλεκτροκινητήρας 245 ίππων στέλνει κίνηση στους πίσω τροχούς, αντλώντας ενέργεια από μία μπαταρία 77 κιλοβατώρων. Σύμφωνα με την μάρκα, το MG4 LR έχει μικτή αυτονομία σε πόλη και ταξίδι στα 520 χιλιόμετρα.
 
Σε κορυφαίο level βρίσκεται το 4κίνητο MG4 XPOWER με τα 435 άλογα και τα 600 Nm ροπής (από 40.150 ευρώ). Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει προτεραιότητα την αυτονομία (64 kWh για 385 χλμ. σύμφωνα με εργοστασιακές μετρήσεις) παρά επενδύει στα... γκάζια. Η MG ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, με το sport φιλοσοφίας «πακέτο» να περιλαμβάνει ακόμη ειδική εφαρμογή χρονομέτρησης σε πίστα, σύστημα που βελτιστοποιεί την επιτάχυνση (Launch Control), καθώς και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, που φρενάρει τον τροχό που σπινάρει και δίνει τη δύναμη σε αυτόν με την καλύτερη πρόσφυση.

 

Full υβριδικό σε super τιμή με επιδόσεις & κατανάλωση το οικογενειακό SUV ZS MAX Hybrid+ (197 PS)

Το MG ZS MAX Hybrid+ είναι το best-seller οικογενειακό SUV στις λιανικές πωλήσεις, με την εξαιρετική «τιμή από» να αποτελεί το βασικό ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Τα 23.550 ευρώ της εισαγωγικής έκδοσης Excite (ή από 157 ευρώ/μήνα με το πρόγραμμα MG Hybrid+ NOW) θυμίζουν αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας, όμως οι μετρήσεις χώρων του AutoΤρίτη Test Center δείχνουν στην πράξη ένα μοντέλο που θα καλύψει τις ανάγκες μίας 5μελούς οικογένειας (π.χ. φαρδύ πίσω κάθισμα για τρεις και μεγάλο περιθώριο για το κεφάλι).
 
Από εκεί και πέρα, το MG ZS MAX Hybrid+ προβάλλει ένα πολύ οικονομικό προφίλ και ως προς το κόστος χρήσης του, λόγω της πολύ αποδοτικής full υβριδικής τεχνολογίας του. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη, το MG ZS MAX Hybrid+ έχει μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 6 λτ./100 χλμ., μία από τις χαμηλότερες της κατηγορίας, που σε πραγματικά δεδομένα μεταφράζεται σε λιγότερα από 1.800 ευρώ/χρόνο. Στην μεγάλη οικονομία καυσίμου πρέπει να προσθέσουμε και τις σβέλτες επιδόσεις, απόρροια του πολύ ισχυρού συνόλου των 197 ίππων (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,9 και 6,3 δλ., αντίστοιχα).

Δύο μέρες μόνο με ρεύμα, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής & πλούσιο σε εξοπλισμό το Plug-in υβριδικό HS PHEV+

Συνέχεια του άρθρου >>>